اپل مودبانه توضیح می دهد که چرا قاب های آیفون هدر دادن پول هستند

اپل آیفون 13 پرو مکس

در روزهای اولیه قاب آیفون، این کلمات به ذهن آمد: “قرار دادن آیفون خود در یک قاب مانند خرید یک آئودی است، آن را در لاستیکی بپیچید و شعله های آتش را روی آن نقاشی کنید. مانند رفتن به یک رستوران سه ستاره میشلن و درخواست سس کچاپ است. مانند رفتن به کلیسا، جویدن آدامس است. و دمیدن حباب در کشیش.”

این گوشی ها خیلی بهتر از قبل هستند. قاب آیفون نیست.

این مدت طولانی بوده است.

آیفون خود را آزاد کنید همه ما به آزادی اعتقاد داریم، درست است؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-politely-explains-why-iphone-cases-are-a-waste-of-money/#ftag=RSSbaffb68

آیا وقتی به زمین برخورد می کند می بینیم در چه حالتی است؟ ما نمی کنیم. اما ما می شنویم که همچنان زنگ می زند، بنابراین باید نتیجه بگیریم که هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ نداده است.

می بینی؟ اپل برای شما پیامی ارسال می کند. شنل هایت را در بیاور نترس. نقاب خود را بردارید و با تمام وجود زندگی کنید.

اپل می گوید: “آیفون 13 با سپر سرامیکی. محکم تر از هر شیشه گوشی هوشمند. استراحت کنید، این آیفون است.”

در اینجا، با این حال، شما می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. موسیقی مهیج به شما کمک می کند.

نه، من در مورد گذاشتن تصاویر دسر فروفروی شما در اینستاگرام صحبت نمی کنم. این بسیار عنصری تر است. این تمایل برای قرار دادن یک قاب روی گوشی شما است.

نمی‌توانم به یاد بیاورم که این عادت چه زمانی شکل گرفت، اما به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق بشریت آن را پذیرفته‌اند.

من احساس می کنم که اپل بالاخره به هدف تک نفره من می پیوندد.

وقتی آن را می خرید، گوشی شما بسیار زیبا به نظر می رسد. درست مثل تبلیغات اما پس از آن شما یک تکه لاستیک وحشتناک 20 دلاری می خرید تا عظمت آن را پنهان کنید.

یک آیفون 13 روی لبه یک میز قرار دارد. هیچ موردی نداره شروع به زنگ زدن می کند.

اگر فقط می توانستید آنقدر آرامش داشته باشید که مقدار کمی به زیبایی این دنیا اضافه کنید. برای مقابله با تمام زشتی های آن، می فهمی.

من می ترسم که اپل به اندازه کافی از این لذت برده باشد. بیش از حد کافی

می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد وقتی آیفونی که روی یک سطح سخت خوابیده است، زنگ بزند، اینطور نیست؟ لرزش دارد. شروع به حرکت می کند. درست مانند چرخان سالاد اگر آن را روی میز آشپزخانه خود بگذارید.

چرا روی آن پرونده می گذارید؟

پاشیدن

اعتراف می کنم که خیلی بیشتر از اپل در این جنگ صلیبی بوده ام.

آیا تا به حال دیده اید که یکی از مدیران اپل آیفون خود را در یک قاب بپیچد؟ نه، نداشتی. اما حتی آن مثال نیز کافی نبوده است. بنابراین شرکت در حال حاضر آگهی منتشر کرد، مطمئناً قصد دارد به شما کمک کند تا خود را از رفتار غیر زیبایی شناختی و ضد زیبایی شناختی خود دور کنید.

بله، برخی از موارد بسیار واکشی هستند. چه کسی نمی‌خواهد در اطراف گوشی خود برق بزند؟ چه کسی یک آیفون آبی دوست‌داشتنی نمی‌خرد و سپس آن را در یک شنل مشکی زشت قرار نمی‌دهد؟

آیا این کار را به این دلیل انجام می دهید که از رها کردن آن می ترسید؟ یا به نوعی (خود را وادار می کنید) باور کنید که یک قاب باعث می شود گوشی با دقت طراحی شده شما برجسته شود؟

آیفون پایین می رود.

آیفون خود را آزاد کنید اندروید خود را آزاد کنید. به دنیا نشان دهید که گوشی شما زرق و برق دار است. به دنیا نشان دهید که به اندازه کافی به خودتان اعتماد دارید که گوشی خود را طوری نیندازید که آن را خراب کنید. باور کن شما، مردم.