رایانه‌های شخصی بازی SkyTech Chronos در آمازون به کمتر از ۶۰۰ دلار کاهش یافت

همچنین: بهترین رایانه های شخصی بازی: از HP تا MSI، دستگاه های برتر در مقایسه

در کنار جمع و جور کرونوس کامپیوترمشتریان آمازون همچنین می توانند از 430 دلار تخفیف بهره مند شوند فرشته Skytech و 450 دلار تخفیف اسکای تک شیوا دکل های بازی


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/skytech-chronos-mini-gaming-pc-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68سه کامپیوتر بازی SkyTech در آمازون به فروش می رسد. موردی که ما انتخاب کرده‌ایم SkyTech Chronos است، یک رایانه کوچک با ابعاد 19.5 x 12.6 x 18.5 اینچ.

با این حال، اگر به یک کامپیوتر بازی مینی دسکتاپ علاقه دارید، آمازون در حال حاضر 200 دلار تخفیف از قیمت معمولی ارائه می دهد. SkyTech Chronos. شما معمولاً 799 دلار برای سیستم گیمینگ رده اول پرداخت می کنید، اما با تخفیف جدید، قیمت آن اکنون به 599 دلار برای مدت محدود کاهش یافته است.

SkyTech Chronos دارای مشخصات مناسب برای گیمرها و علاقه مندان سطح ابتدایی است. این کیت که روی Microsoft Windows 10 Home کار می‌کند، دارای پردازنده Intel i3 (3.6 گیگاهرتز، 4.3 گیگاهرتز توربو)، 8 گیگابایت رم، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX و 500 گیگابایت حافظه SSD است. فن هایی برای بهبود جریان هوا و کاهش احتمال گرمای بیش از حد تعبیه شده است.

در حالی که انواع زیادی از رایانه‌های شخصی بازی، لپ‌تاپ، دستگاه‌های تلفن همراه و لوازم جانبی در بازار وجود دارد، معمولاً ماشین‌هایی را پیدا نمی‌کنید که به‌گونه‌ای جمع‌وجور طراحی شده‌اند که برای دکل‌ها و میزهای کوچک‌تر مناسب هستند.

دکل کامپیوتر بازی مینی SkyTech Chronos

آمازون | گتی
در ادامه بخوانید: 5 بهترین رایانه های بازی ارزان قیمت: ساخت های سطح حرفه ای با قیمت کمتر

با این قیمت، کرونوس به عنوان مثال می تواند یک دکل مناسب برای فرستادن با فرزندتان به کالج باشد یا یک هدیه عالی برای کریسمس درست کند. رایانه شخصی احتمالاً اکثر بازی‌های رایانه شخصی مدرن یا پلتفرم بازی Steam را به خوبی اجرا می‌کند، اگرچه هیچ چیز مانع از ارتقاء رم یا کارت‌های گرافیک در طول زمان نمی‌شود.