صرافی کوینکس ثبت نام صرافی کوینکس در 60 ثانیه بدون احراز هویت

شما می توانید این اپلیکیشن را برای نسخه های مختلف از گوگل دریافت کنید. ثبت نام کوینکس با گوشیدر نظر داشته باشید که حتما برای ثبت نام کوینکس با گوشی باید این اپلیکیشن را از لینک های موجود در خود وب سایت کوینکس دانلود کنید تا خدایی ناکرده گرفتار اپلیکیشن های جعلی و مخرب نشوید. همچنین در ادامه اگر تمایل داشتید آن را از گوگل پلی دانلود کنید از طریق این لینک و از تصویر زیر کمک بگیرید.

را در خود جای داده است.

در این مقاله ما تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت در کوینکس را به شما آموزش میدهیم. کوینکس یک سیستم ارائه خدمات ارزهای دیجیتال است که از کشور ایران قابل‌استفاده خواهد بود. رابط کاربری در آن بسیار آسان است و انواع خدمات ترید، خریدوفروش، کیف پول و… را در خود جای داده است. از کارمزد بسیار پایینی برخوردار است و در برخی موارد مانند انتقال رمز ارز به حساب شخصی سایر افراد هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند.

سپس باید به بخش Account Setting در حساب صرافی وارد شد. مجدد با مراجعه به بخش Security Setting باید در بخش TOTP Authenticator روی گزینه Bind کلیک شود. همچنین در قسمت deposit record و withdraw record تاریخچه واریز و برداشت ها قابل مشاهده است. از این پس هر گاه ایمیلی از طریق کوینکس برای شما ارسال شود حاوی این کد به رنگ طلایی خواهد بود، هر ایمیلی این کد را نداشته باشد از طرف کوینکس ارسال نشده و فیشینگ است. در مرحله بعدی باید رمز دو مرحله ای را فعال کنید تا حساب شما راه اندازی شود برای این کار دو روش وجود دارد.

+نه مشکلی در حال حاضر با ایرانیان نداره واسه همینم از خود زبان فارسی پشتیبانی می کنه. +زمانی که شما در صرافی ثبت نام می کنید، از طریق آی پی لب تاب یا گوشی شما متوجه میشن که از ایران هستین، به خاطر همین زمانی که می خواین متوجه نشن باید از فیلترشکن استفاده کنید. بله حداقل برداشت ۲۰۰ عدد آدا هست و هزینه کارمزد برداشت هم، نیم آدا است. بعد از اینکه درخواست برداشت را ارسال کردید، برای تأیید درخواست برداشت، ایمیلی از طرف اکسچنج کوینکس برای شما ارسال می شود که باید آن را بررسی کنید. از قسمت بالا سمت راست باید روی گزینه Assets کلیک کرده و سپس از لیست منوی که باز می شود روی گزینه Deposit کلیک کنید.

این نوع سفارش گذاری بهترین روش جهت قرار دادن حد سود و یا حد ضرر می باشد. برای خارج شدن از حساب کاربری می توانید از گزینه settings از منوی کاربری استفاده کنید و مطابق تصویر زیر از گزینه sign out استفاده کنید تا از حساب کاربری خود خارج شوید. پس از آن کدی به آدرس ایمیل ارسال می شود و فقط 60 ثانیه فرصت دارید که آن را در محل مشخص وارد نمایید. دارید، لطفاً ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان آموزش تالاربورس با شما تماس خواهند گرفت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از حذف اکانت کوینکس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

صرافی کوینکس ثبت نام صرافی کوینکس در 60 ثانیه بدون احراز هویت

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از توکن CET کارمزد را تا نصف کاهش دهید و به ۰٫۰۵ برسانید. توی سایت شما خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد هستش ؟ قبل از احراز هویت میخواستم بدونم ! در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی کامل آموزش صرافی کوینکس بپردازیم تا شما به راحتی در کمتر از چند دقیقه ثبت نام خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که تیک پذیرش قوانین کوینکس ( I’ve read & agreed with )را حتماً باید بزنید. تعداد این ارزها بسیار بیشتر از صرافی هایی مانند کوین بیس و بایننس است.

و کد را مطابق تصویر بالا در کادر مربوطه قرار دهید و سپس روی بعدی(کادر سبز رنگ) کلیک نمایید. در کادر بعدی کد دعوت را می توانید بصورت اختیاری وارد نمایید که گاهی اوقات این کادر به شما نمایش داده نمی شود که نمایش و عدم نمایش این کادر مشکلی در ثبت نام شما ایجاد نمی کند. در صورت تمایل برای حمایت از ما می توانید کلمه cx3gq را وارد نمایید.

آیا صرافی کوینکس اپلیکیشن موبایل دارد؟

بنابراین totp را انتخاب کرده تا از طریق گوگل اتنتیکیتور عملیات را به انجام برسانید. پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “Account” موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید. اما بریم به سراغ اینکه چگونه میتوانید وارد این محیط شوید و به فعالیت بپردازید ، ابتدا وارد سایت کوینکس شوید و در صفحه اصلی روی گزینه perpetual کلیک نمایید .

– صرافی بای بیت Bybit

بعد از ورود به حساب کاربری از نوار بالا صفحه روی گزینه «Perpetual» کلیک کنید. برای فعال سازی آتنتیکیتور صرافی کوینکس، طبق عکس TOTP را انتخاب می‌کنیم. قبل از ادامه مراحل باید اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور را در گوشی موبایل دانلود کنیم. اپلیکیشن Google Authenticator را می‌توانید از «بازار» یا «گوگل پلی» دانلود کنید (اگر از قبل این نرم افزار را دارید نیاز به دانلود مجدد نبوده و کافی است نرم افزار را باز کنید). پس از باز کردن گوگل آتنتیکیتور روی دکمه مثبت انتخاب کنید چرا که یک حساب جدید می‌خواهیم به نرم افزار اضافه کنیم. در چند سال گذشته با روند صعودی ارزهای دیجیتالی و بر حسب دلار سنجیده شدن آنها بازار ارز دیجیتالی زمینه ای برای سود آوری مناسب در معامله و سرمایه گذاری برای افراد فراهم کرده است.