اکنون می توانید از Venmo برای خرید در آمازون استفاده کنید

venmo-amazon-3x2

ونمو
به گفته Venmo، این تغییر آشنایی و اعتماد کاربران به اپلیکیشن Venmo را به تجربه خرید از آمازون می‌آورد.

راه اندازی ساده خواهد بود: تنها کاری که باید انجام دهید این است که Venmo را به عنوان گزینه پرداخت در حین پرداخت اضافه کنید. سپس به برنامه Venmo آورده می‌شوید، جایی که می‌توانید به آمازون اجازه دهید برای خریدهای بعدی از Venmo هزینه کند، و آماده هستید.

آیا تا به حال موجودی Venmo خود را بررسی کرده اید تا ببینید که مقدار قابل توجهی جمع شده است؟ اکنون می‌توانید از این تعادل به خوبی استفاده کنید. از امروز، آمازون شروع به عرضه Venmo به عنوان یک گزینه پرداخت برای انتخاب مشتریان خواهد کرد.

علاوه بر راحتی استفاده از روش پرداختی که به آن اعتماد دارید، می‌توانید از مزایای برنامه محافظت از خرید Venmo و ضمانت A-to-Z آمازون در خریدهای واجد شرایط نیز استفاده کنید. این به این معنی است که اگر مشکلی پیش بیاید، محافظت دو برابر می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/you-can-now-use-venmo-to-make-purchases-on-amazon/#ftag=RSSbaffb68

اپلیکیشن‌های پرداخت همتا به همتا محبوبیت پیدا می‌کنند و برای بسیاری به روش پرداخت ترجیحی تبدیل می‌شوند. امروزه Venmo بیش از 83 میلیون کاربر دارد. پی پال، که اتفاقا مالک Venmo نیز هست، بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

تا جمعه سیاه، Venmo یک گزینه پرداخت برای همه کاربران آمازون ایالات متحده خواهد بود، درست به موقع برای خرید تعطیلات. از طریق این به‌روزرسانی، می‌توانید از موجودی Venmo و همچنین کارت‌های اعتباری و نقدی مرتبط با حساب Venmo خود استفاده کنید.