فروشگاه تهران نت دوربین مداربسته , دستگاه حضور و غیاب , دزدگیر

توسط نصب دوربین‌های مداربسته می‌توان امنیت را بالا برده، و در صورت رخ دادن هر گونه جرم همچون سرقت حادثه را پیگیری کرد. این دوربین‌ها برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مختلف استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که در گذشته از این دوربین‌ها فقط برای محیط‌های نظامی و سازمان‌های امنیتی استفاده می‌شد. حال برخی از مردم برای امنیت محیط‌ مسکونی و کسب و کار خود، یکی از انواع دوربین‌ها را خریداری کرده و نصب می‌کنند.

از ویژگی‌های مهم این نوع دوربین قابلیت دید در شب، لنز دوربین و کیفیت تصویر است که باید در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشیم. این نوع دوربین سال‌هاست که در بازار عرضه می‌شود و می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین دوربین‌ها به شمار می‌رود. در این دوربین‌ها یک ضبط کننده دیجیتال وجود دارد که تصاویر را ثبت و ضبط می‌کند و سپس آنها را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کند.

دوربین لامپی

نصب این دوربین ها شخصی بوده و صاحبان مشاغل مختلف می توانند اقدام به نصب این دوربین ها در محل کسب و کار خود نمایند. طلا و جواهر فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر فروشگاه های بزرگ می توانند اقدام به نصب arya-cctv.ir نموده و به امنیت محل کار خود کمک بسیاری نمایند. اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند.

با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیاد را از سوژه خود زیر نظر خواهید داشت. قیمت دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است. یکی از قابلیت های این دوربین مداربسته ضبط کردن آن به هنگام تشخیص حرکت است، بدین صورت که در سایر موارد تصاویر را ضبط نمی کند؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف هارد و دوربین مدار بسته می شود. سرقت از خانه ها در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر خرید دوربین مداربسته کمک می کند که افراد نگران به سرقت رفتن وسایل یا اموال خود نباشند. دوربین مدار بسته علاوه بر این که در زمان خطر مانند یک زنگ خطر عمل می کند باعث می شود که سارقان با دیدن آن از سرقت صرفه نظر کنند؛ آمار های جهانی ثابت کرده است که نصب دوربین مداربسته باعث شده است که جرم و جنایت در آن اماکن به حداقل برسد. آخرین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 6 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد.

اجزای سیستم اعلام حریق

زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند . این دوربین‌ها می‌توانند در ساعت‌های متوالی (هم در روز و هم در شب) روشن بوده و ویدیوهای با کیفیتی را ضبط کنند. دوربین‌های مادون قرمز دارای LED‌های کوچک در اطراف لنز خود هستند که برای تصویربرداری در تاریکی مطلق به دوربین کمک می‌کنند. دوربین‌های تصویر حرارتی هم می‌توانند مسافتی بیش از ۳۰۰ متر را ببینند.

لازم به ذکر است که خرید دزدگیر اماکن در جلوگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت شرکت ها و سایر مکان های حساس مانند فروشگاه ها تاثیر فوق العاده ای دارد. از دوربین‌های مداربسته با اهداف امنیتی، حفاظتی، حراستی، ایمنی، کنترلی، صنعتی، تحقیقاتی و پزشکی در معابر، محوطه‌ها و ساختمان‌های شخصی، خصوصی، دولتی و عمومی استفاده می‌شود. تیم مشاوران مجموعه نصب برتر، می‌توانند یک پیشنهاد رایگان و بدون تعهد برای الزامات دوربین مداربسته شما ارائه دهند. علاوه بر این، در طول سال‌ها، قیمت دوربین‌های مدار بسته کاهش یافته است و تقریباً برای همه خانواده‌ها مقرون به صرفه‌تر شده است. سیستم‌های دوربین مدار بسته در نظارت بر حرکات اطراف ساختمان خوب هستند.

  • شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم .
  • در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.
  • این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند.
  • مشابها بیشترین نور بیشترین ولتاژ را تولید خواهد و این بیشترین وتالژ به عنوان رنگ سفید تلقی می‌شود.
  • داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد.

به ارزیابی امنیتی خود – مسیری که به درهای ورودی و عقب (خانه یا محل کار) منتهی می شود، راه های مختلف دسترسی افراد به ساختمان و هرگونه نقطه کور دوباره فکر کنید. این دوربین مداربسته تصاویر زنده ای را در سراسر اینترنت به اشتراک می گذارند تا از هر جای کره زمین به راحتی دسترسی پیدا کنید. در دوربین تحت شبکه پهنای باند ویدئو فشرده شده است تا بتوانید از آن استفاده کنید. تصاویر بایگانی در ضبط کننده های ویدئویی شبکه یا در نرم افزار ایمن برای دسترسی بعدی ذخیره می شوند. تکنولوژی دوربین های امنیتی به مدت چندین دهه بوده‌ است، اما بهبود در سال‌ های اخیر حتی در دستگیری مجرمان در این اقدام موثر بوده و آن‌ها را به سمت عدالت سوق می‌ دهد.

با این حال، یک دوربین تشخیص حرکت بسته به مکانی که در آن نصب شده است، می‌تواند در معرض هشدارهای کاذب قرار گیرد. آنها در طول روز و شب، تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط می‌کنند که در شرایط نوری مختلف پنهان نمی‌شوند. این دوربین‌ها به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا بدون توجه به نور محیطی که دارند، به‌طور مؤثر عمل کنند. تیم امنیتی کنترل کاملی بر ضبط دارد و می‌تواند به موقعیت‌های زنده پاسخ دهد.

پکیج دوربین مداربسته

اگرچه این دوربین ها ثابت هستند اما می‌توان در برخی مدل ها ( دوربین های جعبه ای ) برای تعویض لنز اقدام کرد و زاویه پوشش دوربین را تغییر داد. دوربین مداربسته IR یا دید در شب با استفاده از led های مادون قرمز، امکان تصویربرداری با کیفیت مناسب در شب و محیطهای تاریک را فراهم می‌آورد. شرکت ایران اکسس انواع سیستم مداربسته (شامل دوربین و دستگاه ذخیره‌سازی) را با برند معتبر داهوا عرضه کرده است. دوربین های مداربسته داهوا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.