بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه 2022 زیر 30 دلار

اگر به دنبال هدایای فناوری عالی با قیمت 30 دلار یا کمتر هستید، ما بهترین معاملات را از خرده فروشان مختلف با قیمت هایی تا 40 دلار جمع آوری کرده ایم. ما این لیست را تا جمعه سیاه به‌روزرسانی می‌کنیم، اما در حال حاضر، این تخفیف‌های جمعه سیاه اولیه زیر 30 دلار را برای هر کسی که در لیست هدیه تعطیلات شما قرار دارد، بررسی کنید.

آخرین معاملات اوایل جمعه سیاه 2022 زیر 30 دلار

برای افرادی که در زندگی شما به دنبال لغو اشتراک کابلی خود هستند، Fire TV Stick آمازون تمام سرگرمی‌هایی را که به دنبال آن هستند، اما با قیمتی بسیار کمتر، در اختیار او قرار می‌دهد. کنترل از راه دور دسترسی مستقیم به الکسا را ​​ارائه می دهد، بنابراین آنها می توانند تمام دستگاه های خانه هوشمند خود را کنترل کنند (مانند خاموش کردن چراغ ها برای تماشای فیلم) یا درخواست اطلاعات تصادفی. همچنین از Dolby Atmos برای علاقه مندان به صدا پشتیبانی می کند.

  • قیمت فعلی: 30 دلار
  • قیمت اصلی: 50 دلار

فصل خرید تعطیلات به این معنا نیست که شما باید یک دست و یک پا را برای یک هدیه عالی بفروشید. فروش بلک فرایدی هدایایی را که به دنبال آن هستید بسیار ارزان‌تر می‌کند و تخفیف‌ها در آستانه بزرگ‌ترین رویداد فروش سال اتفاق می‌افتد.

هر سال، جمعه سیاه روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده برگزار می شود. امسال، جمعه، 25 نوامبر برگزار می‌شود. با این حال، می‌توانید انتظار معاملات در تمام ماه و همچنین قیمت‌های تخفیف‌خورده را در هر محدوده قیمتی در آخر هفته بعد از جمعه سیاه داشته باشید.

همانطور که از نام آن پیداست، Roku Streaming Stick 4K دارای رزولوشن 4K است، اما از همه چیز دور است. همچنین Dolby Vision با تصویر HDR10 را دریافت می‌کنید که شامل رنگ‌های زنده با وضوح واضح است. از اتصال Wi-Fi دوربرد برای دسترسی به بیش از 275 کانال از جمله Netflix، Apple TV+، Amazon Prime و HBO Max استفاده می کند.

  • قیمت فعلی: 30 دلار
  • قیمت اصلی: 50 دلار

شما نمی توانید با هدفون های JBL اشتباه کنید، به خصوص وقتی می توانید یک جفت هدفون حذف نویز را فقط با 30 دلار تهیه کنید. این هدفون‌ها بیشتر ویژگی‌هایی را دارند که سایر گزینه‌های گران‌تر دارند، از جمله قابلیت حذف نویز فعال، آگاهی از محیط و قابلیت IPX4. علاوه بر این، با برنامه هدفون JBL، می توانید تجربه شنیداری خود را از طریق تناسب، تنظیمات صدا و حباب سکوت شخصی سازی کنید.

  • قیمت فعلی: 20 دلار
  • قیمت اصلی: 50 دلار

ما این معاملات اولیه جمعه سیاه را با قیمت کمتر از 30 دلار بر اساس برند، قیمت تخفیف خورده و نظرات محصول (هم خوب و هم بد) انتخاب کردیم. تخفیف ها به صورت هفتگی و حتی روزانه تغییر می کنند، بنابراین اگر به بهترین تخفیف ها علاقه مند هستید، حتماً وب سایت یک خرده فروش را اغلب برای معاملات روز بررسی کنید.

در اینجا برخی از معاملات اولیه جمعه سیاه زیر 30 دلار وجود دارد که هم اکنون در Best Buy انجام می شود:

در اینجا برخی از معاملات اولیه جمعه سیاه زیر 30 دلار در حال حاضر در آمازون وجود دارد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 کمتر از 30 دلار در Walmart

این اسپیکر بلوتوث در آمازون 57 درصد تخفیف دارد، اما همچنان صدای متوسطی واضح و بیس کامل ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای رتبه IPX67 است که در برابر پاشیدن آب و پاشیدن آب مقاوم است – برای گوش دادن به موسیقی در ساحل یا دریاچه ایده آل است. به علاوه، تا 15 ساعت بازی با یک بار شارژ و برد بلوتوث 100 فوتی دارد.

  • قیمت فعلی: 25 دلار
  • قیمت اصلی: 50 دلار

با Google Nest Mini تجربه خانه هوشمندی را به شخصی هدیه دهید. این دستگاه به همراه دستیار صوتی Google دارای عملکردهای کنترل اینترنت اشیا و پرس و جو است، بنابراین می توانید از آن سؤال بپرسید، موسیقی را پخش کنید یا آن را به سایر دستگاه های خانه هوشمند متصل کنید تا کل خانه خود را کنترل کنید. Google Nest Mini همچنین می‌تواند از منابعی مانند YouTube Music و Netflix پخش جریانی کند.

  • قیمت فعلی: 30 دلار
  • قیمت اصلی: 70 دلار
دوشنبه سایبری همیشه در دوشنبه پس از روز شکرگزاری قرار می گیرد. امسال، دوشنبه، 28 نوامبر اتفاق می‌افتد. دوشنبه سایبری، روزی است که می‌توانید معاملات انحصاری آنلاین را بیابید، و هدیه‌های ویژه مانند ارسال رایگان یا خرید یکی را دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/early-best-black-friday-2022-deals-under-30/#ftag=RSSbaffb68

در اینجا برخی از معاملات اولیه جمعه سیاه زیر 30 دلار در حال حاضر در Walmart وجود دارد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 کمتر از 30 دلار در Best Buy

آیا به دنبال هزینه کمتری برای هدفون های با کیفیت برای کسی هستید؟ JBL به دلیل صدای بیس عمیق خود شناخته شده است و این هدفون مقرون به صرفه دارای صدای Pure Bass داخلی JBL است که در صداهای کم و زیاد صدای عالی دارد. در حالی که هدفون ها دارای یک میکروفون داخلی هستند، به جای برقراری تماس های زوم، برای تماس های هندزفری از تلفن هوشمند شما بهترین کار را دارند.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 زیر 30 دلار در آمازون

برای افرادی که در خانه کار می کنند، این وب کم را با یک میکروفون داخلی به او هدیه دهید. رزولوشن 1920×1080 برای ویدیوهای واضح دارد و می توان آن را در چپ و راست 360 درجه و بالا و پایین 180 درجه توسط براکت برای زاویه کامل تنظیم کرد. در مورد میکروفون داخلی، این میکروفون قادر به ضبط صدا در فاصله 20 فوتی است و دارای تراشه های حذف نویز برای کاهش 30-40 درصد نویز نسبت به دوربین های وب معمولی موجود در بازار است.

  • قیمت فعلی: 20 دلار
  • قیمت اصلی: 46 دلار

آخرین باری که این صفحه به‌روزرسانی دریافت کرد، اینها آخرین معاملات زیر 30 دلار بودند که ارزش بررسی را داشتند:

بهترین معاملات جمعه سیاه 2022 زیر 30 دلار به طور کلی

در زیر بهترین معاملات اولیه کمتر از 30 دلاری که می‌توانیم پیدا کنیم، آمده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب تبلت را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.