امریکن ایرلاینز بی سر و صدا در حال انجام کاری است که ممکن است مشتریان را وحشتناک کند

در عوض، این بوده است: “در داخل خطوط هوایی چه خبر است؟”

داستان‌های بسیار زیادی از ناامیدی شدید مشتریان مدام در حال ظهور است تا هر کسی فکر کند که مدیریت خطوط هوایی کاملاً می‌داند که چه کاری انجام می‌دهند. یا حتی تا حدی.

در چندین نقطه از سال، پرسیدن سوالی از خود آسان – طبیعی، تقریباً – آسان بوده است.

در مورد امریکن، ممکن است عجیب به نظر برسد، که در مرز آسیب‌شناسی است، برای یک شرکت هواپیمایی که کارکنان خود را اخراج می‌کند، در حالی که – همانطور که همه شرکت‌های هواپیمایی چنین کرده‌اند – کمبود کارکنان را به عنوان یکی از دلایل لغو پرواز پیشنهاد می‌کند.

من فقط به کسانی که ممکن است آن را فراموش کرده باشند یادآوری می کنم شعار آمریکایی ها این است: “مراقبت از مردم در طول سفر زندگی.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/american-airlines-is-quietly-doing-something-that-may-appall-customers/#ftag=RSSbaffb68نه، نه “آیا این دنیا می تواند یک سال دیگر زنده بماند؟” و نه حتی “آیا هرگز همه با هم کنار می آییم؟”

اول این بود پسر امتیاز آزمایش کوچکی انجام داد جایی که سه نفر از نویسندگان آن با سه خط هوایی مختلف پرواز کردند. در کلاس تجاری.

خشک‌ترین افراد ممکن است متوجه شوند که اگر کسانی را که از کم‌درآمدترین افراد شرکت شما هستند اخراج کنید، ممکن است – فقط ممکن است – چیزی ناقص نه تنها در مورد شیوه‌های استخدام، بلکه در مورد توانایی‌های آموزشی شما وجود داشته باشد.

به نظر می رسد که امریکن ایرلاینز در اجرای قوانین سختگیرانه عمل می کند تا نوعی انضباط را حفظ کند.

پس از آن، شاید آمریکایی ها شاهد نزدیک شدن یک رکود هستند و راه را آماده می کنند.

با این حال، ممکن است آمریکایی ها خیلی سریع، بدون دقت کافی در مورد افرادی که استخدام می کردند، استخدام کردند. به هر حال، شرکت هواپیمایی به بسیاری از مهمانداران باتجربه اجازه خروج داد و مجدداً همراه با سایر خطوط هوایی، ناگهان کارکنان کمتر با تجربه را استخدام کرد. (یا کسانی که اصلا تجربه ای ندارند.)

پس چگونه ممکن است کسی بخواند که امریکن ایرلاینز ظاهراً بیش از هر سال عادی خدمه پرواز را اخراج می کند؟

لیام اسپنسر با شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاین پرواز کرد و مشاهده کرد: “من فکر می کردم خدمه می توانست کمی دوستانه تر باشد.”

هواپیمایی-آمریکا-هواپیما-رویکرد-the-runway2.jpg

گتی ایماژ

من رویای پیشنهاد آن را ندارم.

ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد که یک شرکت هواپیمایی در زمانی که مشتریان دوست دارند با هر نوع خدماتی مواجه شوند، تعداد بیشتری از کارکنان مشتری خود را اخراج کند.

اینجاست کانو خودت را پارو بزن طنین انداز سخنان اتحادیه خدمه‌های پرواز – انجمن مهمانداران حرفه‌ای پرواز – که می‌گوید هرگز چنین انبوهی از مهمانداران با اخراج مواجه نشده‌اند.

ممکن است چیزی مشابه در خطوط هوایی یونایتد مطرح شده باشد. یونایتد بسیار نگران بود که مهماندارانش کراوات های کج و شلوارهای غیر قانونی داشته باشند. همین امر باعث شد تا اتحادیه مهمانداران هواپیما حقایق دقیقی را در مورد عناصر ظریف‌تری مانند زنجیره تامین و همچنین این واقعیت که خطوط هوایی همچنان به موز بیشتری دست پیدا می‌کنند، به شرکت هواپیمایی ارائه دهد.

طبیعتاً از آمریکا و اتحادیه مهمانداران هواپیما نظرشان را جویا شدم. من به‌روزرسانی می‌کنم، یا باید انتخاب کنم که پاسخ دهد.

با این حال دو عنصر مجزا در ذهن من ادغام شده اند تا دوباره این سوال در درون من جا بیفتد.

همچنین ممکن است مسافران به طور فزاینده ای از جنبه های خاصی از خدمات آمریکایی شکایت داشته باشند و این واکنش خطوط هوایی است – واکنشی که آن مسافران را خوشحال می کند.

اگر آنها در کلاس تجاری دوستانه نباشند، می توانید تصور کنید که در عقب تر چگونه است؟ با این حال عنصر دومی که در روح من لغزید ممکن است نوعی تعادل ارائه دهد.

در یکی دو سال گذشته، همدردی زیادی با خدمه کابین تجربه کرده ام. رفتار مسافران تا اعماق سفید کننده های بیسبال فرو رفته است. برنامه ریزی پرواز چنان ماجرای طنز دردناکی است که اتحادیه ها برای تمسخر آن فیلم می سازند. داستان های خدمه پرواز در فرودگاه ها زیاد است.