بهترین مرورگرهای امن برای حفظ حریم خصوصی در سال 2024

بهترین مرورگرهای امن برای حفظ حریم خصوصی در سال 2024

مرورگر Tor features: مسیریابی پیاز | ادغام DuckDuckGo | دسترسی به وب سایت های خارج از وب شفاف

یکی دیگر از گزینه های عالی برای بهبود حریم خصوصی شما در وب، مرورگر Tor است، یک پروژه غیرانتفاعی که بر ناشناس کردن کاربران آنلاین متمرکز است.

مرورگر وب اختصاصی آن آدرس IP و فعالیت کاربر را با انتقال آن از طریق شبکه ای از سرورها (گره ها) که توسط داوطلبان اداره می شود، پنهان می کند. ردیابی اطلاعات خود را به طور استثنایی دشوار می کند، که اگر نمی خواهید ISP یا هر شخص دیگری از فعالیت آنلاین شما جاسوسی کند بسیار عالی است.

Tor می تواند ابزاری حیاتی برای افشاگران، روزنامه نگاران، فعالان و افرادی باشد که از سانسور اجتناب می کنند. مرورگر Tor نیز یک انتخاب محبوب برای دسترسی به وب عمیق است: مجموعه‌ای از وب‌سایت‌ها و صفحاتی که از طریق روش‌های سنتی، مانند موتورهای جستجو، در چیزی که به عنوان وب «واضح» شناخته می‌شود، غیرقابل دسترسی هستند.

همچنین: نحوه استفاده از مرورگر Tor (و چرا باید)

موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر Tor DuckDuckGo است که درخواست‌های جستجوی شما را ثبت یا ذخیره نمی‌کند.

اگرچه مرورگر Tor یک انتخاب اصلی نیست، مرورگر Tor یک مرورگر خوب برای افرادی است که نمی‌خواهند در سراسر وب ردیابی شوند، و اغلب توسط پروژه Tor به‌روزرسانی می‌شود. کاربران رویکرد سخت شبکه به حفظ حریم خصوصی را تحسین می کنند اما به سرعت پایین و مشکلات گاه به گاه با کپچاها توجه می کنند.

بارگذاری صفحه در مرورگر Tor می تواند کندتر باشد و برخی از سایت ها ممکن است به دلیل معماری شبکه Tor به خوبی کار نکنند. با این وجود، مرورگر Tor یک مرورگر حفظ حریم خصوصی است که ارزش توجه دارد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/best-browser-for-privacy/#ftag=RSSbaffb68