دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته انواع مدل ها | arya-cctv

دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد. ظاهر و شکل دوربین مدار بستهدسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت می باشد.

  • راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید.
  • برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد.
  • پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

یکی از دلایل اصلی در دسترس بودن دوربین های مداربسته آنالوگ، انتقال تصویر ساده آنهاست. اتاق کارکنان و پرسنل از مکان های رایج برای نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان ها است. هدف از نصب سیستم نظارت تصویری در این ناحیه، مشاهده عملکرد کارکنان و بهبود راندمان کاری است.

ضبط کننده ویدئویی

بهتر است بدانید اندازه سوژه در دوربین به زاویه دوربین ها و محل قرار گیری آنها بستگی دارد. به همین دلیل، اگر می خواهید دوربین ها سوژه را در اندازه مشخصی ضبط کنند، باید در زمان نصب این موضوع را با نصاب در میان بگذارید تا دوربین را در یک زاویه مشخص قرار مجله خبری دوربین مداربسته آریا دهد. زمانی که می خواهید دوربین مدار بسته را انتخاب کنید، باید متراژی را که این دوربین پوشش می دهد مد نظر قرار دهید. به همین دلیل یکی از مواردی که توصیه می شود در پروسه چگونگی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته مد نظر قرار دهید، فاصله سوژه از دوربین هاست.

خرید آنلاین دوربین مدار بسته از فروشگاه اینترنتی هایک تجارت

در واقع دوربین مدار بسته عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد که این سیستم ها معمولاً شامل دوربین، دستگاه ضبط، هارد دیسک و غیره هستند. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.

شما می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید و آنها را ببینید اما بدون اینکه دیده شوید. به طور کلی، آنها می توانند راهی عالی برای افزایش امنیت در خانه یا محل کار شما باشند. از این رو، مکانیسم جمع آوری نور خورشید و تبدیل آن به برق است که برای شارژ باتری قابل شارژ استفاده می شود.

http://66toolkit.ir