این معامله «رایگان» Google Pixel 7 خرید فوری من در جمعه سیاه 2022 است

همچنین: قبل از خرید بدانید: سیاست بازگشت تعطیلات هر خرده فروش عمده

جمعه سیاه بهترین زمان برای تعویض فناوری قدیمی خود با فناوری جدید است و این شامل گوشی های هوشمند نیز می شود. در حالی که، من اعتراف می کنم، من بزرگترین خرج کننده در فصل تعطیلات نیستم، کشف اخیر یک معامله Best Buy جدیدترین گوگل پیکسل 7 خرید ناگهانی من در این جمعه سیاه.

بدیهی است که بخش بزرگی از این معامله حول محور گوشی‌هایی است که برای خرید و فروش در دسترس دارید. از دیدگاه من، آن آیفون دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، بنابراین منطقی‌تر بود که آن را با بازیافت یا تغییر کاربری عوض کنم. یک گوشی مرتبط تر

گیلاس بالای آن نشان می‌دهد که پیکسل 7 استاندارد در طرح بزرگ بهترین گوشی‌های امسال چقدر جای خواب دارد. با صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED با اندازه مناسب، نرخ به روز رسانی 90 هرتز، سیستم دوربین در سطح پرچمدار با امتیازات پیکسلی و جدیدترین چیپست Tensor G2 گوگل در راس آن، من شما را به چالش می کشم تا خریدی بهتر از گوشی های هوشمند 2022 پیدا کنید. این.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-smartphone-deal-google-pixel-7-sale/#ftag=RSSbaffb68

روش کار ساده است: Best Buy در حال حاضر ارزش معاملاتی افزایش یافته را هنگام خرید تلفن های هوشمند ارائه می دهد. این بدان معناست که آنچه معمولاً برای مثال 100 دلار ارزش گذاری می شود اکنون می تواند 400 دلار یا بیشتر باشد. در مورد من، من در کشوی متولی لوازم الکترونیکی فراموش شده خود حفر کردم تا گرد و خاکی پیدا کنم آیفون XR. هنوز شارژ دارد، بدون ترک است، و از آن زمان به طور کامل پرداخت شده است… اگر می‌خواهید ارزش مبادله را به حداکثر برسانید، هر سه این شرایط مهم هستند.

با آن، Best Buy به من 460 دلار برای آیفون پیشنهاد داد، که مجموع تخفیف‌های قبلی را به همراه داشت پیکسل 7 از 499 دلار به 39 دلار کاهش یافت.

مالیات بر فروش را رعایت کنید و یک گوشی هوشمند کاملاً جدید گوگل به من ارائه شد که نسبتاً هیچ هزینه ای نداشت. حمل و نقل سریع رایگان بود، و در صورت انتخاب وانت در فروشگاه، گوشی را سریعتر دریافت خواهید کرد.

من باید انکار کنم که اگرچه این معامله 100 دلاری واقعاً پیکسل 7 را «رایگان» نمی‌کند، اما این اولین مورد از فرآیند دو قسمتی است که باید یک گوشی هوشمند جدید براق را با قیمتی کمتر از خود تخفیف در اختیارتان بگذارد. ادامه مطلب

گوگل پیکسل 7 در دست است.

ژوئن Wan/ZDNET

بیشتر: 20+ بهترین معاملات تلفن جمعه سیاه