چگونه شرکت های فناوری می توانند روح روز برابری زنان را گرامی بدارند؟

حدود 579000 زن کمتر در نیروی کار پس از همه گیری پس از همه گیری، اخیرا داده های فدرال نشان می دهد.

در سال تحصیلی 2019-2020 زنان درآمد کسب کردند 58 درصد از کل مدارک لیسانس. روند کسب مدرک لیسانس بیشتر از مردان آغاز شد نزدیک به 40 سال پیش، در سال 1981.

اما همه از این فرصت برای تصمیم گیری خود بهره می برند و قدردانی می کنند. با دادن گزینه ای به کارگران برای ایجاد یک برنامه کاری ترکیبی که برای آنها و خانواده هایشان مفید است، به احتمال زیاد افراد با استعداد را در شرکت خود نگه دارید.

همه گیری

then-abdalla.png

اما نیمی از زنان مورد بررسی گفتند که در مورد حقوق خود در یک شغل جدید در یک شرکت جدید مذاکره نکرده اند. (در میان مردان، 47٪ همین را گفتند.) مذاکره حقوق و دستمزد یک مهارت مهم است، به خصوص در غیاب شفافیت حقوق.


ایجاد ERG که بر تجارب زنان تمرکز دارد، ممکن است منجر به رضایت شغلی برای زن و حفظ کارفرما شود.

افزایش اتوماسیون

Ariane Hegewisch، مدیر برنامه های این موسسه برای اشتغال و درآمد، گفت یک نشریه خبری که “تأثیر فناوری به طور حیاتی به نحوه اجرای آن و اینکه چه کسی در زمان اجرای آن پشت میز است بستگی دارد.” بسیاری از کارشناسان و مربیان وقتی در مورد راه‌هایی برای پیشبرد تنوع، برابری و گنجاندن در فناوری صحبت می‌کنند، این احساس را دارند.

البته، همه ممکن است این چالش های مرتبط با فناوری را تجربه کنند. اما زنان شاغل در فناوری ممکن است با مشکلات دیگری نیز روبرو شوند.

در واقع آن را پیدا کرد 70 درصد زنان کسانی که ساعات کاری خود را کاهش داده یا شغل خود را رها کرده اند، عدم حمایت را برای نیاز خود به ایجاد تعادل بین کار و زندگی خانگی گزارش کرده اند.

دخترانی را با تجربیات فنی مرتبط کنید

آنها همچنین می توانند انجمن های استخدام را که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته اید را شناسایی کنند.

یک زن حرفه ای در یک کسب و کار پشت میز کنفرانس ایستاده و همکارانش را خطاب قرار می دهد.

عادی جدید تعادل کار و زندگی را در آغوش بگیرید

زنان بیشتر از مردان در ایالات متحده زندگی می کنند، طبق داده های سرشماری ایالات متحده، تقریباً 51٪ از تقریباً 331 میلیون ساکن آمریکا در سال 2021 زن بودند. طبق آمار ایالات متحده، 57.4 درصد از زنان در سال 2019 در نیروی کار بودند اداره آمار کار (BLS)، در مقایسه با 69.2٪ از مردان در همان سال.

تقریباً 50 سال پس از اولین بزرگداشت این مراسم، زنان ایالات متحده همچنان به دستاوردهای مهمی در زمینه اشتغال، رهبری، آموزش و نمایندگی برابر می‌پردازند.

اکثر مردان و شرکت های فناوری می خواهند فراگیر و دعوت کننده باشند. فرهنگ کاری قوی تر از نیات فردی است. در اینجا یک فرصت کلیدی برای رهبری است تا سیاست‌هایی را ایجاد کند که تلاش‌ها برای بهبود برابری جنسیتی و نژادی را در خط مقدم حفظ کند.

چه مسائلی در محل کار بر زنان در فناوری تأثیر می گذارد؟

گروه‌های منابع کارمند یا ERG یکی از رایج‌ترین راه‌هایی است که کارفرمایان می‌توانند حس جامعه را ایجاد کنند. یک مزیت اضافی: ERG ها می توانند به عنوان یک هیئت مدیره یا اتاق فکر برای تصمیم گیری های تجاری قبل از اجرا در خارج از شرکت عمل کنند.

فورچون پیشنهاد می‌کند که با فراهم کردن عمدی فرصت‌های اولیه برای دختران جوان برای استفاده از تجربیات فناوری، زمینه را برای آنها فراهم می‌کند تا شگفتی‌های طبیعی خود را در مورد فناوری کشف کنند.


اولین جشن روز برابری زنان در 26 اوت 1973، نقطه عطف قرن بیستم در حقوق زنان را گرامی داشت: به رسمیت شناختن قانونی حق رای آنها.

علاوه بر این، گزارش مرکز حقوقی خاطرنشان می‌کند که بسیاری از زنان، «به‌ویژه آن‌هایی که مسئولیت‌های مراقبتی دارند، به‌طور نامتناسبی از کار تمام‌وقت به نیمه‌وقت در طول همه‌گیری جابجا شدند».

مطمئن نیستید که آیا فرهنگ سازمانی شما ترسناک است یا ناسالم؟ این چک لیست می تواند به شما در شناسایی نشانه های فرهنگ محل کار برادر محور کمک کند.

نمایندگی

استخدام خود را اصلاح کنید

COVID-19 همه را به روش های منحصر به فردی از جمله شیفت نیروی کار تحت تأثیر قرار داد.

برای دریافت بینش و ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه شرکت‌های فناوری می‌توانند روح روز برابری زنان را گرامی بدارند، به خواندن ادامه دهید.

عکسی از زنان در شرایط عادی جدید آمریکا

در سال‌های اخیر، ما با حمله به تبعیض جنسی از طریق قوانین خود و با هموار کردن راه‌های جدید برای فرصت‌های اقتصادی برابر برای زنان، گام‌های بزرگ دیگری برداشته‌ایم. امروزه، تقریباً در هر بخش از جامعه ما، زنان سهم مهمی در کیفیت زندگی آمریکایی دارند. و با این حال، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. زنان آمریکایی، اگرچه اکثریت جمعیت ما را نمایندگی می کنند، اما هنوز از انواع بی شماری از تبعیض رنج می برند.

با این حال، زنان مدارک دانشگاهی بیشتری نسبت به مردان دریافت می کنند و چندین دهه است که این کار را انجام داده اند.

یک متخصص در زمینه تنوع، برابری و شمول (DEI) می‌تواند در مورد نحوه گنجاندن زبان و سیاست‌های فراگیر در فرآیند استخدام شما مشاوره ارائه دهد.

علاوه بر این، سازمان‌ها ممکن است به دنبال معرفی فرصت‌های مربیگری باشند که به دنبال افزایش و حمایت از حضور زنان در هر سطحی از شرکت، به ویژه رهبری است.

آخرین بازبینی در 16 اوت 2022.


منبع: https://www.zdnet.com/education/business-management/womens-equality-day/#ftag=RSSbaffb68

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا پنج راه وجود دارد که مشاغل مبتنی بر فناوری می توانند برابری جنسیتی را پیش ببرند:

بیش از 50 سال بعد، آن زمان –نماینده ایالات متحده، بلا تریگر نیویورک ابتکار عمل را برای به رسمیت شناختن رسمی این لحظه تاریخی با تعیین روز 26 اوت به عنوان روز برابری زنان رهبری کرد. این اقدام در سال 1973 به قانون تبدیل شد و این رعایت هر ساله در 26 اوت ادامه دارد.

عبدالا با عدالت در مدیریت و داوطلبانه غیرانتفاعی رهبری می کند و همچنان به توسعه درک خود از این مسائل پیچیده – هم از نظر حرفه ای و هم در تجربیات زیسته خود ادامه می دهد.

زنان در فناوری تمایل دارند کمتر از مردان درآمد کسب کنید. آ گزارش اخیر از شرکت دایس دریافتند که نیمی از زنانی که در حوزه فناوری مورد بررسی قرار گرفتند فکر می‌کنند که برای شغل و سطح مهارت خود در نقش فعلی‌شان دستمزد کمتری دریافت می‌کنند.

در حال حاضر، بسیاری از افرادی که می توانند از راه دور کار کنند، این کار را انتخاب می کنند.

زنان آمریکایی هنوز در حال بهبودی از مشاغل از دست رفته در طول همه گیری هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل داده های استخدام BLS توسط BLS، زنان در ژوئیه 100000 شغل کمتر از فوریه 2020 داشتند. مرکز ملی حقوق زنان. مردان در همان بازه زمانی 132000 شغل خالص بیشتری داشتند.

پرداخت

مطابق با یک نظرسنجی61 درصد از زنان رنگین پوست اذعان داشتند که زبان، مدل مو یا موضوعاتی را که در محل کار در مورد آنها صحبت می کنند تغییر داده اند تا با فرهنگ محل کار خود هماهنگی بیشتری داشته باشند.

لیلا عبدالله دکترای خود را دریافت کرد. به زبان انگلیسی از دانشگاه مک گیل در مونترال، کانادا. او بیش از 21 سال دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی و نویسندگی موفق در دانشگاه مرکزی واشنگتن تدریس کرد.

دیدن: حقوق علوم کامپیوتر: راهنمای مذاکره کننده


چگونه شرکت‌های فناوری می‌توانند از برابری زنان حمایت کنند؟

نگرانی در مورد بازنمایی نیز بر ادراک در مورد پیشرفت تأثیر می گذارد. در این گزارش آمده است که 37 درصد از زنان مورد بررسی که خود را سیاه‌پوست، لاتین، آسیایی، بومی یا اقلیت نژادی دیگری می‌شناسند، گفته‌اند که نژاد خود را مانعی برای ارتقا می‌دانند.

در حال حاضر، عبدالا به عنوان یک مربی شغلی در ایالت واشنگتن و مدافع افرادی است که از کمک های موقت ایالتی برخوردار هستند. عبدالله حرفه، تدریس و رهبری خود را وقف مسائل برابری، تنوع و شمول کرده است. مهمتر از همه، او متعهد به تجربه کامل مشتریان و دانش آموزان خود، افزایش آگاهی در مورد مسائل BIPOC در اشتغال، زبان، جامعه و فرهنگ است.

در اینجا ممکن است هوش مصنوعی جایگزین انسان در محل کار به نظر برسد: به عنوان مثال، یک الگوریتم حسابداری ممکن است جایگزین موقعیت حسابدار انسانی شود. کارشناسان همچنین پیش‌بینی می‌کنند که اشتراک‌گذاری سواری، تحویل غذا، و سایر موقعیت‌های مبتنی بر اپلیکیشن، از نوع گیگ نیز ممکن است جزو اولین مواردی باشند که به دلیل هوش مصنوعی و اتوماسیون ناپدید می‌شوند.

آیا آگهی‌های شغلی و شرح موقعیت شما با در نظر گرفتن برابری جنسیتی و نژادی نوشته شده‌اند؟ اگر نه، استخدام یک متخصص تنوع برای کمک به شما در نظر بگیرید.

در اینجا چهار موضوع آشنا برای بررسی وجود دارد.

اگرچه این ناعادلانه است، اما شایان ذکر است که پیشرفت حاصل شده است. بر اساس داده های BLS، در سال 1979، زنان تنها 62 درصد از درآمد مردان را به دست آوردند.

چرا این مهم است؟ با کنار گذاشتن افرادی که مناسب نیستند، فرهنگ برادر می تواند به تنوع شرکت و جامعه به طور گسترده تر آسیب برساند.

این مقاله توسط لیلا عبدالله، دکتری.

«فرهنگ برادر» را برای یک فرهنگ واقعاً فراگیر و متنوع کنار بگذارید

رئیس جمهور ریچارد نیکسون در اعلامیه روز برابری زنان در سال 1973 در بخشی از سخنان خود گفت:

گزارشی دیگر دریافتند که مردان نیز تمایل بیشتری به مصاحبه برای نقش های فنی نسبت به زنان دارند.

تعداد زنان در فناوری از مردان بیشتر است. مطابق با یک گزارش72 درصد از زنان در زمینه فناوری می گویند که در جلسات 2:1 یا بیشتر از آنها بیشتر است و 26 درصد نیز گفته اند که 5:1 یا بیشتر از آنها بیشتر است.

تحصیلات و تجربه به تنهایی ممکن است زن را قادر به حفظ شغل خود نکند. زنان در مقایسه با مردان با خطر بیشتری برای جابجایی شغل خود توسط هوش مصنوعی روبرو هستند.

یک منبع نشان می دهد که ایجاد مناطق تمرکز خاص برای ERG ها یک رویکرد خوب برای تسهیل تغییر است.

با این حال، نهایی کردن حق رای زنان به مردی، وزیر امور خارجه ایالات متحده، بینبریج کولبی، نیاز داشت که این تغییر را با امضای آخرین سند تأیید کند. او این وظیفه را انجام داد در خانه خود بدون هیاهو در 26 اوت 1920.

لیلا عبدالله عضو حقوق بگیر شبکه یکپارچگی آموزش Red Ventures است.

یکی از دلایل این است که زنان معمولاً مسئولیت های مراقبتی مربوط به خانواده را می پذیرند یا بر عهده می گیرند. در نتیجه، احتمال اینکه ساعات کاری خود را کاهش دهند، فرصت‌های پروژه‌ها یا ترفیع‌ها را از دست بدهند یا شغل خود را به کلی ترک کنند، بیشتر است.

اگرچه تعداد بیشتری از زنان مدرک دانشگاهی دریافت می کنند، اما در مورد میزان درآمد مردان از شغل خود در مقایسه با زنان، شکاف بزرگی وجود دارد. در سال 2020، یک زن تمام وقت کار می کرد حدود 82 درصد از آنچه که یک مرد تمام وقت در آمریکا به دست آورده است. زنان سفیدپوست و آسیایی به طور متوسط ​​درآمد بیشتری نسبت به زنان سیاه پوست و لاتین داشتند.

این را بخوانید: چگونه علوم کامپیوتر را به دانش آموزان جوان تر آموزش می دهید؟


روز برابری زنان تصویب نوزدهمین متمم قانون اساسی ایالات متحده را به رسمیت می شناسد. آن نقطه عطف در 18 اوت 1920 رخ داد.

ایجاد سیستم های پشتیبانی

با توجه به الف مطالعه 2019 توسط موسسه تحقیقات سیاست زنان، زنان تقریبا 60 درصد از کارگرانی را تشکیل می دهند که ممکن است آواره شوند.

فرهنگ سازمانی شما می تواند افراد را به سمت خود بکشاند یا به یک دور بزرگ تبدیل شود. «فرهنگ برادر»، به‌ویژه، می‌تواند برای هر کسی، به‌ویژه زنانی که بخشی از جمعیت «برادر» نیستند، آزاردهنده و طردکننده باشد.

مسئولیت های خانه و خانواده به طور نامتناسبی بر دوش زنان قرار می گیرد و بنابراین اگر شرکت های فناوری این انتخاب ها را تسهیل کنند، زنان سود خواهند برد.

هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای ما، فناوری می تواند ما را با افراد جدید مرتبط کند و متأسفانه ما را در معرض آزار و اذیت و مسائل دیگر قرار دهد.

زنان ممکن است احساس کنند فرصت های آنها برای مربیگری یا ارتقاء محدود است، و این احساس ممکن است در واقع یک واقعیت باشد. فقدان نمایندگی – عمدی یا غیر عمدی – ممکن است باعث تعصب جنسیتی در یک سازمان شود.

اما آنها همچنان با اشکال بی شماری از تبعیض روبرو هستند.

سخنان نیکسون از نیم قرن پیش درست است. دیدگاه‌ها و داده‌های دست اول نشان می‌دهد که سیاست‌ها و قوانین تجاری، به‌ویژه در بخش فناوری، فضایی برای بهبود دارند.