به‌روزرسانی‌های «دستیار Google» آن را برای کودکان دوست‌تر می‌کند

با کنترل‌های والدین، والدین می‌توانند ارائه‌دهندگان موسیقی و ویدیویی را انتخاب کنند که فرزندانشان به آن‌ها دسترسی داشته باشند، تصمیم بگیرند که آیا بچه‌ها می‌توانند به اخبار یا پادکست‌ها دسترسی داشته باشند، و مهم‌تر از همه، آنها را از انجام برخی اقدامات، مانند برقراری تماس تلفنی، محدود کنند. به‌روزرسانی‌ها همچنین شامل کنترل نوع پاسخ‌هایی است که فرزندانتان از «دستیار» دریافت می‌کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به دستیار گوگل ارائه می‌شود، فرهنگ لغت کودکان است. وقتی این تنظیم فعال باشد، اگر فرزندتان بپرسد چگونه یک کلمه را تعریف کند و «دستیار» صدای او را تشخیص دهد، به روشی سرگرم‌کننده و مناسب برای بچه‌ها پاسخ می‌دهد.

ساختمان دستیار گوگل با اسلایدهای رنگارنگ.

تصویر: گوگل

از طریق آمازون کیدز، والدین به داشبورد والدین آمازون دسترسی دارند که به آنها اجازه می دهد برای فرزندان خود پروفایل ایجاد کنند و ویژگی های الکسا را ​​غیرفعال کنند، محتوای نامناسب را فیلتر کنند، محدودیت های زمانی تعیین کنند و فعالیت فرزند شما را بررسی کنند.

وقتی از یک دستیار صوتی در خانه خود استقبال می کنید، بخشی از اکوسیستم کل خانواده از جمله کودکان کوچک شما می شود. امروز، گوگل دستیار گوگل خود را بهینه کرد تا نیازهای فرزندان شما را بیشتر برآورده کند.

کودکان ذاتاً بسیار مراقب و باهوش هستند، بنابراین طولی نمی‌کشد که متوجه این واقعیت می‌شوند که می‌توانند هر سؤالی را در دنیا از دستیار Google دستی خود بپرسند و پاسخ تمام کنجکاوی‌های خود را دریافت کنند.

فرهنگ لغت کودکان دستیار Google روی یک میز.

گوگل

گوگل اولین کسی نیست که کنترل های والدین را به دستیار صوتی معرفی می کند. آمازون از سال 2018 گزینه های کنترل والدین را برای بلندگوهای خود در دسترس داشته است که ابتدا FreeTime نامیده شد و بعداً به Amazon Kids تغییر نام داد.

همچنین: بهترین دستیار صوتی

به همین دلیل، گوگل اکنون در حال رونمایی از کنترل‌های والدین برای دستیار گوگل است.

برای اینکه «دستیار» صدای فرزندتان را تشخیص دهد، تنها کاری که باید به عنوان والدین انجام دهید این است که از برنامه Family Link یا Google Home استفاده کنید و صدای کودک را به دستگاه اضافه کنید.

همچنین: چگونه عبارات سریع Google Assistant را در تلفن Pixel خود فعال کنیم تا در زمان صرفه جویی کنیم

این دسترسی نامحدود به اطلاعات می تواند در تغذیه گرسنگی آنها برای دانش و کمک به آنها در یادگیری دنیای اطراف بسیار مفید باشد.

علاوه بر کار با کنترل‌های والدین، الکسا همچنین می‌تواند به روش‌های هوشمندانه‌ای مانند جوک گفتن، پاسخ دادن به سؤالات تکالیف و استفاده از گفتگوهای دوستانه با کودکان ارتباط برقرار کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/google-assistant-updates-make-it-more-kid-friendly-than-ever/#ftag=RSSbaffb68

در نهایت، چهار صدای جدید برای کودکان به دستیار می آیند. این صداهای جدید در کنار بچه ها و والدین طراحی شده اند و طیف متنوعی از لهجه ها را برای بازتاب جوامع مختلف دارند. به عنوان مثال، برخی از صداها برای کمک به درک کودکان، آهسته تر و گویاتر هستند.

در هفته‌های آتی، والدین می‌توانند تنظیمات رسانه را تغییر دهند، برخی از عملکردهای دستیار را فعال یا غیرفعال کنند و از طریق برنامه‌های Google Home، Family Link و Google Assistant در اندروید و iOS، زمان خاموشی را برای فرزندان خود تنظیم کنند. طبق یک پست وبلاگ.

سیسی هسیائو، معاون Google Assistant می‌گوید: «به‌عنوان یک مادر، از نزدیک می‌بینم که چگونه رابطه بچه‌ها با فناوری با کشف قدرت صدای خودشان شروع می‌شود. و از آنجایی که بچه‌های امروزی در دنیایی محصور در فناوری بزرگ می‌شوند، ما می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم تا تجربیات مکالمه‌ای امن‌تر، آموزشی و طبیعی‌تر با Assistant داشته باشند.»

با این حال، وقتی علامت آن را بردارید، می‌تواند منجر به دسترسی فرزندانتان به اطلاعاتی شود که شما به‌عنوان والدین نمی‌خواهید آنها را یاد بگیرند.