بررسی Amazon Fire 7 (2022): برای اصول اولیه به اندازه کافی خوب است

در لبه پایینی Fire 7 یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی را از 16 یا 32 گیگابایت به 1 ترابایت افزایش دهید.

آخرین باری که آمازون تبلت فایر 7 را به روز کرد در سال 2019 بود، که از نظر فناوری یک عمر است. سپس در ماه می، آمازون اعلام کرد Fire 7 به روز شد، اضافه کردن پورت USB-C، حرکت دوربین جلو و افزایش عمر باتری و عملکرد. این تغییرات با افزایش قیمت همراه شد و مدل پایه Fire 7 از آن خارج شد 49.99 دلار تا 59.99 دلار.

یکی از بلندترین شکایات در مورد هر دستگاه آمازون کمبود برنامه ها و خدمات گوگل است. Fire 7 سیستم عامل Fire OS آمازون را اجرا می کند که مبتنی بر اندروید است، اما آمازون عمیقاً تغییر کرده و نحوه عملکرد آن را سفارشی کرده است. به همین دلیل، فرآیند صدور گواهینامه گوگل را طی نکرده است و بنابراین نمی‌توانید برنامه‌هایی مانند Google Maps، Gmail یا YouTube را در اپ استور آمازون از پیش نصب شده یا در دسترس پیدا کنید.

حافظه 2 گیگابایتی به تنهایی دو برابر مدل قبلی است و به خصوص در هنگام بازی، یک افزوده قابل توجه است. با این حال، عملکرد کلی با Fire 7 چیزی است که به شما صبر می‌دهد.

همراه با امکان پرسیدن سؤالات الکسا، می‌توانید دستگاه‌های خانه هوشمند متصل به الکسا مانند دوربین‌ها، چراغ‌ها و پریزها را با استفاده از صدای خود یا با ضربه زدن روی دکمه دستگاه‌های اختصاصی در نوار ناوبری پایین مشاهده و مدیریت کنید.

خط پایین

به عبارت دیگر، عملکرد Fire 7 به اندازه کافی خوب است تا زمانی که در یک برنامه واحد بمانید و انتظار نداشته باشید که یک اسب کاری چندوظیفه ای باشد.

همچنین: استفاده از کابل USB-C اشتباه می تواند به فناوری شما آسیب برساند. چگونه از آن اجتناب کنیم

یک تبلت مدرن، اما ابتدایی

آمازون فایر 7

جیسون سیپریانی/ZDNet
آمازون فایر 7

جیسون سیپریانی/ZDNet

عملکرد بهبود یافته که به اندازه کافی خوب است

تقریباً همه پورت‌ها و دکمه‌ها در لبه سمت راست محفظه زمانی که تبلت در کنار آن قرار دارد، قرار دارند. یک دکمه روشن/خاموش، دکمه‌های افزایش/کاهش صدا، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و – بخش مورد علاقه من – یک پورت USB-C برای شارژ تبلت وجود دارد. دور شدن از میکرو یو‌اس‌بی در دستگاه‌های آمازون چیزی است که شرکت روی آن کار می‌کند و افزودن USB-C در تبلت 60 دلاری قابل ذکر است.

یکی از مزایای شخصی سازی سیستم عامل در Fire 7 این است که آمازون قادر است الکسا را ​​مستقیماً در دستگاه ایجاد کند. این بدان معناست که می توانید از تبلت به عنوان یک دستگاه Echo Show موقت استفاده کنید. در پانل تنظیمات سریع یک کلید برای روشن یا خاموش کردن الکسا وجود دارد. وقتی روشن است، می‌توانید بگویید «الکسا» و سپس یک فرمان یا سؤال به همان روشی که اگر یک صفحه‌نمایش هوشمند Echo یا بلندگوی اکو داشتید، بگویید.

هنگام جابجایی بین بخش‌ها و جنبه‌های مختلف رابط، مانند باز کردن Kindle Store، Amazon Appstore و سپس مشاهده تب Library، مواقعی وجود دارد که تبلت سریع و پاسخگو است. اما سپس روی کادر جستجو ضربه می زنید و نمایش صفحه کلید Fire 7 بیش از حد انتظار تاخیر دارد.

طراحی Fire 7 زمانی که از آن در مکان های عمومی استفاده می کنید توجه زیادی را به خود جلب نخواهد کرد. این یک محفظه پلاستیکی اولیه با یک صفحه شیشه ای در بالای آن است که برای انجام کار طراحی شده است. این در سه رنگ مختلف – مشکی، جین و رز عرضه می شود. هنگامی که Fire 7 در جهت افقی قرار دارد، دوربین جلو به وسط نمایشگر منتقل شده است، چیزی که تماس ویدیویی از تبلت کوچک را آسان‌تر می‌کند. دوربین های جلو و عقب هر کدام از سنسورهای 2 مگاپیکسلی هستند. عکس ها و ویدیوها خوب به نظر می رسند، اما عالی نیستند.

تبلت آمازون Fire 7یک بار دیگر یک تجربه کامل است به شرطی که هنگام تعیین انتظارات، هزینه را در نظر بگیرید. این سریع‌ترین وسیله‌ای نیست که استفاده می‌کنید، و گاهی سرعت آن می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما، با صبر و حوصله، این تبلت جامد، کیندل رنگارنگ، نمایشگر هوشمند اختصاصی الکسا و کنترلر خانه هوشمند ترکیب شده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/amazon-fire-7-2022-review/#ftag=RSSbaffb68

از آنچه من می توانم بگویم، تا زمانی که یک برنامه در حافظه بماند، افزایش عملکرد قابل توجه است. اما اگر برای مثال، پس از چند دقیقه وبگردی از مرورگر Silk خارج شوید و پس از استفاده از Fire 7 برای کار دیگری، یکی دو ساعت بعد به آن بازگردید، راه اندازی بعدی Silk چند ثانیه بیشتر طول می کشد. برای بارگذاری.

قابل توجه ترین نکته در مورد طراحی Fire 7 کوچک بودن آن است. این چیزی است که می توانید به راحتی در کیف یا کوله پشتی حمل کنید بدون اینکه متوجه شوید واقعاً آنجاست. برای جزئیات گرا، Fire 7 دارای ابعاد 7.11 x 4.63 x 0.38 اینچ و وزن 9.9 اونس است.

آمازون فایر 7

جیسون سیپریانی/ZDNet

چند کلمه در مورد نرم افزار … و الکسا!

طرفداران

آمازون ارسال Fire 7 را در پایان ماه ژوئن آغاز کرد، یعنی تقریباً زمانی که آمازون یک نمونه بررسی را برای آزمایش برای من ارسال کرد. من از آن برای خواندن معمولی، انجام یک یا دو بازی ویدیویی و تماشای ویدیو استفاده کرده ام. و از این نظر، کار خوبی انجام داده است.

مشخصات فنی

پردازنده مدیاتک MT8168V/B
نمایش دادن 7 اینچی، 1024 x 600 IPS
حافظه 2 گیگابایت
ذخیره سازی 8/16 گیگابایت، پشتیبانی از microSD تا 1 ترابایت
دوربین ها 2 مگاپیکسل عقب، 2 مگاپیکسل جلو
باتری تا 10 ساعت
قابلیت اتصال 802.11ac، بلوتوث 5.0،
سیستم عامل چهار سیستم عامل
رنگ ها مشکی، جین، رز

اندازه صفحه نمایش 7 اینچی است، همانطور که از نامش پیداست و وضوح 1024 در 600 دارد. این صفحه نمایش واضح ترین نیست، اما با این قیمت قابل انتظار است.

یک حالت بازی اختصاصی در سیستم عامل Fire 7 تعبیه شده است که هنگامی که تشخیص می دهد شما یک بازی را باز کرده اید به طور خودکار روشن می شود (هر بازی که از Appstore نصب کرده باشید آن را فعال می کند). حالت بازی حافظه دستگاه را بهینه می کند، اعلان ها را پنهان می کند و ویژگی الکسا را ​​غیرفعال می کند. حتی با حالت بازی، ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد تا بازی قابل پخش شود.

آمازون عمر باتری 10 ساعته را برای Fire 7 اعلام می کند که یکی دیگر از آمارهای بهبود یافته نسبت به مدل 2019 است. و در حالی که نمی توانم تایید کنم که امکان استفاده از 10 ساعت وجود دارد، می توانم بگویم که عمر باتری یکی از بخش های Fire 7 است که در آن هیچ شکایتی ندارم. پس از پخش زنده تلویزیونی رایگان برای چند ساعت در برنامه Freevee، مرور وب و تلاش برای پخش Roblox، عمر باتری زیادی باقی مانده بود.

منفی

  • عملکرد نیاز به صبر دارد
  • صفحه نمایش مشکلی ندارد
  • دوربین ها آنقدرها هم چشمگیر نیستند

تبلت Fire 7 آمازون همیشه عملکردی داشته است که به اندازه کافی خوب است. با نسخه 2022، این رویکرد دست نخورده باقی می ماند. آمازون در Fire 7 از یک پردازنده چهار هسته‌ای با حافظه 2 گیگابایتی استفاده می‌کند که به گفته این شرکت نسبت به مدل 2019 30 درصد عملکرد را افزایش می‌دهد.