آموزش نصب دوربین مدار بسته ️ 100% عملی + ویژه بازار کار ️ برق گستران

برخی از آن‌ها با گذشت زمان و افزایش ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف دارای ورژن‌های مختلف هستند. 264 ،MPEG spinoffs ،MJPEG ، WMV ،DivX ،Sorenson 3 ،Quicktime6 ،RP 9 ،WMV 9 برخی از کدک‌هایی هستند که امروزه به کار می روند. کدک یا کدکننده یک ابزار کدگذاری است که ویدئو را پردازش کرده و آن را به شکل جریانی از بایت‌ها ذخیره می‌کند. کدک از الگوریتم‌هایی برای کاهش اندازه فایل های صوتی و تصویری نیز استفاده و سپس در زمان مورد نیاز آن را از حالت فشرده خارج می‌کند. کدک‌های مختلف هر کدام، از تکنولوژی خاصی برای رمزگذاری و فشرده کردن فایل های ویدئویی برای کاربردهای مختلف استفاده می‌کنند. بسته به نوع کدکننده، عمل کدگذاری به دو شکل با از دست دادن داده و بدون از دست دادن داده انجام می‌شود.

کابل کشی ها نباید از کنار برق فشار قوی، ترانس های صنعتی، دستگاه جوش، فرکانس های بالا،دکل های مخابرتی و تجهیزات مشابه موجب نویز در تصویر میگردد. اموزشگاه فنی و حرفه ایی همراه با کار عملی در تعمیرگاه با دریافت مدرک فنی و حرفه ایی سازمان فنی و حرفه … آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار که یک نرم افزار یکپارچه ویژه ی کسب و کار کوچک می باشد . آموزش تعمیرات ایسیو ecu از جذابترین و پردرامدترین آموزش ها در حوزه خودرو است. ایسیو یا کامپیوتر خودرو یکی بخش مهم خودرو می باشد که وظیفه کنترل و … 🔹با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش فوق العاده دوره تعمیرات تخصصی موتورسیکت کاملا …

همچنین برای ضبط و یا تغییر نحوه نمایش روی مانیتور و پخش همزمان تصاویر و کنترل از راه دور دوربین ها نیز تجهیزاتی و امکاناتی به سیستم اضافه می شود. با توجه به پیشرفت های انجام شده امکان ضبط صدا نیز به سیستم ها اضافه شده و استفاده از این امکانات می تواند در جهت تامین امنیت جانی و مالی بسیار مفید باشد. امروزه در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کار کارکنان در جهت کنترل و مدیریت بهتر و کارآمد تر به وفور از سیستم های تلویزیونی مداربسته استفاده می شود.

یعنی ضبط براثر ایجاد حرکت جلوی دوربین یا به عبارت دیگر در اثر حرکت ضبط تصاویر اتفاق بیفتد. در این فرایند دو گزینه PreAlarm ضبط قبل از حرکت و PostAlarm ضبط بعد از حرکت وجود دارد که ضبط قبل از حرکت تصاویر ضبط شده از داخل بافر DVR به HDD منتقل می‌شود و زمان آن حدود 2 الی 3 ثانیه است. لازم به ذکر است که هرچقدر کیفیت و رزولوشن تصاویر ضبط شده بالاتر باشد فضای اشغال شده هارد بیشتر شده و زمان آرشیو آن کمتر است. برخی از دوربین‌ها دارای تکنولوژی خاصی تحت عنوانWarmlight هستند. این تکنولوژی به این صورت عمل می‌کند که در شب به جای روشن شدن LED IR، LEDهای تعبیه شده روی دوربین روشن می‌شوند. و نور سفید رنگی را در محیط پخش می‌کنند و باعث می‌شوند تا تصاویر این دوربین‌ها نیز همانند دوربین‌های استارلایت، در شب رنگی باشند.

آشنایی با دوره نصب دوربین های مداربسته IP

برای جستجوی عبارت مورد نظر، حداقل 3 حرف یا عدد از عبارت را وارد نمایید. بازنشر مقالات و آموزش‌های رایگان سایت با ذکر منبع و درج لینک باعث خرسندی ماست. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

سعی کنید کار نصب را با آرامش و صرف زمان مناسب انجام دهید تا مشکلی در مراحل نصب پیش نیاید. برای نصب دوربین مداربسته IP دو راه حل کلی وجود دارد و شما باید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. دوربین‌های بولت دارای ظاهری استوانه‌ای بوده که روی سطوح عمودی و دیوار نصب می‌شوند. همچنین قابلیت نصب روی سقف را نیز خواهند داشت و باتوجه‌به نوع و کیفیت آنها می‌توانند ضد آب و مقاوم در برابر گردوغبار باشند. بیشترین استفاده‌ای که از این دوربین‌ها می‌شود برای فضای خارجی است.

دانلود کتاب pdf ( پی دی اف ) تا 95% تخفیف در ایران پیپر

در ادامه طریقه نصب این سه نوع از دوربین های مدار بسته را شرح خواهیم داد. در ادامه آموزش نصب دوربین مداربسته و پس از انتخاب نوع و مدل دوربین مرحله بعد انتخاب دستگاه رکوردر (DVR یا NVR) متناسب با نوع دوربین انتخابی است. مواردی مانند بازه مورد نیاز ذخیره سازی، تعداد دوربین arya-cctv.ir ها، نحوه مانیتورینگ تصاویر و نیازهای خاص کاربر و … صورت می گیرد. در بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی و همچنین مراکز خرید، فروشگاه ها، مراکز امنیتی و نظامی نصب دوربین مداربسته از واجبات است. با توجه به گسترش این مراکز میتوان گفت که دوربین مداربسته یک نیاز روزافزون است.

خرید دوربین و تجهیزات

به عنوان مثال، آنها به یک کابل جداگانه برای کنترل ویژگی های Pan-Tilt-Zoom موجود در دوربین های پان-تیلت و 360 درجه وصل می شوند که به اختصار PTZ نامیده می شود. برخلاف دوربین های آنالوگ، دوربین های IP می توانند تمام سیگنال های مربوط به تصویر، صدا، برق و … قاطعیت از بابت ورود به بازار کار به علت اصول و فنونی است که در این دوره ها به کارآموز آموزش داده می شود، مهارت هایی که یقیناً منجر به درآمد زایی می گردند. چه به صورت شخصی و چه به صورت خویش فرما و چه به صورت همکاری با یک پیمانکار،در هر حالتی که در نظر گیرید.

  • جالب است بدانید هر دقیقه از یک ویدئوی فشرده نشده‌ی فول اچ دی 7 گیگابایت فضا اشغال خواهد کرد و بنابراین یک فیلم دو ساعته در صورتی که فشرده نشده باشد 840 گیگابایت حجم خواهد داشت.
  • همچنین علاوه بر دوربین ها تمامی تجهیزات دیگر مانند دستگاه های گیرنده، کابل ها و داکت ها و غیره نیز به مقدار مورد نیاز تهیه گردند.
  • قاطعیت از بابت ورود به بازار کار به علت اصول و فنونی است که در این دوره ها به کارآموز آموزش داده می شود، مهارت هایی که یقیناً منجر به درآمد زایی می گردند.
  • از آنجایی که فن آوری ویدئویی آنالوگ از صنعت تلویزیون سرچشمه می گیرد، تصویر در ویدئوی آنالوگ از خطوط تلویزیونی تشکیل شده است اما در سیستم دیجیتال تصویر از پیکسل های مربعی تشکیل می شود.
  • خرید دوربین مداربسته، نصب دوربین مداربسته، نصاب دوربین مداربسته و موارد پیرامون آن، یکی از این دغدغه‌هاست.
  • در قدم بعدی کافی است تمامی قسمت های تنظیمات را مرحله به مرحله کامل کنید.