بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و رندرینگ تکنولایف | behtarin-laptop

خیلی از افراد در مقایسه‌ی کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها، قابلیت ارتقا را وجه متمایز و برتر کامپیوترهای رومیزی می‌دانند. لذا تولیدکنندگان لپ‌تاپ نیز در راستای رفع معایب محصولات خود، قابلیت ارتقا را در برخی از مدل­ها ایجاد کرده­اند­. متقاضیان خرید لپ‌تاپ مناسب طراحی گرافیکی و تدوین ویدیو باید نسبت به این قابلیت توجه خاصی داشته باشند. در حال حاضر می‌توان با ارتقا RAM و SSD برخی از لپ‌تاپ‌ها، طول عمر و کارایی آن‌ها را افزایش داد. اگر به دنبال دستگاهی با سه نوع کاربری گیمینگ، مهندسی و طراحی هستید؛ لپ تاپ Katana GF76 تمام چیزی است که نیاز دارید.

لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین ایسر مدل Predator Helios 300

تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. لپتاپ ۴ سرفیس نه تنها طراحی فوق العاده‌ای دارد بلکه نازک و سبک است، همچنین دارای صفحه نمایش لمسی PixelSense عالی است که کار شما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد. از سمت دیگر، این لپتاپ دارای صفحه کلید عالی، مشخصات قدرتمند شامل گرافیک یکپارچه پیشرفته از اینتل یا AMD، (بسته به پیکربندی شما) و عمر باتری باور نکردنی است. چیپست به کار رفته برای مک AirPRO M2 با فناوری 4 نانومتری ساخته شده است و طراحی زیباتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد.

  • امکان نصب هارد دیسک هم وجود ندارد و فقط با جایگزین کردن این SSD، می‌توانید حافظه را ارتقا دهید.
  • نکته‌ی مهم دیگر در مورد پردازنده، ظرفیت حافظه پنهان یا همان Cache است.
  • صفحه نمایش 17.3 اینچ IPS با رزولوشن 3840 × 2160 و رفرش ریت بالای استفاده شده در AERO 17 HDR بهترین نوع نمایش را در میان مدل های دیگر لپ تاپ 4K موجود در بازار را ارائه می دهد.
  • نکته‌ی نهایی در رابطه باکارت گرافیک بهترین لپ تاپ برای طراحی توجه به یک‌پارچه بودن یا مجزا بودن آن است.
  • از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار که قصد داریم در این قسمت به شما معرفی کنیم، لپ‌تاپ‌های برند ایسر می‌باشد، و در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر را، جهت خرید لپ تاپ ایسر به شما معرفی خواهیم کرد.
  • لنوو با ساخت لپ تاپ های Ideapad و Thinkbook گروهی از لپ تاپ های برتر دنیا در سری ارزان قیمت را تولید کرده است.

دومین پیشنهاد برای لپ تاپ‌های امور گرافیکی لپ تاپ اچ پی مدل Omen 16-K0033DX-AB می‌باشد. این لپ تاپ با نمایشگر 16 اینچی از نوع IPS و 165 هرتزی تجربه عالی‌ای به شما خواهد داد. این لپ تاپ با گرافیک RTX 3060 و پردازنده i9 نسل دوازده بالاترین سطح عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و رندرینگ تکنولایف | behtarin-laptop

با بررسی ویژگی ها و مشخصات, اطمینان حاصل کرده ام که این کامپیوتر ها جزو بهترین ها بمنظور انجام این کار هستند. تنها لپ تاپ های برتر را در این لیست آورده ام, بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون پس بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که یکی از این لپ تاپ ها برای شما مناسب خواهند بود. این محصول به پردازنده M2 اپل که به تازگی تولید شده است مجهز است (این پردازنده جایگزین پردازنده قدیمی‌تر M1 در مدل ۲۰۲۰ این لپ تاپ شده است). این تغییر باعث شده است مک بوک پرو ۱۳ اینچی، عملکردی بسیار عالی را از خود نشان دهد.

AERO 17 HDR، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین