این مطالعه نشان می دهد که بسیاری از مدیران سطح C-Suite در حال آماده شدن برای یک رکود هستند

افزایش بودجه فناوری اطلاعات، خبرهای خوبی را برای کارکنان فناوری به ارمغان می آورد، زیرا آنها شاهد کاهش سرعت صنعت قبل از رکود نیستند. توسعه دهندگان نرم افزار، برنامه نویسان و مهندسان تقاضای زیادی دارند زیرا شرکت ها به دنبال تقویت و گسترش زیرساخت های دیجیتال خود هستند.

تقریباً دو سوم مدیران اروپایی، آفریقایی و خاورمیانه قصد دارند بودجه و برنامه های فناوری اطلاعات خود را برای آماده شدن برای رکود توسعه دهند، در مقایسه با یک چهارم مدیران آمریکای شمالی و آسیایی.

پاسخ دهندگان مدیران C-Suite از سراسر جهان هستند، و اگرچه احساسات آنها در مورد یک رکود قریب الوقوع مشابه است، بسته به موقعیت جغرافیایی، پاسخ آنها کمی متفاوت است.

تئودورا سیمان، مدیر تحقیقات C-Suite Tech Agenda در IDC، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: سرمایه گذاری در فناوری قبل از رکود اقتصادی می تواند به کشف ناکارآمدی در فرآیندها و افزایش چابکی کسب و کار کمک کند و سازمان را برای مقابله با ریسک های جدید در بازار آماده کند. .


منبع: https://www.zdnet.com/article/many-c-suite-level-executives-are-preparing-for-a-recession-study-found/#ftag=RSSbaffb68

به طور کلی، حدود دو سوم از پاسخ دهندگان فکر می کنند که رکود برای یک سال یا بیشتر ادامه خواهد داشت، و اکثریت بزرگی از مدیران اروپایی، آسیایی، خاورمیانه و آفریقایی این اعتقاد را دارند. با این حال، 60 درصد از مدیران آمریکای شمالی انتظار دارند که رکود اقتصادی تنها دو یا سه چهارم ادامه یابد.

از 59 درصد از پاسخ دهندگان مطمئن از یک رکود در آینده، تقریبا 30 درصد معتقدند که ما در حال تجربه یک رکود هستیم، و 26 درصد انتظار دارند که رکود در اوایل سال جاری آغاز شود.

افزایش بودجه فناوری اطلاعات احتمالاً به شرکت‌های موفقی نسبت داده می‌شود که مدل‌های کسب‌وکار دیجیتال را در سال 2020 تجربه کردند، زمانی که همه‌گیری بر اقتصاد جهانی تأثیر گذاشت.

در مطالعه جدید International Data Corporation (IDC) که تقریباً 900 مدیر سطح C-Suite را مورد بررسی قرار داده است، 59٪ انتظار دارند که رکود در سال آینده رخ دهد. در نتیجه، مدیران در سراسر جهان قصد دارند پول بیشتری را در فناوری شرکت خود سرمایه گذاری کنند.

مدیران اجرایی از اروپا، آفریقا و خاورمیانه نظرات قوی در مورد این موضوع دارند: سه چهارم از این پاسخ دهندگان معتقدند که رکود اقتصادی در اوایل سال جاری در راه است، در حالی که بقیه رکود اقتصادی را تا پایان سال جاری نمی بینند. اوایل سال 2023. در مقایسه، تقریباً نیمی از مدیران آمریکای شمالی احساس می‌کنند که رکود در حال حاضر وجود دارد، در حالی که 44 درصد از مدیران آسیایی فکر می‌کنند که رکود در اواخر امسال رخ خواهد داد.

دیدن: نزدیک به نیمی از صاحبان مشاغل کوچک از رکود اقتصادی قبل از پایان سال 2022 می ترسند: نظرسنجی

مدیر اجرایی تحت فشار

گتی ایماژ/iStockphoto

دیدن: چه مشاغلی می توانند از رکود جان سالم به در ببرند؟