خلاصه قاب Spigen Galaxy Z Fold 4: از سرمایه گذاری سامسونگ خود محافظت کنید

Z Fold 4 به استثنای آرایه دوربین، زمانی که کاملاً باز می شود و روی یک سطح قرار می گیرد، عمدتاً صاف قرار می گیرد. این مورد در مورد گوشی پیچیده شده در Slim Armor Pro صدق نمی کند. اکنون یک قوز بزرگ در وسط وجود دارد تا تلفن روی این بازو تکان بخورد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/spigen-galaxy-z-fold-4-case-roundup-protect-your-samsung-investment/#ftag=RSSbaffb68

امسال، اسپیگن نیز ارائه می دهد Slim Armor Pro با نگهدارنده قلم S فقط با 10 دلار بیشتر اسلات قلم S شبیه به طراحی Thin Fit P است، بنابراین اگر می خواهید همه چیز را بخرید، می توانید آن را خریداری کنید.

قاب اسپیگن اسلیم آرمور پرو که با قیمت 94.99 دلار عرضه می‌شود، مانند سایر قاب‌های Z Fold 4 دو تکه است. قاب پشتی یک دهانه بزرگ برای دوربین ها دارد و در لبه قسمت های حسگر صدا و اثرانگشت با دهانه های کافی برای پورت USB-C و دو میکروفون برش خورده است. پشت مشکی با روکش مات لمسی نرم و همچنین دارای چندین درج فوم زرد برای کمک به ضربه و محافظت از تلفن شما است.

مکانیزم لولا با مارپیچ‌ها و آرایشی طراحی شده است که وقتی گوشی کاملاً باز می‌شود روی قاب پشتی لغزنده می‌شود. در حالت کاملا باز، زمانی که لولا در جلو و پشت گوشی پنهان می شود، محافظ لولا روی پنل پشتی قرار می گیرد. این در واقع به من کمک کرد تا با گرفتن قطعه محافظ لولا کمی بهتر گوشی را نگه دارم.

قسمت جلویی در درجه اول یک قطعه قاب با قسمت محافظ لولا است. دو تکه کیس محکم با نوار چسب دو طرفه قرار می گیرند تا آن را نیز در جای خود نگه دارید. قسمت قاب لمسی نرم با روکش مات لبه ها را با دهانه هایی برای بلندگوهای استریو دوگانه می پوشاند.

منحصر به فرد ترین جنبه از Spigen Slim Armor Pro قطعه محافظ لولا است که لولای بلند Z Fold 4 را در حالت بسته می پوشاند. سخت‌افزار گوشی سامسونگ در حالت کاملا باز، لولا را می‌پوشاند، اما زمانی که گوشی در حال حمل و نقل است و از صفحه‌نمایش بیرونی استفاده می‌شود، لولا در معرض آسیب ناشی از افتادن است. این لولا برای قابلیت استفاده خود دستگاه بسیار مهم است، بنابراین محافظت از آن مهم است.