فروش کروم بوک: این کروم بوک ایسر قابل تبدیل اکنون فقط 99 دلار قیمت دارد

ایسر 11.6" Chromebook صفحه لمسی قابل تبدیل

هدف/گتی

Acer Chromebook که اکنون کمتر از 100 دلار است، اگر به Chromebook نیاز دارید اما به دنبال پایین نگه داشتن قیمت آن تا حد ممکن هستید، مناسب شما خواهد بود. این دستگاه بر روی ChromeOS کار می‌کند و دارای صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی HD IPS با وضوح 1366×768 است. وقتی صحبت از مشخصات داخلی به میان می‌آید، Chromebook به پردازنده دو هسته‌ای AMD سری A، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است. و AMD Radeon R5 Graphics.

در حالی که مشخصات آن تا حد زیادی بالاترین مشخصات موجود در بازار نیست، این Chromebook مقرون به صرفه برای دانش‌آموزان یا مسافرانی که خواهان یک دستگاه سبک وزن و قابل تبدیل هستند، مناسب است. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر برنامه های خاصی وجود دارد که باید از آن استفاده کنید، ممکن است لازم باشد قبل از خرید، سازگاری نرم افزار را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/chromebook-sale-convertible-acer-chromebook-deal/#ftag=RSSbaffb68

یک معامله که ZDNET پیدا کرده است برای یک کروم بوک قابل تبدیل Acer 11.6 اینچی لپ تاپ. به طور معمول، شما انتظار دارید 249 دلار بپردازید، اما Target قیمت را برای مدت محدودی به 99 دلار کاهش داده است و بر اساس RRP معمول، 60٪ از شما صرفه جویی می کند.

جمعه سیاه بهترین بخش یک ماه دیگر است، اما این بدان معنا نیست که برخی از خرده فروشان، از جمله Target، در حال حاضر از نام رویداد خرید برای تبلیغ معاملات الکترونیک استفاده می کنند.

این مدل ایسر دارای لولای 360 درجه است که به شما امکان می دهد از دستگاه به عنوان یک لپ تاپ معمولی، تبلت یا به سبک چادری استفاده کنید. علاوه بر این، Chromebook دارای یک میکروفون و دوربین داخلی است.