بهترین معاملات Fire TV در آمازون برای روز اول اکتبر

سری Fire Omni همچنان تصویر خیره کننده 4K UHD را روی صفحه نمایش 75 اینچی ارائه می دهد، اما دارای ویژگی های Dolby Vision و HDR 10 است. به دلیل ادغام این نرم افزارها، تصاویری واقعی و متضاد با رنگ های زیبا در تلویزیون دریافت خواهید کرد. این مدل برای یک تجربه سینمای خانگی طراحی شده است و برای اتاق نشیمن یا اتاق بازی عالی است.

  • قیمت فعلی: 34 دلار
  • قیمت اصلی: 54 دلار

علاوه بر تحقیقات دقیق خود در مورد بررسی قیمت، اگر شخصاً آن را آزمایش نکرده باشیم، نظرات واقعی مشتریان را در نظر می گیریم تا بفهمیم چه چیزی برای کسانی که قبلاً از این تلویزیون ها و دستگاه های پخش جریانی استفاده می کنند مهم است. اما، اگر آن را آزمایش کرده باشیم، مطمئناً به شما اطلاع خواهیم داد و بینش ارزشمند خود را در مورد این محصولات ارائه خواهیم کرد. هدف ما ارائه دقیق ترین اطلاعات به شما است تا بتوانید هوشمندانه تر خرید کنید و مقداری پول نقد ذخیره کنید.

آمازون اخیراً اعلام کرده است که در ماه اکتبر یک رویداد فروش مشابه Prime Day به نام Prime Early Access Sale میزبانی خواهد کرد. هزاران محصول که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فروش تعطیلات به خریداران برتری دهند، با قیمت‌های مشابه جمعه سیاه تخفیف داده می‌شوند. مشابه روز پرایم، فقط چند روز طول می کشد، و معاملات به سرعت هر پنج تا ده دقیقه کاهش می یابد.

اگر دستگاه پخش جریانی را به تلویزیون ترجیح می دهید، Fire Stick TV 4K Max شما را پوشش می دهد. این دستگاه با تمام ویژگی‌های Fire Stick، از جمله ارتقاء مقیاس 4K، صدای Dolby Atmos، Dolby Vision و HDR 10+ ارائه می‌شود، اما همچنین سازگاری Wi-Fi 6 را برای پخش سریع‌تر ارائه می‌دهد. برای گیمرها، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک پردازنده گرافیکی 750 مگاهرتزی کیفیت تصویری عالی داشته باشد.

معاملات بیشتر اکتبر Prime Day 2022 Fire TV

مدل 55 اینچی پخش 4K UHD را در تلویزیون هوشمند ارائه می دهد. مانند همه تلویزیون‌های Fire، کنترل از راه دور الکسا را ​​با کنترل صوتی دریافت خواهید کرد که پخش بیش از 1 میلیون فیلم و برنامه تلویزیونی را آسان می‌کند. باید در Netflix، Prime Video، Disney+ و موارد دیگر مشترک شوید، اما می‌توانید هر برنامه‌ای را در اشتراک خود پخش کنید. 3 پورت HDMI برای اتصال کنسول بازی شما نیز وجود دارد.

  • قیمت فعلی: 839 دلار
  • قیمت اصلی: 1049 دلار
برای کسانی که خواهان یک تلویزیون مقرون به صرفه هستند که همچنان با تصویربرداری با کیفیت بالا همراه باشد، یک Fire TV ممکن است بلیطی برای شما باشد. متناوبا، اگر تلویزیون دارید اما می‌خواهید به اکوسیستم خانه هوشمند الکسا متصل بمانید، یک استیک یا مکعب استریم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از این گذشته، نصب آنها آسان است و دارای گواهی برای انسان ها هستند، به این معنی که همه می توانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

همچنین: Prime Day 2: فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون چیست؟


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/best-fire-tv-deals-amazon-prime-early-access-sale-prime-day-october/#ftag=RSSbaffb68

علاوه بر این معاملات عالی، می توانید گزینه های دیگری را در زیر بیابید. اگر چیزی را پیدا کردید که می خواهید برای خانه خود تهیه کنید، حتما سریع عمل کنید. ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که این معاملات طولانی خواهد بود.

بهترین معاملات تلویزیونی در آمازون نیست

با فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون، این شرکت هزاران محصول را تخفیف داد – و این تخفیف‌ها به خط Fire TV هم برای پنل‌ها و هم برای استیک‌های استریم گسترش یافت. چه در حال هدیه دادن به یکی از اعضای خانواده باشید یا صرفاً یکی از آنها را به عنوان یک غذای اولیه برای خود بخرید، می توانید تخفیف های عالی را در فروش پیدا کنید.

در زیر، بهترین معاملات را گردآوری کردیم. مطمئن شوید که آنها را چک کرده اید. ما این معاملات را تا قبل از و در حین فروش اولیه دسترسی زودهنگام به روز خواهیم کرد، اما اگر دستگاهی را دیدید که توجه شما را جلب کرد، باید آن را همین امروز به سبد خرید خود اضافه کنید. ما نمی توانیم تضمین کنیم که موارد موجود در لیست ما ماندگار هستند.

  • قیمت فعلی: 429 دلار
  • قیمت اصلی: 569 دلار

ZDNET فقط معاملاتی را توصیه می‌کند که ما می‌خواهیم بخریم، نیاز داریم یا پیشنهاد می‌کنیم. ما به دنبال معاملاتی بودیم که حداقل 15٪ تخفیف داشته باشند، اما هر چه بالاتر، بهتر است. ما همچنین محصولاتی را که به ندرت در فروش قرار دارند بررسی کردیم و از ابزارهای مقایسه قیمت و ردیاب‌ها برای تعیین اعتبار معامله استفاده کردیم.