به‌روزرسانی ساعت نوامبر گارمین تعداد زیادی ویژگی را اضافه می‌کند: در اینجا مواردی که گنجانده شده است

مرور: اپل واچ اولترا را در یک فیلم سخت قرار دادم: چگونه ماندگار شد

ساعت هوشمند Garmin Enduro 2

Enduro 2، ساعت نهایی گارمین برای ورزشکاران استقامتی

متیو میلر/ZDNet

2022 ممکن است به عنوان بهترین سال تاریخ لقب بگیرد ساعت های ورزشی گارمین جی پی اس با انبوهی از گزینه‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها، نرم‌افزار بهبودیافته ساعت و گوشی‌های هوشمند، و انتشار ویژگی‌های فصلی که خریداران را از پشتیبانی فعال اطمینان می‌دهد. گارمین به تازگی عرضه نرم افزار نوامبر 2022 را اعلام کرده است که برای چندین ساعت کاربرد دارد و ویژگی های آن فوق العاده است.

گارمین همچنین یک به روز رسانی نرم افزاری را برای آن منتشر کرد Edge Explore 2 و لبه 1040 رایانه‌های دوچرخه‌سواری که اشتراک‌گذاری رویداد زنده، پیام‌رسانی LiveTrack تماشاگر، و مربیگری تطبیقی ​​هدفمند را ارائه می‌کنند (فقط Edge 1040).


منبع: https://www.zdnet.com/article/garmins-november-watch-update-adds-a-ton-of-features-heres-whats-included/#ftag=RSSbaffb68

ساعت های Venu 2 و Venu Sq 2 با این به روز رسانی فقط از دیسک گلف پشتیبانی می کنند. همچنین محدودیت هایی برای دریافت سری Forerunner 255 و Fenix ​​6/MARQ وجود دارد. بقیه ساعت ها این ویژگی های جدید را دریافت خواهند کرد، مگر اینکه ساعت قبلاً با این ویژگی راه اندازی شده باشد (مانند گزارش صبح در Forerunner 955). ویژگی های جدید عبارتند از:

به روز رسانی ویژگی های نوامبر در حال پخش شدن است Venu 2، بیا میدان 2، سری Forerunner 255، Forerunner 945 LTE، سری Forerunner 955، Fenix ​​6/MARQ، Fenix ​​7/Epix (Gen 2)MARQ (Gen 2), اندورو 2، و تاکتیکس 7. اوایل امسال، Garmin Forerunner 955 Solar را که با برخی از این ویژگی‌ها در این به‌روزرسانی راه‌اندازی شد، آزمایش کردم، اما حتی آن دستگاه نیز برخی از ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کند. Garmin Enduro 2 همیشه روی یکی از مچ های من زندگی می کند در حالی که من انواع ساعت های هوشمند دیگر و ساعت های ورزشی GPS را روی مچ دیگر آزمایش می کنم.

با این به روز رسانی، هر ویژگی جدیدی که در محصولات عرضه شده در سال 2022 دیده ایم، اکنون در جدیدترین و بهترین ساعت های گارمین وجود دارد. مطمئن نیستم که آپدیت سه ماهه بعدی چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد، اما منتظر چیزهای بیشتری از Garmin در سال 2023 هستم.