جو بلفیور، معاون دفتر شرکت، مایکروسافت را پس از 32 سال ترک کرد

بر اساس ایمیل های داخلی، هولکک به عنوان معاون شرکتی گروه محصولات آفیس باقی خواهد ماند. معاون رئیس شرکت سامیت چاهان — که اخیراً بر قابلیت های نویسنده و داستان نویسی در Office با استفاده از خدمات هوش مصنوعی متمرکز شده است — با Holecek به عنوان رهبر جدید گروه همکاری خواهد کرد و مستقیماً به معاون اجرایی گزارش خواهد داد. از تجربیات و دستگاه ها راجش جها. معاون فعلی محصول دیوید گینر به معاونت رئیس شرکت ارتقاء خواهد یافت و به عنوان “رئیس محصول” دفتر، به Holecek گزارش می دهد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/office-corporate-vice-president-joe-belfiore-to-leave-microsoft-after-32-years/#ftag=RSSbaffb68

این یک تصمیم شخصی است، نه یک تصمیم اجباری. و اینکه خروج بلفیور منجر به تغییر اولویت‌ها در آفیس نمی‌شود. بلفیور بلافاصله گزارش های مستقیم خود را ارائه خواهد کرد اما تا تابستان آینده به عنوان مشاور و مربی ارشد برای کمک به انتقال باقی خواهد ماند.

بلفیور در سال 1990 در مایکروسافت به عنوان بخشی از تیم ویندوز 95 شروع به کار کرد. او همچنین در طول سال ها در نقش های مدیریتی در تیم های Internet Explorer، Windows XP، بخش Microsoft eHome، Entertainment & Devices، Windows Phone و Windows 10 کار کرده است. نمایه لینکدین بلفیور. در سال 2015، او اعلام کرد که یک سال مرخصی می گیرد تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند. (بر خلاف بسیاری از سناریوهای مایکروسافت «زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید»، بلفیور در واقع پس از تعطیلاتش به شرکت بازگشت.)

بلفیور در توییتی درباره بازنشستگی برنامه ریزی شده خود نوشت اواخر امروز.

وی افزود: «این تابستان من تجربه فرستادن بزرگ‌ترین خود به دانشگاه را تجربه کردم، که درک من را در مورد زمان محدودی که برای اولویت‌بندی بچه‌ها و خانواده قبل از خروج آخرین خدمه از خانه باقی مانده است، متبلور کرد.

msftbelfioreretires

اعتبار: مایکروسافت

“پس از تامل شخصی زیاد، تصمیم گرفتم که زمان آن فرا رسیده است که پس از 32 سال تجربه شگفت انگیز در ساخت نرم افزار و خدمات با همه شما، کار بسیار طولانی خود در مایکروسافت را به پایان برسانم.”

جو بلفیور که در دو سال گذشته معاون شرکتی گروه آفیس مایکروسافت بوده است و به مدت 32 سال با این شرکت در نقش‌های مختلف بازنشسته شده است و مدیریت مایکروسافت در تاریخ 27 اکتبر از طریق ایمیل‌های داخلی اعلام کرد که او را ترک می‌کند.

از ایمیل بلفیور به سربازان از امروز — یک کپی از آن را دیدم و با مایکروسافت تأیید کردم که واقعی است:

در سال 2020، بلفیور برای سفر با خانواده خود مرخصی دیگری گرفت. پس از آن، او به مایکروسافت بازگشت تا روی گروه تجربه آفیس (OXO) در زمینه تجربیات و خدمات بین پلتفرم کار کند. او آن تیم را همراه با معاون رئیس شرکت آلس هولکک رهبری کرد. تیم او مسئولیت کار در برنامه‌هایی از جمله Word، Excel، PowerPoint و OneNote، به علاوه اجزای مشترک و افزودنی‌های جدید به خانواده اصلی آفیس مانند Loop (برنامه و اجزا)، Designer، To-Do، Planner، Project، Forms را بر عهده دارد. طبق بیوگرافی بلفیور، استریم، تخته سفید و موارد دیگر.