متا برای همیشه قیمت Quest 2 را دوباره کاهش می دهد و آن را به پایین ترین حد خود می رساند

متا برای همیشه قیمت Quest 2 را دوباره کاهش می دهد و آن را به پایین ترین حد خود می رساند

هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2

جیسون هینر/ZDNET

اگر می‌خواهید انگشتان پای خود را وارد دنیای واقعیت مجازی کنید، اما کاملاً آماده نیستید که به قیمت 499 دلاری Meta Quest 3 یا برچسب قیمت 3499 دلاری Apple Vision Pro چشمگیر بپردازید، یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تر وجود دارد.

برای دومین بار در تنها چهار ماه، متا برای همیشه قیمت Quest 2 را کاهش داد. در ابتدای سال جاری، نسخه پایه 128 گیگابایتی این هدست 299 دلار بود. در حال حاضر آن را در یک پایین ترین قیمت فقط 199 دلار.

همچنین: Meta Quest 2 vs Quest 3: چگونه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است

اگرچه متا از اکتبر 2023 Quest 3 قدرتمندتر را ارائه کرده است، Quest 2 همچنان در لیست ما از بهترین هدست های واقعیت مجازی در سال 2024 قرار دارد. Quest 2 یک راه فوق العاده برای پرش به VR است اگر هنوز این کار را نکرده اید و به شما امکان دسترسی می دهد. به تعداد زیادی بازی عالی و تجربیات خارج از بازی.

مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده، Quest 2 را به گزینه ای عالی برای کسانی که تازه به واقعیت مجازی مشغول هستند تبدیل کرده است. راه‌اندازی ساده است، کنترل‌کننده‌های حرکتی کاملاً بی‌سیم هستند، استفاده از هدست راحت است، پردازنده Snapdragon XR2 Gen 1 اکثر بازی‌ها را به خوبی مدیریت می‌کند، و وضوح 832×1920 و نرخ رفرش 90 هرتز تصویری را ایجاد می‌کند که برای اکثر افراد جذاب است.

برچسب قیمت جدید Quest 2 تنها معامله ای نیست که باید درباره آن بدانید. اگر به دنبال لوازم جانبی Quest 2 هستید، متا بیشتر این قیمت ها را به نصف یا بیشتر کاهش داده است.

متا قیمت را کاهش داد Quest 2 Elite Strap، که هنگام استفاده از هدست راحتی و پشتیبانی بیشتری را فراهم می کند، از 50 دلار تا 25 دلار بند نخبگان با باتری از 90 دلار به 45 دلار، و چمدان از 45 دلار تا 20 دلار این شرکت همچنین قیمت آن را کاهش داد بسته فعالکه دارای رابط صورت قابل پاک کردن، بند های مچ دست و بند بند انگشتی قابل تنظیم از 60 تا 30 دلار است و بسته مناسب از 40 دلار تا 20 دلار



منبع: https://www.zdnet.com/article/meta-permanently-slashes-the-quest-2s-price-again-dropping-it-to-an-all-time-low/#ftag=RSSbaffb68