تولید کننده تلویزیون شهری|تولید کننده برتر المان شهری

از این رو معمولا افرادی که دنبال یک ویدئو وال مرغوب و باکیفیت بوده، می توانند از ویدئو وال سامسونگ UD55E-B استفاده کنند. برای اینکه بتوان به صورت آنلاین انواع ویدئو وال سامسونگ را خریداری نموده، می توان به فروشگاه اینترنتی شرکت کیومیتا مراجعه کرد. از دیگر مزایای ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B می توان به قابلیت نصب آسان ان اشاره نموده، بدین ترتیب برای نصب این دستگاه در مکان های مورد نیاز، مشکل خاصی نبوده و در کمترین زمان ممکن می توان نسبت به نصب این دستگاه اقدام نمود. یکی از مزایای ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B این است که شرکت سازنده این دستگاه را به نحوی طراحی و تولید نموده که می توان در هر شرایط دمایی از آنها بهره برده و به ندرت دچار آسیب دیدگی می شوند. ویدیو والها که از لحاظ ویژگیهای فنی، ظرفیت پخش تصاویر، مزایای انتشار اطلاعات و تصاویر و… این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید . با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت معرفی کالا و خدمات ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای پخش زنده و همزمان برنامه های ورزشی و نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها استفاده می شود.

به فاصله میان پیکسل ها در ماژول، دات پیچ Dot Pitch گفته میشود که بر حسب میلی متر اندازه گیری میشود و میتواند فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور را نیز محاسبه کند. حال آنکه در مورد ماژول تک رنگ ، کمترین دات پیچ موجود ( یا بالاترین تراکم LED در متر مربع ) برای ماژول خارج سالن 10 میلی متر می باشد که به اصلاح به آن P10 یا تراکم 10.000 گفته می شود . پنل IPS به کار رفته در این نمایشگر عریض دقت و رنگ های واقعی را برای پخش وسیع تری از زاویه 178 درجه نسبت به پنل های معمولی VA حفظ میکند. تلویزیون های شهری داخل سالن باید شدت نور پایین تری نسبت به تلویزیون شهری بیرون سالن دارا باشند که این خصیصه به خاطر این می باشد که باید مخاطب بتواند از فاصله نزدیک به تلویزیون شهری ایندور نگاه کند و پیام های تبلیغاتی شما را ببیند . تلویزیون شهری نوعی نمایشگر دیجیتالی است که تصاویر نمایشی آن بر اساس پیکسل هایی که در کنار هم با فاصله های مشخص جای داده شده اند به نمایش در می آیند . به ویژه فروشگاههای پوشاک میتوانند مجموعه ای از نمایشگرهای بزرگ را به عنوان وال­های مشخص در فروشگاه نصب کنند که برای تقویت نام تجاری و کمک به تغییر فضا و حال و هوای فروشگاه موثر است.

از این مانیتور عریض بهره مند میشوند.در محیط های عمومی به منظور ارائه تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی با کیفیت و در سایز بزرگ در از ویدئو وال ها استفاده میشود.در ادارات و سازمان های بزرگ جهت ارائه نقشه ها، دوربین ها و ویدئوها استفاده میشود. این ویدئوال در مکان هایی استفاده میشود که به دنبال پخش تصاویر و ویدئوهای حرفه ای در ابعاد بزرگ و با کیفیت بالا هستند. در ساخت این تابلو ها از ماژول های تک رنگ قرمز، سبز، آبی و سفید و همچنین ماژول های فول کالر استفاده می شود. پنل IPS تصاویری شفاف و واضح با رنگهای دقیق نمایش میدهد، به ویژه برای برنامه های ویدیو وال ها و صفحه نمایش های منو حرفه ای، که دقت رنگ و روشنایی مداوم را در هر زمان لازم دارند، مناسب است. یکی از جدیدترین وخیره کننده ترین روش های تبلیغاتی الکتریکی، تابلوی پیام متحرک LEDمی باشد که از به هم پیوستن ماژول ال ای دی تشکیل می شود.ماژول LED،بلوک های آماده ای از ماتریس هایLED است که به راحتی و به سرعت به متصل شده ویک تابلوی حرفه ای را ایجاد می کند.بدون نیاز به اطلاعات تخصصی فقط کافیست ماژول های ال ای دی را بسته و مطابق سایز مورد نظر با کابل به هم متصل کنید.شدت نور بالای ماژول ال ای دی به کار رفته در تابلوها و نرم افزار اسان و رایگان آن بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا به سرعت جای تابلوهای دست ساز را بگیرند.ماژول ال ای دی به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه و یا انتخاب بهترین فونت ها،تبلیغات مناسبی راداشته باشید.

نمایشگرهای فوق باریک BenQ علاوه بر بهبود مدیریت آسان محتوا، از نرمافزار X-Sign پشتیبانی میکنند و به شما این امکان را میدهند که به راحتی پیامهای ویدیویی 4K را با بیش از 100 الگوی داخلی ایجاد و غنیسازی کنید. ویدئو وال و مانیتور صنعتی از این نوع نمایشگر های صنعتی هستند و هر کدام به نوبه خود امکانات و وقابلیت های بسیاری را ارائه میدهند و از نظر قابلیت اطمینان، کیفیت و طول عمر ویژگیهای متفاوتی را دارند و قیمت این دو نوع نمایشگر صنعتی به دلیل ویژگیهای متفاوتشان بالا قطعات تابلو روان است. هستیم. در تعریف کلی ویدئو وال باید بگوییم مجموعه ای از مانیتورهای متصل شده به یکدیگر هستند در کنار هم یک تصویر واحد را تشکیل میدهند. در ادامه به معرفی کلی این نمایشگر های صنعتی و تفاوت آنها خواهیم پرداخت. در خصوص تفاوت کلی ویدئو وال و مانیتور صنعتی باید بگوییم که مانیتور صنعتی از نظر طراحی و ساختار دارای قاب یا فریم پهن تری نسبت به ویدیو وال دارد و در مشاغلی نظیر فروشگاه ها، رستوران ، فست فود، کافی شاپ و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. صفحههایی که به طور خاص برای استفاده در دیوارهای ویدئویی طراحی میشوند ، معمولاً حاشیه های باریکی بین 3 تا 5 میلی متر دارند تا بتوانند فاصله بین مناطق نمایش فعال را به حداقل برسانند و با توجه به قابلیت سرویس دهی طولانی مدت ساخته میشوند.

در سازمان ها و ادارات بزرگ نظیر مراکز پلیس، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو، قطار، کنترل ترافیک و اتاق های کنترل برای دستیابی به اهداف امنیتی و نظارتی، به دلیل استفاده از دوربین های مداربسته بی شمار اتاق هایی با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر گرفته شده است.با این اتاق ها، کنترل و نظارت تصاویر و ویدئو های ارسالی از دوربین های مدار بسته با جزئیات و دقت بالایی انجام میشود.با وجود تعداد بالای دوربین های مدار بسته در این مکان ها نیاز به مانیتورهای بزرگی جهت مشاهده اطلاعات دوربین ها خواهید داشت.به این صورت که به طور دقیق رخدادها را در نقاط مختلف با کیفیت بالا مشاهده و ضبط میکنید.در بعضی از اتاق های مانیتورینگ از دستگاه هایی با نام ویدئو وال جهت نمایش اطلاعات استفاده میکنند.ما در این مقاله قصد داریم این سیستم را به شما معرفی کنیم.

از آنجا که کسب و کار هیچ وقت نمی خوابد، نمایشگرهای ویژه ما برای استفاده 24/7 طراحی شده اند. را دارد. از این نوع تابلوها برای جذب مشتری در مکان های مختلف و کسب و کارهای متفاوت استفاده می شود. وقتی از موبایل خود زیر نور مستقیم خورشید استفاده می کنید با روشنایی کم موبایل، استفاده از آن سخت می شود. نرم افزار ها و سخت افزار های این سیستم (کنترلر ویدئو وال) ، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر بر روی انواع نمایشگر های دیتا پرژکتوری یا انواع LCD,LED و تلویزیون را فراهم می کند .ما در پروژه های ویدئو وال از تلویزیون های صنعتی با Bezel بسیار کم و از برندهای ال جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG) و پاناسونیک (Panasonic) استفاده میکنیم.

،اتوبوس و تاکسیرانی ها (اطلاع رسانی مسیر و زمان حرکت)، مراکز صنعتی (نیروگاه،کارخانه ها)، مراکز نظامی،مراکز آتش نشانی،صدا وسیما ، مجتمع های تجاری و مسکونی اشاره کرد. این نمایشگر صنعتی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته بدون افت کیفیت کار میکند و برای برنامه های کاربردی که قابلیت اطمینان آن بسیار مهم است، فراهم می کند، و به راحتی نصب، مدیریت و پشتیبانی میشود. تلویزیون های شهری دارای اجزای مختلفی می باشند که می توان به صفحه نمایشگر، کنترلر، منبع تغذیه، برنامه نرم افزاری و سازه اتصال تلویزیون اشاره کرد. دلایل استفاده از وال ویدئو به جای مانیتور صنعتی می تواند شامل توانایی شخصی سازی طرح بندی کاشی ، مساحت بیشتر صفحه و تراکم پیکسل باشد. مجموعه درگاه های ارتباطی 47LV35A شامل یک درگاه USB 2.0، یک درگاه DVI-D، یک درگاه HDMI و یک درگاه RGB میباشد و به راحتی توسط هر شخص در فضای مورد نظر قابل دسترس است. در واقع ویدئو وال یک نمایشگرعریض است که شامل اتصال چندین مانیتور در کنار یکدیگر میباشد که به صورت یک واحد عمل میکنند.این نوع مانیتورها در مقایسه با مدل های معمولی و خانگی در اندازه های بسیار بزرگ تر و با کیفیت تر بوده و امکان ارائه چند تصویر متفاوت را به شما ارائه میدهد.ویدئووال ها بر روی دیوار نصب میشوند و به گونه ای طراحی شده اند که بخش اعظمی از دیوار را اشغال خواهند کرد.ویدئو وال ها در مدل، ویژگی و امکانات متنوعی در بازار موجود است.صرف هزینه جهت خرید این دستگاه برای دوربین های مداربسته امری ضروری شده میباشد، با این حال ابعاد و کیفیت برای هر پروژه ای مهم به حساب می آید.

از این ویدیو وال می توان در کنار چند مانیتور دیگر استفاده کرد که همگی به صورت هماهنگ میتوانند یک تصویر واحد را با پخش کنند. می بینیم همه به تلویزیون های شهری مجهز شده اند و از این روش برای تبلیغات محیطی و مطلع کردن مشتریان و مخاطبان خود از خبر های مجموعه یا محل کسب و کار خود استفاده می کنند . مانیتور صنعتی پیشنهاد میشود.یکی از عواملی که باعث شده صاحبان مشاغل برای محیط کار خود به جای مانیتور صنعتی از مانیتور معمولی استفاده کنند قیمت بالای این دستگاه میباشد.یکی از ویژگی های برتر این محصول نسبت به مدل خانگی این است که میتوانند به صورت 24 ساعته روشن بمانند و مقاومت این دستگاه در مقابل آب و گرد و خاک بالا است.در حال حاضر این تلوزیون های صنعتی در مدل و برندهای مختلف در بازار ارائه شده اند.یکی از برندهای معروف این محصول ال جی (LG) میباشد که محصولاتی با کیفیت بالا ارائه داده است.ویدئو وال LG 55LV77D یکی از تولیدات این برند میباشد که شرکت کیومیتا این دستگاه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه داده است. کنترلهای استفاده شده در سیستمهای ویدئو وال از بهترین برندهای موجود در بازار با کیفیت بسیار بالا تا حد ۶K بوده و با انتخاب مستری امکان فارسی نیز در آن قرار داده شده است.

به همین دلیل در صورت پخش تبلیغات طیف وسیعی از مردم شهر می توانند آن را دیده و در ذهن خود بسپارند. به گونهای که پیشرفت در طراحیهای نوین ویدیو وال و ارتقای کیفیت آن را میتوان به عنوان ۲ فاکتور اصلی این سیستم در گذشت زمان نام برد که هر یک نیاز جدیدی را رفع میکند. تفاوت پنل هوشمند و برد هوشمند چیست؟ تلویزیون شهری چیست؟ و بهترین تلویزیون شهري چه ویژگی هایی دارد؟ تلویزیون های شهری با استفاده از بلوک های کوچکی می سازند. قبل از اینکه تلویزیون شهری را بارگذاری کرد می توان از نمایشگر مجازی نیز استفاده نمود. شدت نور پس زمینه را می توان با سیستم کنترل و بصورت از پیش تنظیم شده، آماده کرد تا میزان مصرف برق را تا 50٪ کاهش دهد، که این امر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی می کند.

یکی از ویژگی های این ویدئو وال پاناسونیک، قابلیت نمایش محتویات به دو صورت landscape و Portrait است که با این ویژگی توضیحات و وتصاویر بیشتری را برای مخاطبان به نمایش بگذارید.این ویژگی از طریق پنل تنظیمات قابل مدیریت بوده و در صورت مواجه با مشکل در این تنظیمات میتوانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید. از نظر کارشناسان فروش کیومیتا قیمت ویدیو وال مدل LG 47LV35A با توجه به ویژگی و امکاناتی که دارد مناسب می باشد. کمپانی پاناسونیک را میتوان از تولیدکنندگان برجسته در زمینه ویدئووال دانست، که با پیشرفت فناوری ها این دستگاه ها نیز به روز تر شده و به بازار ارائه میشوند.پاناسونیک توانسته مدل های متنوعی ویدئو وال ها را به بازار ارائه دهد که مدل TH-49LFV8 یکی از کاربردی ترین مانیتورها میباشد.این مانیتور عریض با کیفیت بالا طراحی شده و قطعات به کار رفته در آن مرغوب و با کیفیت هستند. پنل IPS نمایشگر عریض BDL5588XL از یک فناوری پیشرفته استفاده می کند که به شما زاویه دید فوق العاده 178 درجه را هدیه میدهد و این امکان را می دهد تا تصاویر را تقریباً از هر زاویه، حتی در حالت عمودی مشاهده کنید.

ویدئو وال یک مانیتور ویژه است که متشکل از چندین نمایشگر رایانه ای، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های تلویزیونی است که به منظور ایجاد یک صفحه نمایش بزرگ بهم پیوسته در کنار هم قرار گرفته اند. محصولاتی نظیر تجهیزات آموزشی، الکترونیکی و از جمله ویدئو وال توسط این کمپانی ارائه میشود.بنکیو یک شرکت تایوانی بوده و در چندین قاره دارای شعب میباشد که در حال حاضر دارای نمایندگی های فعال در بیش از 100 کشور میباشد. شرکت ماشین های اداری کیومیتا با ارائه انواع ویدئو وال سامسونگ به دنبال عرضه محصولاتی بوده که کیفیت مناسبی دارند. شرکت سامسونگ توانسته با بکارگیری افراد دارای تخصص و همچنین استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب، دستگاه های بسیار مرغوب و باکیفیتی را تولید و روانه بازار نماید. از ویدئووال در چه مکانهایی استفاده میشود؟ با ویدیو پروسسور چه کارهای می توان انجام داد؟

ویدئو وال در چه جاهایی کاربرد دارد؟ بیلبورد ها، اماکن شهری بزرگ، اتاق های کنترل و معابر عمومی از کاربرد های این ویدئو وال ها هستند. طراحی این مانیتور به گونه ای است که میتوان در محیط های عمومی یا پر خطر به صورت مداوم استفاده کرد. بستگی دارد.به عنوان مثال ویژگی های یک سیستم ویدئو والی که در محیط عمومی نظیر فروشگاه یا پارک قرار میگیرد با سیستمی که اتاق کنترل وجود دارد بسیار متفاوت از یکدیگر میباشند. ویدئو وال ها کاربردهای متنوعی در سازمان ها و ارگان ها نظیر مجتمع های تجاری، فروشگاهها و مراکز خرید، بانکها و موسسات مالی، مراکز نظامی و اتاقهای فرمان دارد.در این میان ویدئو وال PL552 یکی از تولیدات شرکت بنکیو در این زمینه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مدیران کسب و کار در بازار قرار گرفته است. در صورتی که تابلوی شما داخل پاساژ نصب می شود نیز می توانید از کیفیت بی نظیر تصویر این نوع تابلو smd بهره ببرید. یک ویدئو وال ممکن است مانندDVD یا Blu-Ray player به یک منبع متصل شود، که پیام شما را بارها و بارها پخش میکند. در نوع کنترلرهای آفلاین اطلاعات به برد کنترلر منتقل میشوند و برد کنترل اطلاعات را به صورت مرتب بر روی تابلو نمایش میدهد و پس از تمام شدن اطلاعات دوباره به اول اطلاعات برگشته و این چرخه تکرار میشود؛ ولی در پخش آنلاین کنترلر از طریق کامپیوتر و یا ویدیو پروسس سور به یک منبع پخش خارجی مثل تلویزیون متصل میشود و همانند یک تلویزیون بزرگ تصاویر را بر روی تابلو روان نمایش میدهد.