فقط با 50 دلار به مدت 5 سال به این برنامه ساز آسان دسترسی داشته باشید

آیا می دانستید که می توانید بدون دانستن نحوه کدنویسی، برنامه های موبایل ایجاد کنید? درست است، تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه ساز خوب است. و در حال حاضر، می‌توانید ساخت اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را با برنامه پنج ساله AppMySite Mobile App Builder Pro تنها با 49.99 دلار شروع کنید.

اگر کسب و کار شما اپلیکیشن موبایل ندارد، ممکن است تعداد قابل توجهی از مشتریان را از دست بدهید. AppMySite Mobile App Builder می تواند کمک کند، و شما می توانید امروز یک برنامه پنج ساله Pro فقط با 49.99 دلار خریداری کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-5-years-access-to-this-easy-app-builder-for-just-50/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

AppMySite که در AppSumo، UpCity، Starter Story و دیگر پلتفرم‌ها برجسته شده است، کنترل نهایی را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید در عرض چند دقیقه یک صفحه نمایش، نمادها و موارد دیگر ایجاد کنید. نتیجه این است که شما ترکیبی بی پایان از تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا دارید.

وقتی کارتان تمام شد، کافیست اپلیکیشن خود را روی دستگاه های موبایل واقعی و همچنین چندین شبیه ساز تست کنید. جای تعجب نیست که AppMySite در Trustpilot دارای 4.7 از 5 ستاره و حتی چشمگیرتر 4.8 ستاره از 5 در Capterra است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

تو می توانی یک برنامه موبایل از وب سایت شرکت خود ایجاد کنید به سادگی با همگام سازی در زمان واقعی برای پر کردن خودکار محتوا. این برنامه دارای گزینه های مرتب سازی و فیلتر، جستجوی هوشمند و موارد دیگر خواهد بود. مدیریت آن نیز آسان خواهد بود، زیرا می‌توانید تنظیمات را به‌روزرسانی کنید، ویژگی‌های جدید اضافه کنید و حتی ساخت‌های جدید را تنها با یک کلیک ایجاد کنید.

AppMySite توسعه برنامه را بدون پیچیدگی می کند. این مجموعه گسترده ای از طرح های ممتاز را ارائه می دهد که می توانید به راحتی آن ها را مطابق میل خود سفارشی کنید و همچنین می توانید تصاویر یا آثار هنری خود را برای یک تجربه واقعاً منحصر به فرد آپلود کنید.