با این دو برنامه فقط با 30 دلار داده های خود را برای همیشه امن نگه دارید


جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

در حالی که هر زمان که آنلاین هستید، داده های شما در معرض خطر است، هکرها همچنین می توانند رمزهای عبور شما را با استفاده از مهندسی اجتماعی بشکنند تا بفهمند از چه کلماتی استفاده می کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از داده‌ها و حفاظت از حریم خصوصی قوی برخوردار باشید، که می‌توانید آن‌ها را در بسته مدیریت رمز عبور مادام العمر و اشتراک حریم خصوصی بیابید.

شما نمی توانید خدماتی بهتر از KeepSolid’s VPN Unlimited برای ایمن نگه داشتن آنلاین خود بخواهید و این اشتراک مادام العمر پنج دستگاه را پوشش می دهد. رمزگذاری درجه نظامی، سیاست ثبت صفر و سوئیچ kill دریافت خواهید کرد. بهتر از همه، برای لذت بردن از این محافظت نیازی به فداکاری نخواهید داشت – VPN Unlimited هیچ محدودیتی بر پهنای باند یا سرعت شما اعمال نمی کند.

KeepSolid دارای بیش از 400 سرور رعد و برق سریع در بیش از 80 مکان در سراسر جهان است. بنابراین مکان هیچ مشکلی در هنگام تماشای محتوای مورد علاقه شما نیست. می توانید در هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. شما همچنین از راحتی خدمات مشتریان 24 ساعته، شبکه های مورد اعتماد، تست های پینگ، سرورهای مورد علاقه و موارد دیگر لذت خواهید برد. بنابراین جای تعجب نیست که کاربران آن را دوست دارند. مانند VPN ویژه مشاهده می کند، “KeepSolid VPN Unlimited خدمات شگفت انگیزی را ارائه می دهد و ویژگی های پیشرفته آن آن را به یک ارائه دهنده خدمات VPN قوی تبدیل می کند.”

متأسفانه، همانطور که در بالا ذکر شد، هنوز موضوع محافظت از رمز عبور وجود دارد. البته، همه ما می دانیم که قرار نیست از یک رمز عبور برای همه حساب های خود استفاده کنیم و قرار است آنها قوی باشند. اما چه کسی می تواند این همه ترکیب غیرعادی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص را به خاطر بسپارد؟ در حال حاضر، شما مجبور نیستید زیرا اشتراک مادام العمر در Sticky Password Premium این مشکل را برطرف می کند.

می‌توانید همه رمزهای عبور خود را در دستگاه‌های خود یا در فضای ابری نگه دارید و با یک رمز عبور اصلی به آنها دسترسی داشته باشید. حتی بهتر از آن، Sticky Password هر بار که وارد یک حساب کاربری می‌شوید، به‌طور خودکار رمزهای عبور منحصربفرد و کاملاً رمزگذاری شده را برای هر حساب شما در همه دستگاه‌هایتان ایجاد می‌کند.

Sticky Password حتی به شما امکان می دهد انواع دیگر اطلاعات را که می توان از آنها برای پر کردن فرم ها به صورت آنلاین استفاده کرد، ایمن نگه دارید. با این حال، اگرچه داده‌های شما از امنیت نهایی برخوردار هستند، اما همچنان در صورت لزوم به راحتی می‌توانید رمزهای عبور خود را با خیال راحت با دیگران به اشتراک بگذارید.

چه در سفر باشید، چه از راه دور کار کنید یا صرفاً در حال مرور، شما باید از اطلاعات خود محافظت نهایی داشته باشید. هم اکنون بسته اشتراک مدیریت رمز عبور و حریم خصوصی را فقط با 29.99 دلار دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/keep-your-data-safe-forever-with-these-two-apps-for-only-30/#ftag=RSSbaffb68