خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | arya-cctv

معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. آنها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز نصب کرد و یک راه عالی برای جلوگیری از جرم قبل از وقوع دارد. یک دوربین امنیتی PTZ می تواند جایگزین 2/3 دوربین های ثابت بدون حرکت سر شود. بنابراین این یک راه بسیار موثر برای جلوگیری از سارقان و خرابکاران بدون صرف هزینه زیاد برای سیستم امنیتی شما است.

  • از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند.
  • اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.
  • WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند.
  • به همین دلیل، زیرساخت نصب دوربین مدار بسته آنالوگ باید فراهم شود تا بتوان از آن در محیط های مورد نظر استفاده کرد.

در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود. این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید. توصیه می شود محصولات هایک ویژن را حتما از نمایندگی رسمی آن مجله خبری دوربین مداربسته آریا خریداری نمائید. کمپانی هایک ویژن در ایران در طول سال های گذشته دارای سه نمایندگی گارانتی در ایران است. همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم.

دوربین مدار بسته بالت زومیکس مدل ZO-998

در دوربین مداربسته دام با لنز وریفوکال یا متغیر امکان تنظیم میدان دید (فاصله کانونی لنز) دوربین بصورت دستی هنگام نصب وجود دارد. در واقع کاربر اگر می خواهد که دوربین مداربسته فقط از یک قسمت تصویر برداری کند و میدان دید مشخصی را تحت پوشش قرار دهد، باید از این دوربین ها استفاده کند. بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است. اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست.

نکاتی مربوط به قیمت دوربین مداربسته و خرید آن

برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .

دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. مانند سایر کانکتورها bnc هم با نری و مادگی به یکدیگر متصل میشوند و شامل پین داخلی و فک دوار چرخنده می‌باشند. با توجه به نوع و ابزار اتصال آنها انواع bnc شامل بی ان سی پیچی، فنری، پرسی و… میشوند.

http://66toolkit.ir