توسعه دهندگان کمبود دارند و این باعث می شود شرکت های خدمات فناوری اطلاعات مشغول باشند

IDC پیش‌بینی می‌کند که برخی از پروژه‌ها به تعویق بیفتند یا برای مدت نامحدودی به تعویق بیفتند. اگرچه این امر بر مشاوره کسب و کار تأثیر منفی می‌گذارد، اما همچنان انتظار می‌رود که هزینه‌ها در این زمینه در سال‌های آینده بین ۶ تا ۸ درصد رشد کند. همچنین بر این باور است که خدمات مدیریت شده بیشتر در برابر رکود اقتصادی محافظت می‌شوند، زیرا خدمات حیاتی هستند، در حالی که انتظار رشد برای مدیریت برنامه‌ها، برون‌سپاری زیرساخت‌ها و خدمات پشتیبانی را دارد.

تحلیلگر گفت که باقی می ماند “محتاطانه خوشبین استبرای این بخش از بازار به دلیل نتایج بهتر از انتظار فروشندگان در دو سه ماهه اول سال 2022 – همانطور که در درآمد، رزرو و خطوط لوله مشاهده می شود – و همچنین رشد در محل کار ترکیبی و پذیرش ابر ناشی از بیماری همه گیر.

IDC انتظار دارد هزینه‌های این گروه در سال 2022 5.7 درصد و در سال 2023 به 5.2 درصد رشد کند و نرخ رشد مرکب سالانه پنج ساله (CAGR) را از امروز 5.2 درصد در مقایسه با پیش‌بینی قبلی 4.9 درصدی در آوریل 2022 پیش‌بینی می‌کند.

میلان کالال، مدیر ارشد تحقیقاتی گروه خدمات اروپایی IDC، گفت: «تاکنون، بازار خدمات اروپا به‌خوبی طوفان‌های اختلال را پشت سر گذاشته است که منجر به عملکرد خوب بازار در نیمه اول سال 2022 شده است». این تقاضا با تسریع تلاش‌های دیجیتالی‌سازی در سازمان‌های اروپایی و همچنین تمایل مداوم آنها برای انتقال به فضای ابری تقویت شده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/developers-are-in-short-supply-and-thats-keeping-it-services-companies-busy/#ftag=RSSbaffb68شیائو فی گفت: «در حالی که شرایط اقتصادی برای اقتصادهای بزرگ در سراسر جهان در چند ماه گذشته بدتر شده است، با توجه به درآمدهای قوی فروشندگان خدمات، رزروها و سایر شاخص‌های پیشرو، بازار خدمات در سراسر جهان احتمالاً به مسیر رشد فعلی خود ادامه خواهد داد.» ژانگ، مدیر برنامه برنامه ردیاب خدمات جهانی IDC.

همکار تحلیلگر گارتنر هفته گذشته گفت که مخارج فناوری اطلاعات سازمانی در سراسر جهان “ضد رکود” است، حتی اگر رشد در سال 2022 در مقایسه با سال 2021 ثابت بود. گارتنر قوی ترین رشد هزینه های فناوری اطلاعات را در نرم افزار، که شامل سرمایه گذاری های ابری نیز می شود، پیش بینی می کند.

تحلیلگر IDC پیش‌بینی کرده است که هزینه‌های جهانی برای خدمات فناوری اطلاعات و کسب‌وکار تا پایان سال 2023 رشد خواهد کرد، حتی در شرایطی که به نظر می‌رسد رکود جهانی در حال وقوع است. با کمبود استعداد توسعه‌دهنده برای استخدام مشاغل، شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات یکی از راه‌های دستیابی به این مهارت‌ها هستند.

همچنین: حقوق مسدود می شود و بازگشت به دفتر؟ نه برای توسعه دهندگان نرم افزار

shutterstock-518789926.jpg

تصویر: Shutterstock

IDC گفت که برنامه‌ها همچنان محرک رشد کلیدی برای خدمات مدیریت‌شده هستند، زیرا این بیماری همه‌گیر تقریباً یک شبه میلیاردها کاربر دیجیتال را در سراسر جهان اضافه کرد و «استخر توسعه نرم‌افزار موجود در سراسر جهان را خسته کرد». چشم انداز بازار برون سپاری مربوط به محل کار و زیرساخت نیز به طور متوسط ​​به سمت بالا تنظیم شده است زیرا محیط کار ابری و ترکیبی همچنان به رشد قوی ادامه می دهد.

با این حال، این روند به این معنا نیست که حفظ استعداد برای شرکت‌های خدمات فناوری اطلاعات آسان است: «همچنین، تهدید واقعی برای فروشندگان ممکن است از طرف عرضه باشد: با نسبت‌های دفتری به صورتحساب بالای 1.1 یا 1.15، فرسایش 25 درصد به علاوه، و نرخ بهره‌برداری نزدیک به 90% می‌رسد. یک اقتصاد خنک‌تر ممکن است به فروشندگان کمک کند تا با تسهیل بازار کار، رزروها را سریع‌تر به درآمد تبدیل کنند.”