برند های دوربین مداربسته صفحه 20 از 44 الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

از سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است. داهوا که تولید کشور چین است در سال 2015 رتبه دوم را برای محصولات و خدمات نظارت تصویری کسب کرد. همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پاناسونیک

تناسب کیفیت تصویر دوربین مداربسته با موقعیت و کاربری مکان از ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب است. دوربین را نه با کیفیت تصویر پایین و نه با کیفیت خیلی بالا انتخاب کنید. جالب است بدانید که قیمت محصولات تولید شده توسط های لوک در مقایسه با رقبای این برند قیمت کمتری دارند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات های لوک برای اکثر افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود.

برند داهوا (Dahua)

این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است. همچنین یونی ویو محصولات دیگری مانند دستگاه های ضبط NVR، دستگاه های Decoder و Incoder، دستگاه های ذخیره ساز و… را نیز تولید می کند. امروزه برندهای مختلف و زیادی از دوربین های مدار بسته در بازار فروش موجود هستند.

  • برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است.
  • بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی در اشکال مختلف از جمله دام، بولت، فیش آی و … همراه با تکنولوژی هایی نظیر IP ،HD و وایرلس در بازار عرضه می شود.
  • یک برند دوربین مداربسته یا یک مارک دوربین مدار بسته باید نامی باشد که برای یک سری از محصولات در ایران و یا کشوری دیگری مطابق با قوانین ثبت شده باشد.
  • در بازار دوربین های حفاظتی ایران دوربین های بسیاری با نام ها و مارک های جعلی و تقلبی وجود دارند.
تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد .. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک مجله خبری دوربین مداربسته آریا ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید.

http://66toolkit.ir

وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد.