عکس و هویت عامل حمله تروریستی به شاهچراغ منتشر شد صدای ایران

علاوه بر این، گاهی سیستم هایی که قرار است دوربین مدار بسته بر روی آنها نصب شود، شرایط و مدل خاصی دارند و بهتر است که به نوعی ارتقا داده شده و یا تعمیر شوند تا بتوان این دوربین را روی آن نصب کرد. بنابراین، افرادی که دوره مدیریت شبکه های دوربین مدار بسته را گذرانده و اطلاعات و دانش کافی کسب کرده باشند، باید بتوانند لنز این دوربین ها را تنظیم کرده و وضعیت فیزیکی آنها را بهبود دهند. سیستم های دوربین مدار بسته، به افراد مکان میدهند تا دارایی های خود را از خطر سرقت و کارکنان را از آسیب حفظ کنید. به طور معمول، افرادی که به این سیستم آشنایی داشته باشند میتوانند مشاغلی مانند طراحی، نصب، بازرسی و حفاظت از سیستم های مدار بسته ای را بر عهده بگیرند که با شرایط محیطی و نیاز های افراد سازگاری دارد و از این طریق کسب درآمد کنند. قابل ذکر است که افرادی که به نحوی نصاب و یا فروشنده انواع دوربین های مدار بسته هستند، باید از زمان های رکود اقتصادی اطلاع داشته و از پیش برای برنامه ریزی کرده باشند.

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون تومان در بازار ایران (آبان

گرچه در حال حاظر اکثر خانوار های ایرانی موارد امنیتی را برای منزل و محل کار خود رعایت می کنند؛ دوربین مداربسته قابلیت ها و کاربرد های بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد. برای مشاهده استفاده های خلاقانه از این تکنولوژی امنیتی این مقاله را مطالعه فرمایید. دوربین مداربسته تحت شبکه نیاز به کابل های شبکه مانند CAT5E , CATE6 دارد.

لذا ورود به این بازار و فراگیری فن نصب و تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ و یا تحت شبکه با فراگیری دوره های آموزش دوربین مداربسته براحتی امکانپذیر هست. حتی فعالان در این عرصه برای اریا سی سی تی وی بروز نگهداشتن اطلاعات خود نیز در این دوره ها شرکت می کنند. بنابراین بازار کار این صنعت هر روز در حال گسترش هست و فن آموزان براحتی پس از کسب مهارت لازم جذب بازار کار می شوند.

دوربین‌های مداربسته به دلیل استفاده از قطعات ریز با تکنولوژی جدید، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. بهتر است در هنگام نصب دوربین‌های مداربسته، این دستگاه‌ها را با احتیاط حمل کنید تا دوربین‌ها دچار خرابی نشوند. مجتمع فنی برق به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور، مجموعه ای از دوره های آموزشی را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت عملی و کارگاهی برگزار می نماید. دوره های برگزار شده در این آموزشگاه فنی حرفه ای، شامل دوره های نصب ، تعمیرات، برق صنعتی، مکانیک و جوشکاری است. پس در نتیجه در زندگی شلوغ امروزی هر خانه کوچکی یا مغازه کوچک (سوپرمارکت، ابزار فروش و…) هم نیاز به دوربین مدار بسته برای حفظ امنیت وسایل گران بهاء، اجناس مختلف و… خود دارد و بدون شک می توان با گذراندن این دوره وارد بازار پرکار این شغل شد.

دوربین مدار بسته بی سیم (وایرلس) و دوربین مدار بسته سیمی هرکدام مزایا، معایب و کاربرد خود را دارند. در این مقاله از سایت هپنا این دو نوع دوربین مدار بسته را به طور کامل مقایسه کرده ایم تا شما با اطلاع از مزایا و معایب آنها تصمیم بگیرید. دوربین مدار بسته که این روز ها یکی از لازمه های منازل، محل کار و فروشگاه های آنلاین است، تنوع زیادی دارد. سیر تحول دوربین از ابتدا تا آخرین مدل های بروز آن چندین مدل را شامل شده که در این مقاله بخشی از انواع آن را برایتان شرح می دهیم. در این مقاله به معرفی بهترین برند های دوربین مدار بسته در بازار جهانی و ویژگی های هر برند پرداخته شده است.

  • هم راستا با پیشرفت اینترنت و همگانی شدن استفاده از آن، مهندسین و طراحان کاری کردند که مالکین بتوانند از راه دور نیز مراقبت های خود را از محل و افراد ساکن در آن داشته باشند.
  • لنز نرمال لنز استاندارد هر دوربین محسوب می‌شود و تشخیص آن براساس کادر و قطر تصویر بسیار ساده است.
  • قرار دادن دوربین مداربسته در ورودی منازل می‌تواند از خطرات زیادی جلوگیری کند و در صورت بروز مشکل هم برای حل آن کارآمد باشد.
  • لنز وریفوکال یکی از بهترین و رایج ترین لنزهای دوربین مدار بسته است که دید وسیع و گسترده ای را فراهم میکند.
  • ۷- اتصالات کابل تصویر باید از مواجهه با باران و برف و آب در امان باشد.
  • فرصت های کاری نصب دوربین مدار بسته به تعداد ساختمان های تجاری، اداری، مغازه های و حتی منازل مسکونی، بزرگ و گسترده است.
دوربین‌های مداربسته پس از ثبت تصاویر، این تصاویر را به وسیله سیگنال‌ها به دستگاه‌های ضبط می‌فرستند. دستگاه‌های ضبط نیز وظیفه دریافت و ذخیره‌سازی اطلاعات دریافت شده از دوربین‌های مداربسته را برعهده دارند. این نوع از دستگاه‌ها بر اساس نوع دوربین به کار رفته، به دو نوع DVR و NVR تقسیم می‌شوند. عملکرد دستگاه NVR دقیقا مشابه دستگاه DVR برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته است. مهمترین تفاوت بین این دو کدگذاری ویدیویی است که در NVR وجود دارد و امنیت بیشتری خواهد داشت.

طریقه نصب دوربین مدار بسته :