با این ابزار امن 40 دلاری به روشی آسان (و ناشناس) تورنت کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
این روزها اکثر همه افراد دارای فضای ذخیره سازی ابری هستند و بدون توجه به نیاز شما، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. کاربر معمولی اینترنت در مورد مکان ذخیره دانلودهای خود فکر زیادی می کند، اما در وهله اول به نحوه دانلود آن فکر نمی کند. سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل مانند BitTorrent یک راه عالی برای دریافت انواع محتوای رسانه‌ای هستند، اما سرعت و امنیت آن می‌تواند مشکل ساز باشد. الان یه سرویس هست به اسم خارج از ابر که نه تنها به کاربران فضایی برای رسانه های خود می دهد – بلکه به آنها امکان می دهد تقریباً از هر جایی در امنیت و ناشناس بارگیری و تورنت کنند.

مطمئناً هنگامی که از سایت هایی مانند BitTorrent استفاده می کنید، یک VPN می تواند فیلتر ناشناس بودن را ارائه دهد. اما آنها معمولاً این کار را به قیمت کمی پهنای باند انجام می دهند و این کاهش سرعت در بالای سرعت اتصال نامشخص ارائه دهنده محتوای شما است. Offcloud به شما امکان می دهد ابتدا آن محتوا را به یک مکان ابری امن منتقل کنید و سپس آن را با شرایط خود دانلود کنید. این بدان معناست که فایل های خود را سریع تر و ایمن تر دریافت می کنید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

در حال حاضر، شما می توانید دانلود را با Offcloud شروع کنید برای بیش از 90٪ تخفیف MSRP. اشتراک مادام العمر اکنون برای مدت محدود 39.99 دلار است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/torrent-the-easy-and-anonymous-way-with-this-secure-40-tool/#ftag=RSSbaffb68

البته، این تازه شروع کاری است که Offcloud می تواند انجام دهد. در اینجا ابزارهای تبدیلی وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل های صوتی را از Soundcloud به MP3 و تقریباً هر نوع صفحه وب را به PDF تبدیل کنید. می‌توانید تقریباً هر نوع محتوایی را از رسانه‌های معروف مانند Usenet، YouTube، Rapidgator و موارد دیگر دریافت کنید. عضویت با 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری مستقیماً از طریق Offcloud ارائه می‌شود و با ادغام کامل Zapier، می‌توانید فایل‌های خود را مستقیماً به Google Drive، Dropbox یا سایر حساب‌های محبوب ارسال کنید.