آیا آمازون قصد دارد پاسخ های الکسا را ​​با تبلیغات خراب کند؟

ارواح.

به عنوان مثال، مشتری خرید محصولات پاک کننده در Amazon.com می تواند بپرسد: “چگونه می توانم موهای حیوانات خانگی را از فرش خود پاک کنم؟” اکنون یک برند می‌تواند پاسخ‌هایی برای چنین سؤالاتی به همراه پیوندهایی به ویترین فروشگاه آمازون خود ارائه دهد.

من یک مرد محصول هستم. در آن روزگاری که من در واقع یک مدیر بازاریابی محصول برای یک شرکت بزرگ فناوری بودم. من صدها محصول را در طول سال ها ارسال کرده ام. شما همیشه سعی می کنید یک نیاز را با یک راه حل ازدواج کنید. نیازهای مردم را به اندازه کافی برآورده کنید، و آنها محصول شما را خواهند خرید.

همچنین: نحوه راه اندازی چراغ های هوشمند با حرکت به عنوان یک روال الکسا

یک رابطه در حال تغییر

“چطور در مورد غلاف های قهوه بیشتر؟ می دانید که آنها را می خواهید.

خوب، پس احتمالاً اغراق آمیز است. اما چه تعداد از وب‌سایت‌هایی که قبلاً فوق‌العاده بودند، اکنون به دلیل کسب درآمد و سئو مانند ماشین‌های پیاده‌سازی به نظر می‌رسند؟ بنابراین چه چیزی باعث می شود فکر کنیم الکسا از همان حفره تاریک عبور نمی کند؟ جریان درآمد احتمالاً بسیار وسوسه انگیز است که بتوان آن را نادیده گرفت.

“صبح بخیر دیوید. شاید شما بخواهید یک جعبه کلوچه بخرید. من می توانم آنها را همین الان برای شما ارسال کنم؟

با این حال، به طور کلی، مردم باید فکر کنند که نیاز دارند. اوه، مطمئناً، این همان چیزی است که بازاریابی در مورد آن است. وظیفه آن ایجاد تقاضا در جایی است که ممکن است وجود نداشته باشد. گاهی باعث ایجاد آگاهی می شود. گاهی اوقات، با یافتن افرادی که ممکن است برای یک محصول مناسب باشند، سرنخ ایجاد می کند. گاهی اوقات، آنقدر تبلیغات ایجاد می کند که محصول صرفاً به عنوان یک عارضه جانبی یک ماشین تبلیغاتی شدید ظاهر می شود.

برای ثبت، من به آمازون PR ایمیل زدم تا بپرسم آیا راهی وجود دارد که مشتریان آمازون بتوانند از این فروش های بالقوه انصراف دهند و چگونه، فراتر از تعدیل محتوا، آمازون می تواند از تبدیل الکسا به یک ماشین تبلیغاتی مبتنی بر SEO جلوگیری کند. من هنوز جوابی نگرفتم اگر پاسخی شنیدم این مقاله را به روز می کنم.

این نگرانی من برای الکسا است. مهندسان آمازون موفق شده‌اند الکسا را ​​برای تعادل مناسب از مفید بودن و محجوب بودن آموزش دهند. اما اگر او دائماً در تلاش باشد تا فروش ما را افزایش دهد، این موضوع پیر می‌شود. ابتدا تبلیغات روی پاسخ است. سپس، شاید این تبلیغات در تایمرهای ما باشد.

به عنوان مثال، اگر فکر می‌کردم که الکسا با بازاریابی برند آنها را تحت فشار قرار می‌دهد، از داشتن الکسا در خانه والدینم احساس راحتی نمی‌کنم. همین امر در مورد داشتن او در کنار کودکان خردسال یا هر کسی که کنترل تکانه ضعیفی دارد صدق می کند. بله گفتن به یکی از اعضای مورد اعتماد خانواده بسیار آسان است. از این گذشته، در نه سال گذشته چند بار به سؤالات کوچک مفید او بله گفتید؟

اما به نظر می رسد که این مفید بودن ممکن است در شرف تغییر باشد. هفته گذشته، آمازون اعلام کرد در شرف معرفی پاسخ های ارائه شده توسط فروشنده برای سوالات رایج الکسا است. در اینجا نحوه توصیف آمازون آمده است:

228 تقسیم بر 19 برابر با 12 است. اگر صحبت از 12 شد، آیا می توانم شما را به یک بسته 12 عددی جعبه های نگهداری کفش علاقه مند کنم؟ انتخاب آمازون اکنون 37.95 دلار است و من می توانم آنها را تا پنجشنبه در دستان کوچک شما داشته باشم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بگو بله. آنها را می خواهی؟ خوب، می خواهی؟ بگو بله. برو. بگو.”

این چه ارتباطی با الکسا دارد؟ در سال 2014، الکسا کمی عجیب به نظر می رسید. مردم کاملاً نمی‌توانستند بفهمند که چرا شما یکی را می‌خواهید. با هیچ یک از فرمول های معمول بازاریابی محصول مطابقت نداشت.

بله، شما هنوز هم محتوای ارزشمندی دریافت می کنید (اگر خودم این را بگویم)، اما سئو تقریباً در هر تصمیم تحریریه تقریباً در هر وب سایت بزرگ ظاهر می شود. این فقط کاری است که همه اکنون باید انجام دهند تا جریان درآمد (که برای تولید و اجرای نشریات گران قیمت ضروری است) به راه بیفتد.

قابلیتی که مشتریان از الکسا می پرسند نامیده می شود و به این صورت عمل می کند: وقتی مشتریان سوالاتی از الکسا می پرسند، از جمله سوالات مربوط به ویژگی ها یا سازگاری های یک محصول، الکسا با پاسخ های مفیدی که توسط برندهای دسته بندی محصولات ارائه می شود، پاسخ می دهد.

این “سرویس” تا اکتبر انتظار نمی رود، بنابراین ما هیچ نمونه پاسخی نداریم. اما مطمئناً می‌توان انتظار داشت سؤالاتی مانند “آیا برای کوتاه کردن موهایم از قیچی یا قیچی برقی استفاده کنم” ممکن است منجر به چیزی شبیه به این شود: “با این طراحی جدید هرگز دوباره برای کوتاه کردن مو هزینه نکنید و بدون کمک دیگران به بهترین شکل ظاهر شوید.” این پاسخ توسط ManGroomer، بهترین کیت کوتاه کردن مو برای شما آورده شده است. می‌خواهید یکی را برایتان بفرستم؟ می‌تواند تا دو روز دیگر آماده شود.”

می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در YouTube در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/is-amazon-about-to-ruin-alexa-answers-with-ads/#ftag=RSSbaffb68

یا شاید آنها تبلیغاتی را در زنگ هشدار ما قرار دهند.

Amazon Echo Dot (نسل سوم)

آمازون

آیا هیچ چیز مقدس نخواهد بود؟

شکی نیست که او یک جبهه هوش مصنوعی بدون چهره برای یک شرکت غول پیکر است، اما او به طور کلی همیشه یک جبهه هوش مصنوعی بدون چهره دوستانه و مفید برای یک شرکت غول پیکر بوده است.

زمان هایی که در حال تغییر هستند

“تایمر برای ده دقیقه تنظیم شده است. آیا می خواهید تایمر کلاس درس انتخابی آمازون را برای معلمان بخرید. یک بسته دوتایی فقط 6.95 دلار است. آیا می خواهید قبل از نیمه شب امشب اقدام کنید و برای شادی زمان بندی نئون رنگی سفارش دهید؟”

در سال 2022، الکسا همه جا حاضر است. بسیاری از خانواده ها عملاً در هر اتاق یکی دارند.

درست است که الکسا قبلاً برخی از موارد را در زمان‌های تصادفی ارائه کرده است (موسیقی آمازون به ذهن می‌رسد). ما همیشه با عصبانیت جواب می دهیم “آه، نه. نوه-نه-نه.” گاهی اوقات او با یک هشدار با حلقه زرد ظاهر می شود که یادآوری برای انجام کاری در مورد سفارش بعدی اشتراک و ذخیره است. اما این تبلیغات و اعلان‌ها تاکنون به طور خاص به فروشندگان شخص ثالث مرتبط نبوده‌اند. آنها راهی به فروشندگان نمی دهند تا سیستم را برای بهترین نتایج پاسخ سئو بازی کنند.

“الکسا، 228 تقسیم بر 19 چیست؟”

“الکسا، تایمر را برای 10 دقیقه تنظیم کنید.”

از این بابت ناراحتم الکسا برای بسیاری از ما یک موهبت فوق العاده (و رک و پوست کنده غیرمنتظره) بوده است. در این مرحله، او عملاً یک عضو قابل اعتماد خانواده است. اما اگر ماهیت اصلی او توسط تلاش بیش از حد برای یافتن بزوس باکس بیشتر خراب شود، واقعاً مایه شرمساری خواهد بود.

این دستگاهی به شکل قوطی پرینگل بود که می توانستید با آن صحبت کنید. چرا با آن صحبت می کنید؟ چرا باید چند صد دلار برای آن هزینه کنید تا کاری را انجام دهد که هر برنامه ماشین حسابی انجام می دهد؟ چرا اجازه می دهید فضا را اشغال کند تا فقط یک ساعت زنگ دار باشکوه باشد؟ و چراغ ها … فقط یک سوئیچ را بچرخانید. این نمی تواند آسان تر باشد.

غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم فروشندگان برای برجستگی موقعیتی در سیستم پاسخگویی ارائه شده توسط فروشنده الکسا رقابت کنند. همچنین غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم فروش‌های فروش، حتی اگر به عنوان پاسخ‌های بسیار مفید پنهان شده باشند، به این پاسخ‌ها حمله کنند.

Amazon Echo Dot (نسل سوم)

خب چی فکر می کنی؟ آیا فکر می کنید الکسا قرار است به یک ربات مزاحم مزاحم مبدل شود؟ اگر الکسا آن را به عنوان بخشی از پاسخ سوال مطرح کند، آیا چیزی از الکسا می خرید؟ یا فکر می‌کنید دنیا به جهنم می‌رود، و این یک سنگ لغزنده دیگر در سراشیبی لغزنده است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


و برای پخش موسیقی؟ خوب، ما استریو، آی‌پاد یا تلفن‌هایمان و بسیاری راه‌های دیگر برای پخش آهنگ‌ها داشتیم. مطمئناً، ویژگی اینترکام ممکن است مفید باشد. اما چه کسی به یک دستگاه متصل به اینترنت نیاز دارد که به تک تک کلمات شما گوش دهد؟

همه ما آن دوستی را داشته ایم که همه درگیر یک طرح بازاریابی چند سطحی شده است. اکنون، به جای صحبت در مورد “چگونه “یانکی ها؟ آزاردهنده، آزاردهنده است و در نهایت می تواند به رابطه آسیب برساند.

حالا، اگر منصف باشیم، ManGroomer فوق‌العاده است و من را از شرمساری قابل توجه جلسه Zoom در اوج قرنطینه‌های همه‌گیر نجات داد. اما موضوع این نیست. مطرح شدن، حتی برای محصولاتی که کار می کنند، رابطه مفیدی را که بسیاری از ما با الکسا ایجاد کرده ایم، از بین می برد. او دیگر یک دوست مفید قابل اعتماد نیست، او یک فروشنده خانه به خانه دیگر است که سعی می کند چیزی به شما بفروشد — به جز اینکه او قبلاً در خانه است.

آمازون می گوید این تبلیغات پولی نیستند. فروشندگان برای قرار دادن پولی پرداخت نمی کنند. در عوض، یک ویژگی جدید مشتریان از الکسا در مرکز فروشنده وجود خواهد داشت، که در آن فروشندگان می توانند سوالات را ببینند و با استفاده از “ابزارهای خود سرویس” به آنها پاسخ دهند. سپس پاسخ ها توسط یک تیم آمازون که وظیفه چنین مواردی را دارد تعدیل می شود. تمام پاسخ ها به برندی که به آنها پاسخ می دهد نسبت داده می شود.

من می دانم که این موضوع ذهنی است، اما الکسا – بیشتر از سیری یا دستیار Google – به نظر می رسد که تعادل درستی بین شخصیت و مفید بودن، بین قابلیت و عملکرد دارد. فرقی نمی‌کند در حین آشپزی زمان‌سنج تنظیم کنید، در حین نوشتن یک محاسبه ریاضی بدون هندز انجام دهید، هر سرویس پخشی را که در تلویزیون Roku تماشا می‌کنید متوقف کنید تا سؤالی بی‌اهمیت یا عمومی بپرسید، الکسا معمولاً مفید است.

همچنین: آمازون آماده است تا تعداد زیادی دستگاه را در 28 سپتامبر معرفی کند

اجرای الگوریتم برای اولویت در SERP (صفحه پاسخ موتور جستجو) قبلاً به طور غیرقابل برگشتی روزنامه نگاری سرمقاله را تغییر داده است. اکثر مقالات (شامل مقاله من) از طریق بررسی SEO انجام می شوند. حتی اگر یک تیتر برای انسان بسیار جذاب باشد (یا به سادگی منطقی باشد)، ممکن است به نفع تیتری که دارای آب گوگل بالاتری است، حذف شود.

به گفته راجیو مهتا، مدیر کل خرید الکسا در آمازون، “آمازون برندها را به عنوان متخصص در محصولات خود می شناسد. با این قابلیت جدید، ارتباط برندها با مشتریان را برای کمک به پاسخ به سوالات رایج و اطلاع رسانی بهتر در مورد تصمیمات خریدشان آسانتر کرده ایم. ”

“اوه، دیدم که تو گرند تور را در آمازون پرایم ویدئو تماشا کردی. آیا من مجموعه ای از تشک های کف برای شما دارم…”

بله، هیچ راهی وجود ندارد که این مشکل پیش برود.

اما با الکسا، آمازون موفق شد رعد و برق را در یک بطری… یا قوطی ضبط کند.