بهترین وب کم ها برای پخش در سال 2022

لاجیتک یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در وب‌کم‌های تجاری است، اما می‌توانید از C922 Pro Stream برای Twitch و YouTube نیز استفاده کنید. برای پخش یکنواخت و واضح ویدیو با کیفیت 1080p تا 30 فریم بر ثانیه فیلم می گیرد. همچنین از ویژگی فوکوس خودکار برای شفاف نگه داشتن تصاویر شما بدون توجه به اینکه چقدر در اطراف حرکت می کنید و یک تصحیح خودکار نور استفاده می کند تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید حتی اگر نورپردازی شما نباشد. میکروفون‌های دوگانه با حذف نویز نیز صدای واضح‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دریافت می‌کنند، بنابراین حتی بدون میکروفون جداگانه مانند HyperX QuadCast S یا Shure MV7 صدای شما شنیده می‌شود.

پایه تاشو اتصال C922 Pro Stream را به مانیتور رایانه یا لپ‌تاپ شما آسان می‌کند و حتی دارای پایه رزوه‌ای برای استفاده با سه پایه است. و اگر برنامه Personify Chroma Cam را دانلود کنید، می‌توانید پس‌زمینه ویدیوی خود را بدون صفحه سبز حذف کنید تا جریان‌ها و ویدیوهای حرفه‌ای‌تر به نظر برسند. همچنین شامل یک مجوز 6 ماهه و ممتاز برای X-Split است تا هم تازه واردان و هم سازندگان باتجربه ای که به دنبال تغییر هستند بتوانند فوراً شروع به کار کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-streaming-webcam/#ftag=RSSbaffb68وضوح: تا 1080p | نرخ فریم: تا 60 فریم در ثانیه (در 720p) | قابلیت اتصال: USB | حذف پس زمینه: شخصیت کروما کم