نحوه تماشای March Madness 2024: بهترین گزینه های پخش جریانی

نحوه تماشای March Madness 2024: بهترین گزینه های پخش جریانی

رویکرد à la carte تلویزیون Sling به کانال ها آن را از رقبا جدا می کند. من دوست دارم بتوانم کانال ها را انتخاب و انتخاب کنم، اما می دانم که برخی افراد آن را بیشتر گیج کننده می دانند تا مفید.

در حالی که سایر خدمات تمایل دارند تنها دو تا چهار بسته را ارائه دهند، تلویزیون Sling دو بسته اصلی – آبی و نارنجی – و طیف گسترده ای از بسته ها را با ده ها کانال مرتبط ارائه می دهد. با این حال، CBS در هیچ یک از آنها نیست. شما به یک آنتن برای کانال CBS محلی خود یا یک اشتراک Paramount+ برای آن بازی ها نیاز دارید.

همچنین: چگونه از آیفون خود به عنوان کنترل تلویزیون استفاده کنیم؟

طرح آبی 40 دلاری Sling TV شامل TBS، TNT و truTV است. اگر کانال های اصلی ESPN و مسابقات زنان را می خواهید، به طرح نارنجی Sling TV نیاز دارید که ماهیانه 40 دلار هزینه دارد. ترکیبی Sling Orange و Blue برای شما 55 دلار در ماه هزینه دارد. می‌توانید از این ترکیب برای تماشای بازی‌ها در TBS، TNT، truTV و کانال‌های اصلی ESPN استفاده کنید. برای تماشای کانال های کمتر شناخته شده ESPN به بسته ورزشی اضافی با قیمت 11 دلار در ماه نیاز دارید.

DVR ابری پیش‌فرض Sling TV 50 ساعت را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. اگر بیشتر نیاز دارید — و چه کسی نیازی ندارد؟ – می توانید با 5 دلار در ماه به 200 ساعت ارتقا دهید. ویدئو در تلویزیون HD 720p نمایش داده می شود. با طرح Sling Orange، شما فقط می توانید یک جریان را تماشا کنید. اما، اگر طرح Sling Blue دارید، می توانید نمایش ها را در سه دستگاه به طور همزمان تماشا کنید. بسته ترکیبی به این معنی است که می توانید نمایش های خود را در حداکثر چهار دستگاه پخش کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/how-to-watch-march-madness-2024/#ftag=RSSbaffb68