همین حالا ویندوز 11 پرو را فقط با 40 دلار بخرید

همین حالا ویندوز 11 پرو را فقط با 40 دلار بخرید

windows-11-pro-stack-social

همین حالا ویندوز 11 پرو را با تخفیف بزرگ دریافت کنید.

StackSocial

آیا به ارتقای سیستم عامل نیاز دارید؟ Windows 11 Pro بهره‌وری را با ویژگی‌هایی در دستان شما قرار می‌دهد که همه چیز را از کار ترکیبی گرفته تا سرگرمی‌های جریانی را آسان می‌کند، و می‌توانید همین حالا از طریق StackSocial نرم‌افزار را با قیمتی با تخفیف دریافت کنید. اشتراک مادام العمر برای این نرم افزار در حال حاضر 40 دلار است که 79 درصد برای شما صرفه جویی می کند.

ویندوز 11 پرو یک رابط کاربری بهبود یافته و سفارشی سازی بیشتر را به جدول می آورد. ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌تری با این نرم‌افزار دریافت می‌کنید، مانند ورود به سیستم بیومتریک، کنترل برنامه هوشمند TPM 2.0، و احراز هویت رمزگذاری‌شده و محافظت از آنتی‌ویروس برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی و تجاری شما.

این سیستم برای کاربرانی که کامپیوترهای بازسازی شده ای دارند که نیاز به سیستم عامل به روز دارند عالی عمل می کند. علاوه بر همه اینها، Copilot مایکروسافت را نیز برای پاسخگویی به سوالات و بهینه سازی گردش کار خود در نرم افزار تعبیه کرده اید. Copilot می تواند مانند یک دستیار مجازی به سوالات شما پاسخ دهد، برای شما ایمیل بنویسد، کارهای خلاقانه را طوفان فکری کند، کد تولید کند و موارد دیگر.

همچنین: مایکروسافت آفیس را هم اکنون در معرض فروش قرار دهید

Windows 11 Pro ویژگی‌های بهره‌وری را نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود می‌بخشد، مانند طرح‌بندی‌های فوری برای سفارشی‌سازی پنجره‌های شخصی، تایپ صوتی و تایپ صوتی ارتقا یافته و جستجوی پیشرفته.

نرم افزار در بهره وری متوقف نمی شود. با DirectX 12 Ultimate API، گرافیک بازی خواهید داشت که بازی های ویدیویی مورد علاقه شما را زنده می کند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حالی که StackSocial دسترسی “مادام العمر” به ویندوز 11 پرو را ارائه می دهد، مایکروسافت می تواند مجوز را پایان دهد. اما این بدان معنا نیست که چنین خواهد شد. ویرایشگر ZDNET، آلیسون دنیسکو رایومه، قرارداد بسته مایکروسافت آفیس StackSocial را خریداری کرد که سال‌ها در فروش بود، و هنوز هم روی لپ‌تاپ شخصی او کار می‌کند. قرارداد StackSocial بر روی ویندوز 11 پرو ماه‌هاست که اجرا می‌شود و بررسی‌های تایید شده می‌گویند که این نرم‌افزار یک ارتقاء ارزشمند است.

قراردادها در معرض فروش قرار می‌گیرند یا در هر زمانی منقضی می‌شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک‌گذاری و به‌روزرسانی بهترین معاملات محصول برای کسب بهترین پس‌انداز است. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. متأسفیم اگر این معامله را از دست دادید، اما نگران نباشید – ما دائماً در حال یافتن فرصت‌های جدید برای کسب پس‌انداز هستیم و آنها را با شما در ZDNET.com به اشتراک می‌گذاریم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/windows-11-deal/#ftag=RSSbaffb68