قرارداد جمعه سیاه: بسته 3-نست Wifi Google تقریباً 50٪ تخفیف قبل از Cyber ​​Monday 2022 دارد.

ما در حال برجسته کردن یک معامله بسیار ویژه در یک Google Nest Wifi دسته. Wi-Fi نحوه ارتباط ما با فناوری را تغییر داده است. نه تنها به ما اجازه می دهد از لپ تاپ های خود از روی کاناپه استفاده کنیم، بلکه بسیاری از دستگاه های خانه هوشمند ما را نیز تامین می کند – همه بدون سیم. اما خانه‌ها و دفاتر هر کدام به‌طور منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند و امواج رادیویی که وای‌فای را هدایت می‌کنند، گاهی اوقات به سختی به همه جا دسترسی پیدا می‌کنند و «مناطق مرده» را در سراسر خانه و محل کار شما ایجاد می‌کنند.

معاملات لپ تاپ جمعه سیاه 2022

42 بهترین پیشنهاد لپ تاپ جمعه سیاه در Dell، Lenovo، Mac و 2-in-1s

  • در بلک فرایدی و دوشنبه سایبری، ما به موارد بسیار خوبی توجه کرده‌ایم که می‌توانید مجموعه‌ای از سه دستگاه Google Wifi را با قیمت ۱۹۹ دلار دریافت کنید. این 150 دلار از قیمت معمولی 349 دلار تخفیف دارد. حالا گیج نشو ممکن است مجموعه‌هایی از دستگاه‌های Google Nest Wifi را با هزینه کمتر دیده باشید، اما دستگاه‌های نسل قدیمی یا دستگاه‌های بازسازی‌شده هستند. اما ما تا به حال سه نسل فعلی را ندیده ایم Google Nest Wifi دستگاه هایی با این قیمت پایین، بنابراین اگر به دنبال گسترش شبکه خود هستید، اکنون زمان آن است که آنها را خریداری کنید.


    منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/black-friday-deal-google-nest-wifi-mesh-cyber-monday-2022-sale/#ftag=RSSbaffb68

    همچنین: ویژگی بررسی شبکه Google Wifi بسیار بهتر شده است

    گوگل چند سالی است که روترهای مش وای فای را فروخته است و نسخه ای که در اینجا به آن اشاره می کنیم نسل دوم است. بر خلاف برخی از سیستم‌های مش، راه‌اندازی مش Google Nest آسان است و از طریق جادوگری که در برنامه‌ای روی تلفن شما اجرا می‌شود، انجام می‌شود. تجربه من با نسل قبلی Google Wi-Fi بسیار خوب بود و این نسل دوم قول می دهد حتی بهتر باشد.

    بهترین معاملات تلویزیون جمعه سیاه

    74 بهترین پیشنهادهای تلویزیون جمعه سیاه در مدل های سامسونگ، سونی و ال جی

  • همچنین: وبلاگ زنده: بهترین معاملات دوشنبه سایبری 2022 در زمان واقعی

    بهترین معاملات تبلت جمعه سیاه

    30 بهترین معامله تبلت جمعه سیاه در iPad، Fire HD، Kindle و موارد دیگر

  • معاملات بازی جمعه سیاه 2022

    154 بهترین معاملات بازی جمعه سیاه در کنسول ها، لپ تاپ ها و بازی ها

  • nest-wifi

    تصویر: گوگل
    بهترین معاملات گوشی های هوشمند جمعه سیاه
  • 24 بهترین پیشنهادات تلفن جمعه سیاه در گوشی های آیفون و اندروید

  • دوشنبه سایبری

    وبلاگ زنده: 110+ از بهترین معاملات دوشنبه سایبر

  • شبکه وای فای مش این مشکل را برطرف می کند. با قرار دادن تعدادی از روترها و تکرارکننده های مش وای فای در سراسر فضای خود، می توانید شبکه ای از خوبی های شبکه ای همپوشانی ایجاد کنید که در جایی که قبلاً صرفاً ناامیدی وجود داشت پوشش می دهد.