زنگ ویدیوی چشمک زن و دوربین برای روز پرایم 50 درصد تخفیف دارند

این معامله برای زنگ ویدیویی Blink و دوربین فضای باز، ماژول Sync 2 و کیت نصب است. شما همچنین می توانید خرید کنید درایو یو اس بی به طور جداگانه برای ذخیره و اشتراک گذاری کلیپ ها به صورت محلی. دارای نصب سیمی و بدون سیم است. وقتی سیم‌کشی می‌شود، زنگ در Blink شما با صدای زنگ موجود خانه‌تان به صدا در می‌آید. وقتی بدون سیم نصب می‌شود، می‌توانید یک دوربین Blink Mini جداگانه بخرید تا به عنوان زنگ داخلی کار کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/blink-video-doorbell-and-camera-are-50-off-on-amazon-prime-day-deal/#ftag=RSSbaffb68 Blink Video Doorbell + 1 سیستم دوربین در فضای باز

Amazon Prime Day 2022 مجموعه‌ای از Blink Video Doorbell و دوربین فضای باز را با قیمت تنها 72.49 دلار ارائه می‌کند. زنگ درب تصویری Blink در حال حاضر یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است و دارای صدای دو طرفه، 1080p HD در روز و تصویربرداری شبانه مادون قرمز، و نصب با سیم یا بدون سیم (با دو باتری AA) است. و این بسته آن را به سطح بعدی می برد.

دوربین فضای باز ارائه شده یک دوربین HD بی سیم و مقاوم در برابر آب و هوا است که دو سال عمر باتری دارد. همچنین هشدارهای تشخیص حرکت را دریافت خواهید کرد و بدون سیم کشی می توانید اطمینان داشته باشید که نصب آن آسان خواهد بود.

با استفاده از این زنگ ویدیویی، می‌توانید در هر کجا که هستید، هنگامی که حرکتی تشخیص داده می‌شود یا کسی زنگ در را فشار می‌دهد، اعلان‌های بلادرنگ را از طریق برنامه Blink دریافت کنید. این یک گزینه عالی برای استفاده ضروری و برای کسانی است که می خواهند به یک زنگ درب تصویری ارتقا دهند اما به همه زنگ ها و سوت هایی که سایر زنگ ها گران تر ارائه می دهند نیاز ندارند.