آیا هدفون های خواب واقعاً کار می کنند؟ من آخرین جفت موجود در بازار را تست کردم

فقط مطمئن شوید که “سوئیچ هوشمند” را در برنامه فعال کنید تا جوانه ها هر اونس خواب را جذب کنند – حتی اگر در حالی که در حالت خواب اختصاصی نیستید به خواب می روید. با روشن بودن سوئیچ هوشمند، هدفون‌های هدفون به‌محض ورود به فاز خواب عمیق، به‌طور خودکار از حالت موسیقی به حالت خواب تغییر می‌کنند. ویژگی نظارت بر خواب نیز هنگامی که به خواب می‌روید به‌طور خودکار میزان صدا را تنظیم می‌کند، اگرچه من اغلب وقتی نیمه‌شب از خواب بیدار می‌شدم، صدای خروجی را خیلی کم می‌دانستم.

ابعاد

درایورهای پویا تک

بیشتر: Samsung Galaxy Buds 2 Pro: 8 نکته و ترفند برای استفاده حداکثری از هدفون های بی سیم

مخفی کردن و جستجوی هدفون

منفی

  • فشرده سازی قابل توجه داخل گوش برای خواب های جانبی با وجود اندازه کوچک
  • بدون حذف نویز فعال (ANC)
  • هیچ ردیابی GPS برای چنین هدفون های کوچکی وجود ندارد
  • برای دسترسی به داده های خواب از طریق برنامه، تلفن باید به هدفون متصل باشد

به نظر می رسد ردیابی خواب یکی از بزرگترین مدهای فناوری پوشیدنی در حال حاضر است – و Soundcore این روند را با استفاده از ردیابی درون گوش به جای تکیه بر پایش ضربان قلب به سطح جدیدی ارتقا داد. با توجه به قیمت 179.99 دلاری، از اینکه تجزیه و تحلیل های Sleep A10 با تجزیه و تحلیل های من قابل مقایسه است شگفت زده شدم. 399 دلار اپل واچ سری 8.

با برخی تغییرات، هدفون Sleep A10 این پتانسیل را دارد که به یک ابزار ضروری قبل از خواب تبدیل شود.

کریستینا داربی/ZDNET

نظارت و ردیابی خواب

جوانه های Soundcore Sleep A10 تقریباً به اندازه نیکل ایالات متحده و سبک وزن هستند.

کریستینا داربی/ZDNET

مانند هدفون‌های خواب رقیب، جوانه‌های Sleep A10 دارای ویژگی هشدار داخل گوش هستند. اگر هم اتاقی یا هم تختی دارید و نمی‌خواهید زنگ ساعت اول صبح شما خواب آنها را مختل کند، جوانه‌ها، وقتی که پوشیده می‌شوند، می‌توانند در زمان تعیین‌شده شما به صدا درآیند. با وجود اینکه اتاقی برای خودم دارم، چیزی در مورد زنگ هشدار مستقیماً در گوشم باعث شد تا زنگ صبحگاهی موثرتر باشد.

هیچ یک

در حال حاضر، می‌توانم بگویم هدفون‌های Sleep A10 Soundcore، کمیت بیشتری نسبت به کیفیت دارند. اما با توجه به اینکه این یک محصول نسل اول است، من در آینده نزدیک برای چیز بزرگتری دست به کار شده ام.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

همیشه می‌توانید جوانه رو به بالش را بردارید – یا به پهلو نخوابید – تا به ردیابی خواب ادامه دهید، اما بدیهی است که این بهترین تجربه پوشیدنی برای خواب نیست. و البته، در حالی که بیرون آوردن هدفون در سمتی که روی آن دراز کشیده بودم راحت تر بود، پخش صدا، چه نویز سفید یا لیست پخش معمولی، آنقدر قوی نبود.

هنگامی که گوش من به بالش فشار وارد کرد، قسمت کوچک گوش در موقعیت مناسبی قرار گرفت تا درست در کانال گوش من فرو رود. هرچقدر هم که سرم را در حالت استراحت حرکت دادم، جوانه با سرسختی عمیقاً در گوشم مکش کرد. وقتی دوباره بیرون آمدم و روی پشتم قرار گرفتم، احساس فشردگی در گوشم وجود داشت که برای بازگرداندن هدفون به جای خود نیاز به تکان دادن داشت. این بیشتر ناامید کننده بود تا آرامش.

شارژر

خوابیدن با چیزی در گوش می تواند ناراحت کننده باشد، به خصوص اگر حجیم و مزاحم باشد.

سطح پوشاندن صدا

هدفون های A10 را روی تخت بخوابانید

باتری

برای چنین هدفون های کوچکی، کیس شارژ بسیار بزرگ است – شاید برای حمایت از وعده اش مبنی بر هفت بار شارژ کردن هدفون ها. این امکان وجود دارد که کیف به شکل هاکی را در جلوی کیف شبانه خود قرار دهید، اما همچنین فضای بیشتری را در میز خواب من اشغال می کند.

IPX4

بازار هدفون های بی سیم به یکی از متمرکزترین بازارها در دنیای فناوری تبدیل شده است، اما برندهای زیادی دست خود را در بخش ویژه ای که پوشیدنی های خواب هستند امتحان نکرده اند.

یک کتابخانه صوتی گسترده

در حالی که جوانه‌ها دارای حذف فعال نویز (ANC) نیستند، به جای آن از پوشاندن نویز استفاده می‌کنند، اما ویژگی‌هایی دارند که به شما کمک می‌کند تا شب خوب استراحت کنید و داده‌های مورد نیاز برای بهبود تدریجی را جمع‌آوری کنید. هدفون‌ها را آزمایش کردم تا ببینم آیا می‌توانم چند Z در شهری که هرگز نمی‌خوابد، بگیرم.

مشخصات فنی

هدفون‌های A10 را از قاب خود روی انبوهی از طناب‌های بافته سفید نازک بخوابانید

ماندگاری

وقتی هدفون‌های من داخل می‌مانند، به‌جای ساعت زنگ‌دار در گوش‌هایم از خواب بیدار می‌شوم.

کریستینا داربی/ZDNET

خط پایین

هدفون‌های Sleep A10 ساندکور ممکن است دارای پیچیدگی‌هایی باشند، اما افزوده‌ای با طراوت به بازار نسبتاً کمیاب هستند.

علیرغم کاستی هایی که در پوشاندن نویز دارند، صدای کلی این هدفون ها با توجه به اندازه بسیار جمع و جور بسیار چشمگیر بود. در حالی که باس سنگین بود، صدای سه گانه کاملاً کامل نبود و در حین پخش صدایی ریز به نظر می رسید. اگرچه این برنامه یک گزینه اکولایزر سفارشی را ارائه می دهد، من متوجه نشدم که به طور قابل توجهی سه برابر را تثبیت نمی کند، اگرچه به یکنواخت کردن میانی ها کمک می کند.

هدفون Sleep A10 در کنار نیکل، تقریباً به همان عرض.

مانند جعبه شارژ لیبرتی 4 که اخیراً آن را بررسی کردم، درب کیس به جای اینکه مانند یک بسته ضرابخانه به سمت بالا حرکت کند، به سمت بیرون می لغزد. فشار ارتجاعی کاور باعث می‌شود که اگر هدفون‌های هدفون را در قاب بیندازید بیرون نپرند. با Liberty 4 کار می کرد و اینجا هم کار می کند.

علاوه بر هدفون Soundcore Sleep A10، در اینجا سه ​​پوشیدنی صوتی دیگر با عملکردهای مرتبط با خواب وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/soundcore-sleep-a10-earbuds-review/#ftag=RSSbaffb68

مانند اپل واچ سری 8، برنامه Soundcore کیفیت خواب شما را ردیابی می کند و نشان می دهد چه زمانی در خواب عمیق یا سبک بوده اید و چه زمانی بیدار بوده اید. به غیر از یک یا دو مورد مثبت کاذب که نشان می‌دهد من چند دقیقه بیشتر از آنچه اپل واچ من ردیابی می‌کند در «خواب سبک» بودم، می‌توانم بگویم ردیابی هدفون‌ها به خوبی روی هم قرار گرفته است.

جوانه های A10 را در کنار یک ساعت زنگ دار دیجیتالی بخوابانید

طرفداران

  • قابلیت های جامع ردیابی خواب
  • قابل استفاده به عنوان هدفون بلوتوث معمولی
  • عملکرد سوئیچ هوشمند پس از به خواب رفتن صدا را تنظیم می کند
  • ساعت زنگ دار داخلی به طور موثری صمیمی است

من می خواهم بگویم که چگونه صدا از Sleep Music Library Soundcore به حجم بالاتری نیاز دارد تا همان جلوه همه جانبه را مانند سایر برنامه های آرامش بخش مانند Calm داشته باشد.

اگر اهل خواب هستید و می‌چرخید، به شما هشدار داده می‌شود که ممکن است روزتان با جستجوی گنج برای جوانه‌های Sleep A10 شروع شود. اما به این دلایل، من دوست دارم یک ردیاب GPS یا ویژگی پینگ را با هدفون ها ببینم. برنامه آن قابلیت ها را ندارد

تایپ کنید

1.69 x 1.04 اینچ؛ 2.08 اونس

از تجربه کلی من، Soundcore یک فرصت را با داده های ردیابی خواب خود از دست داد. در حال حاضر، به نظر می رسد که Soundcore این ویژگی را به خاطر همگامی با سایر پوشیدنی های ردیابی سلامت اضافه کرده است، نه اینکه خود را به عنوان سازنده معرفی کند. را ردیاب های خواب هدفون برای ضرب و شتم. اگر Soundcore کاتالوگ صداهای آرامش‌بخش خود را با نکات و جهت‌هایی همراه می‌کرد، با پایبندی به داده‌های ملموس، بسیار مفیدتر بود.

ویژگی “قهرمان ناشناس” به…

اخیرا، Soundcore، همکار صوتی Anker، کمپین خود را با هدفون Sleep A10 ارائه کرده است. به امید اینکه از امثال غنچه های خواب Bose II و 3 جوانه های QuietOnSoundcore کوچکترین هدفون های موجود در بازار را با هدف تناسب محجوب – حتی برای خواب های جانبی – مهندسی کرد.

Soundcore هنگام طراحی ایربادهای Sleep A10 این موضوع را در نظر گرفت و ریزترین هدفون هایی را که تا به حال دیده ام مهندسی کرد – که تنها چند سانتی متر بلندتر از یک نیکل ایالات متحده است (تصویر زیر را ببینید).

پوشاندن نویز 4 نقطه ای تا 35 دسی بل صدا را مسدود می کند

صداگذاری خواب A10 هدفون‌های هدفون ممکن است پیچیدگی‌هایی داشته باشند، اما افزودنی تازه‌بخش به بازار نسبتاً کمیاب هستند. با اندازه کوچکشان، همیشه این احتمال وجود دارد که هدفون ها کمی به عمق گوش شما بریزند، اما اندازه نمونه من را با مقداری نمک بگیرید. داده‌های ردیابی خواب، بینش‌هایی درباره مدت زمان و تأثیرگذاری استراحت شما ارائه می‌دهد، اما از ارائه راه‌حل‌های خواب و مراحل بعدی غافل شده‌اید.

هدفون White Sleep A10 روی یک روتختی سفید

از آنجایی که هدفون‌های هدفون بسیار ریز هستند و با بستر سفید من مطابقت دارند، اغلب مجبور می‌شوم بخش زیادی از بیدار شدنم را صرف جستجوی حداقل یک هدفون کنم که در ساعاتی از شب در پوشش من گم شده باشد.

کریستینا داربی/ZDNET

جعبه بزرگ برای جوانه های ریز

179 دلار


طراحی و تناسب