به برنامه یادداشت برداری نیاز دارید؟ Agenda Premium 14 70% تخفیف دارد

دسترسی مادام العمر به Agenda Premium 14 اکنون در مک و iOS فقط با 9.99 دلار یا 71 درصد تخفیف از MSRP اصلی در دسترس است، و شامل ارتقاء رایگان برای هر گونه بهبودی در Agenda در سال آینده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/work-smarter-with-over-70-off-this-smooth-note-taking-app/#ftag=RSSbaffb68

این نمونه ای از کاری است که Agenda می تواند در سطح فردی انجام دهد، اما به عنوان یک برنامه بسیار قدرتمندتر است ابزاری برای همکاری. می‌توانید یادداشت‌های خود را از طریق فضای ابری همگام‌سازی کنید و در حین حرکت، موارد اقدام را به برنامه‌های تقویم خود اضافه کنید. نمای جدول زمانی به همه اجازه می دهد تا توسعه یک پروژه را ببینند. ویژگی‌های تکمیل خودکار ارتقا یافته نرم‌افزار به این معنی است که برچسب‌ها و موارد رایج‌تر می‌توانند سریع‌تر تایپ شوند و زمان بیشتری برای تبدیل آن یادداشت‌ها به اقدامات مشخص در اختیار شما بگذارند.

هرچه پروژه های بیشتری روی آنها کار کنید، Agenda بیشتر می تواند کمک کند. این نرم‌افزار یادداشت‌برداری با هر بار تکرار، رتبه‌بندی‌های خوبی را جمع‌آوری کرده و نظرات را بررسی می‌کند. به عنوان مثال در اپ استور دارای امتیاز 4.7 از 5 است و بدون کاغذ X می‌گوید: «برای هرکسی که می‌خواهد یادداشت‌های دارای تاریخ و متن سبک‌دار را یادداشت کند و آن‌ها را به ترتیب زمانی دنبال کند، عالی است».

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

هر پروژه ارزشمندی با یک ایده خوب شروع می شود. اما همانطور که کلیشه می گوید، شیطان در جزئیات است، و بسیاری از رویاهای بزرگ زمانی که زمان تقسیم آنها به وظایف کوچکتر فرا می رسد، از بین می روند. چیزهای کوچکی مانند یادداشت برداری موثر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، و اینجاست که دستور کار 14 می تواند کمک کند.

Agenda 14 بسیاری از ویژگی های جدید را اضافه می کند و در عین حال رابط کاربری سریع و بصری را دست نخورده نگه می دارد. اگر قبلاً از برنامه استفاده نکرده‌اید، می‌توانید آن را باز کنید و در حین یادداشت‌برداری یاد بگیرید. فرض کنید در حال انجام کاری به سادگی فهرست آرزوهای هدیه کریسمس هستید. همانطور که چیزها را یادداشت می کنید، می توانید برچسب هایی اضافه کنید که اگر به دنبال #کریسمس یا یکی از اعضای خانواده خاص باشید، یافتن لیست را آسان می کند. علاوه بر این، اگر می‌خواهید خرید خود را بر اساس مکان‌هایی که اقلام خاصی در فروش هستند سازماندهی کنید، می‌توانید به برچسب‌ها مقادیر اضافه کنید و حتی اقلام خاصی را کد رنگ کنید.