آموزش تصویری نصب دوربین مدار بسته بیسیم و سیم دار دیجیتال در منزل و محل کار انزل وب

دوربین مدار بسته نوعی دوربین می باشد که در فعالیت هایی چون نظارت و کنترل از آن استفاده می کنند . این دوربین دارای قابلیت ها و خصوصیاتی است که می توان به وسیله ی آن ها رفت و آمد ها در یک محیط بسته و یا باز را مشاهده کرد و جلوی بسیاری از موارد مشکوک را گرفت . شناخته شده بوده و دارای کارت نصابی دوربین مدار بسته از اتحادیه باشند.

با استدلالی منطقی به این معمای ریاضی پاسخ دهید!

دقت کنید که در نمونه NVRهای بدون “پی او یی” در صورت نیاز به استفاده از بیش از یک دوربین حتما نیاز به یک سوییچ شبکه برای جمع آوری سیگنال های دوربینها و انتقال به ذخیره ساز “ان وی ار” را خواهند داشت. برای تعمیر و باز کردن این دستگاه‌ها بهترین راه، استفاده از یک متخصص یا خدمات نمایندگی است. به دلیل استفاده مداوم دوربین مداربسته از برق، احتمال وارد شدن جریان برق به بدن شما یا دریافت شوک برقی یکی از احتمالات باز کردن این دوربین‌ها است.

دوربین مداربسته مخفی/ دوربین مداربسته مخفی یکی از تکنولوژی های برتر امروزی محسوب می شود زیرا با کمک دوربین مداربسته مخفی می توان فعالیت ها حرکات و گفتار افراد را بدون این که بدانند ضبط و نگهداری کنید. انتخاب محل مناسب جهت نصب دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب محل نامناسب باعث تصویر نامناسب ، افت کیفیت ، و عدم پوشش دهی فضای تصویر برداری خواهد شد . کارشناسان آریا گستر الکترونیک شما را در جهت دریافت و مشاهده وضوح اصلی دوربین های مدار بسته در تلویزیون های مختلف راهنمایی خواهند کرد . توجه داشته باشید حتما قبل از نصب سیستم های حفاظتی از سلامت دوربین ها و دستگاه و مابقی تجهیزات اطمینان خاطر حاصل نمایید چرا که بعد از نصب در صورت خرابی محصول امکان ایراد یابی بسیار سخت خواهد بود و هزینه ها و وقت را به شدت افزایش خواهد داد .

NVR که مخفف کلمه Network Video Recorder است یک دستگاه ضبط تصاویر تحت شبکه است و DVR که مخفف کلمه Digital Video Recorder می باشد یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال است. دستگاه DVR داده های دریافتی از سمت دوربین را در دستگاه ضبط کننده پردازش می کند اما NVR داده ها را رمزنگاری و پردازش می کند. دستگاه های DVR برق دوربین را تامین نمی کنند و هر دوربین باید مستقیما به یک دستگاه ضبط کننده متصل شود.

نحوه معرفی و تنظیم و ست کردن دوربین شبکه IP Camera به NVR ان وی آر

برای شرایطی که اتصال از هر دوربین به پورت PoE دستگاه ضبط تحت شبکه ایده آل نیست ، می توانید از سوئیچ PoE برای کابل کشی خود استفاده کنید یا به شما اجازه می دهد دوربین ها در فواصل بیشتر از 100 تا 200 متر به هم متصل شوند. استفاده از سوئیچ PoE همچنین به شما امکان می دهد چندین دوربین را به یک سوئیچ متصل کرده و سپس فقط یک کابل اترنت را به شبکه ای که NVR به آن متصل شده است، وصل کنید. به عنوان نصاب ، سرویس و نگهداری دوربین های مداربسته در شرکت مترو مشغول به کار شود.

بهترین پکیج آموزشی طراحی سیستم خورشیدی برای دوربین های مداربسته در ایران

به هر میزان پیکسل های حسگر بیشتر شود، کیفیت تصاویر بالاتر می رود. اصطلاح فنی VGA مخفف Video Graphics Array بوده و توسط شرکت IBM برای نمایش تصاویر گرافیکی روی صفحه ی کامپیوترهای شخصی طراحی شده است. با خرید این محصول ، پکیج آموزشی به پنل کاربریتان آپلود می گردد. منظور از این پارامتر اختلاف پتانسیل خروجی آداپتور است که می بایست برابر اختلاف پتانسیل مورد نظر دستگاه باشد. کابل برق که وظیفه انتقال برق جهت تامین انرژی دوربین ها و DVR را دارد. کابل کواکسیال که وظیفه انتقال سیگنال تصاویر از دوربین تا DVR را دارد.

تنها در برخی از تنظیمات و جزئیات نصب این دوربین ها متفاوت است که در دوره های آموزشی نصب دوربین مدار بسته به طور کامل تفاوت دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه و مراحل و نکات نصب هر یک به طور کامل آموزش داده می شود. در جزوه آموزش نصب دوربین مداربسته شما میتوانید براحتی انواع arya-cctv.ir دوربین مداربسته را بشناسید، نصب کنید و حتی عیب یابی کنید. استفاده مناسب هر یک از دوربین های مداربسته در محیط های مختلف حائز اهمیت است. این جزوه کاملترین روش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را توضیح میدهد. روش نصب دی وی آر DVR و تنظیمات آن نیز در مطالب مقاله آورده شده است.

  • در صورتی که مشکلی در تغذیه وجود داشت احتمالا باید برق ورودی آداپتور یا کابل اتصال برق را چک کنید یا آداپتور را عوض کنید.
  • این نوع دوربین ها نیازی به نورافکن های مادون قرمز یا منابع نور مرئی ندارند و در شرایط تاریکی مطلق کار می کنند.
  • این مکان باید در دسترس باشد و از هر جایی از خانه بتوان به آنجا سیم کشی کرد.
  • توجه داشته باشید که لنز وری فوکال شامل دو چرخ دنده تنظیم تصویر می باشد که یکی تصویر را عقب جلو و یا به اصطلاح زوم می کند و چرخ دنده دیگر جهت برطرف کردن تاری تصویر و فوکوس استفاده می شود .