فایل آموزش نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP CCTV

گاهی نیز عدم دسترسی به نصاب در محل مربوطه موجب می شود که خودتان دوربین را نصب کنید. اما اگر مراحلی که به شما پیشنهاد می دهیم را قدم به قدم پیش روید می توانید به خوبی از عهده نصب آن برآیید. ما در این مطلب آموزش نصب دوربین مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهیم.

فیلم معرفی دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ در اصفهان

سیستم دوربین مداربسته IP دارای سه قسمت می باشد؛ بخش اول دوربین IP، بخش دوم سوئیچ شبکه و بخش سوم NVR است. در این مدار هدف کلی، انتقال تصویر از دوربین به NVR است که برای رسیدن به این مهم باید هر دوربین به وسیله کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل شده و سپس از طریق سوئیچ شبکه به NVR متصل شود . در این سیستم از نوع کابل‌های Cat6، Cat5e و Cat5 استفاده می‌شود. البته ممکن است به صلاحدید نصاب از کابل‌های دیگری نیز استفاده شود. اگر سوئیچ‌ها، دارای قابلیت POE باشند می‌توان از همان کابلی که برای انتقال تصویر از آن استفاده می‌شود برای تغذیه و رساندن برق به دوربین بهره گرفت و این در فرآیند آماده سازی نصب بسیار مهم خواهد بود.

بررسی درآمد نصب دوربین های مداربسته آموزش نصب دوربین مدار بسته

این مکان باید در دسترس باشد و از هر جایی از خانه بتوان به آنجا سیم کشی کرد. به‌طور مثال اتاق شیروانی مکان مناسبی برای قرار دادن تجهیزات سیستم نظارت تصویری است. بهترین زاویه هر اتاقی برای نصب دوربین مدار بسته معمولاً کنجی از اتقاق است که دیوارها و سقف به‌هم می‌رسند.

نام ، ایمیل و وب سایت من را در مرورگر ذخیره کنید تا وقتی دوباره نظر می نویسم. بعد از تهیه نقشه مورد نظر می‌توان با استفاده از مختصات آن هر یک از لوازم و میزان مورد نیاز را تخمین زد و آن ها را تهیه کرد. خانه‌تان را وصل کنید و چک اریا سی سی تی وی کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند با موفقیت از منبع تغذیه استفاده کند. از یک لوله پلاستیکی برای پوشاندن سیم‌های دوربین CCTV استفاده کنید. دوربین را در جایی قرار دهید که خارج از دسترس دزدها، متجاوزان و حتی بچه‌های بازیگوش است.

  • برای استفاده از دوربین های IP، باید از Cat 6 و… را به دوربین متصل کنید.
  • در هر سطحی که هستید برای آموزش اصولی نصب و راه اندازی انواع دوربین های مدار بسته می توانید از پکیج های متنوع حضوری و غیر حضوری آکادمی مهندس وجودی استفاده کنید.
  • حتی اگر پروژه شما بزرگ باشد، توانایی تقسیم کار با نقشه را خواهید داشت.
  • این RG-59 برای انتقال فیلم و 18/2 برای برق دارد ، همه با یک عایق بیرونی سخت به هم متصل شده اند.
  • کابل‌کشی به‌دقت زیادی نیاز دارد که هرگونه اشتباهی در این مورد با اختلال در ضبط و ارسال تصویر خواهد شد.

اگر می خواهید در هر زمان و مکان دوربین های شما به طور مرتب کار کنند باید از آن ها نگهداری و مراقبت کنید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با این هدف که پس از تکمیل این دوره ، کارآموزان بتوانند به صورت … آموزش برنامه جاوا ، یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیا که به دلیل چند سکویی بودن و همچنین پشتیبانی از ویژگی شی گرایی مورد توجه بسیاری از …

تکنولوژی VCA در دوربین مداربسته چیست؟

هنگام انتخاب NVR مناسب، یکی از مهم ترین مواردی که باید به خاطر بسپارید، توان عملیاتی است که استانداردی برای تعیین عملکرد NVR است (مگابیت بر ثانیه اندازه گیری می شود). هرچه توان عملیاتی بیشتر باشد، NVR می تواند پهنای باند بیشتری را تحمل کند. هر چه رزولوشن و نرخ فریم دوربین شما بیشتر باشد، پهنای باند آن نیز بیشتر می شود.

سایر موارد مربوط به آدرس های آی پی بصورت کامل بیان می شود و با شرکت در این دوره ، دیگر نیازی به شرکت در دوره های پیش نیاز شبکه ندارید. لنزهای ثابت دارای روزنه IRIS ثابت می باشند و مقدار نوری که در طبیعت و محیط وجود دارد، در صورت تغییر باعث تغییر در کیفیت تصویر خواهد شد. لذا استفاده از لنزهای با روزنه ثابت در فضاهای داخلی و در محل های با نور ثابت مناسب خواهد بود ولی در مکان های دارای نور متغیر توصیه نمی شود.

به طور مثال برای نصب هر میکروفون حدود 30 هزار تومان اجرت دریافت می گردد. این ها تنها درآمد حاصل از مزد کار فرد نصاب می باشد و فروش دوربین مدار بسته به مشتری نیز موجب درآمد زایی جداگانه ای خواهد شد. از این حیث با سپری شدن دوره آموزشی نصب دوربین شما نیز زیر مجموعه مشاغل خدمات ساختمانی قرار خواهید گرفت، مشاغلی که در کشور ما هیچ موقع بیکاری نداشته اند.

امروز در بخون با جواب جمع‌آوری اطلاعات علوم چهارم، می‌خواهم غوغا به پا کنم. ۳- طول کابل کواکسیال RG-59 تا دوربین باید کمتر از ۲۵۰ متر باشد. ۱۲- اگر کابل تصویر در کنار دیگر کابلها بود توصیه میشود از کابل شیلد دار استفاده شود.