آیا روز پرایم را از دست دادید؟ Echo Show 15 را دریافت کنید و Echo Show 5 را رایگان دریافت کنید

با Echo Show 15، یک صفحه نمایش هوشمند 15.6 اینچی Full HD (1080p) دریافت می کنید که در صورت عدم استفاده، می تواند تصاویر خانوادگی مورد علاقه شما را نمایش دهد. برای خانواده های دوردست، دوربین 5 مگاپیکسلی آن تصاویر را می گیرد و می توان از آن برای گرفتن عکس استفاده کرد. از طریق چت ویدیویی. همچنین می توانید Netflix و دیگر نمایش های موفق را از صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید.

echo-show-15-a.png

آمازون اکو نمایش 15

به علاوه، با اضافه شدن Echo Show 5، یک صفحه نمایش کوچکتر 5.5 اینچی با دوربین 2 مگاپیکسلی برای همان چت ویدیویی با دوستان و خانواده دریافت خواهید کرد. مانند برادر بزرگ‌ترش، می‌توانید Prime و سایر سرویس‌های استریم را از یک دستگاه کوچک تماشا کنید.

از آنجایی که پرایم دی دیروز بود، ما واقعا نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر به دنبال ارتقای خانه هوشمند خود هستید، حتما این کار را انجام دهید این بسته را امروز با قیمت 249 دلار انتخاب کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/miss-prime-day-get-the-echo-show-15-and-get-a-free-echo-show-5/#ftag=RSSbaffb68ممکن است Prime Day به تازگی به پایان رسیده باشد، اما فروش هایی که آمازون ارائه می دهد هنوز ادامه دارد. اگر دیروز ساختن یک سیستم خانه هوشمند جدید را از دست دادید، خوش شانس هستید — همین الان، می توانید Echo Show 15 را با قیمت 249 دلار بخرید. قیمت تمام شده است، اما در صرفه جویی هم چیزی وجود دارد. همچنین می توانید Echo Show 5 (نسل دوم) را به صورت رایگان اضافه کنید. صرفه جویی در شما 84 دلار.

این بسیار عالی است زیرا می توانید با هر دو دستگاه یک اکوسیستم خانه هوشمند بسازید. می‌توانید Echo Show 15 را روی دیوار اتاق نشیمن خود به‌عنوان یک تقویم و تایمر مفید قرار دهید در حالی که Echo Show 5 را در آشپزخانه خود نگه می‌دارید تا شما را با آخرین دستور العمل‌ها آشنا کند. یا برعکس، یا می توانید از Show 5 به عنوان ساعت زنگ دار در اتاق خواب خود استفاده کنید.