بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | arya-cctv

محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود. به این صورت که در اکثر سازمان ها، موسسات و مجتمع های آپارتمانی برای برطرف کردن نگرانی های امنیتی از دوربین مدار بسته استفاده می شود، چون نصب دوربین مدار بسته آرامش کامل را برای ساکنین فراهم می کند. دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است.

دوربین های مدار بسته ی هایلوک از لحاظ کیفتی دست کمی از محصولات اصلی برند هایک ویژن ندارند. تنهای نقطه ی تمایز این دو برند در متریال های به کار رفته ی آن می باشد. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد.

http://66toolkit.irشرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند. ۳- لیست انواع مارک دوربین مداربسته بسیار طولانی است، بنابراین قادر به ذکر تمامی آنها در این گفتار نمی باشیم. یک دوربین مدار بسته با مارک یا برند ساختگی هم ممکن کیفیت خوبی داشته و یا کیفیت خیلی بدی داشته باشد. دوربین مدار بسته No Name یا همان بدون نام، دوربین یا دستگاه یا تجهیزاتی است که برند یا مارک تولید کننده بروی آن وجود ندارد، ولی معمولا برچسبی که گویای مشخصات فنی آن دستگاه باشد، بر روی آن قابل مشاهده است. شرکت ژئوویژن از سال 1998 شروع به فعالیت کرده است و یکی از برندهای تایوانی در تولید تجهیزات نظارتی و از تولیدكنندگان حرفه‌ای و باسابقه سیستم‌های امنیتی در دنیا است.

دوربین مداربسته برند سامسونگ

زمانی یک دوربین، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند. محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان مجله خبری دوربین مداربسته آریا از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد. پس باید شما بعنوان خریدار این موضوع را نیز در نظر بگیرید که میخواهید دوربین مداربسته ایرانی تان در شب چه محدوده ای را پوشش بدهد. در ادامه به معرفی برخی از برندهای تجهیزات نظارتی تصویری و انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن (Hikvision)

دوربین مداربسته داهوا در انواع مکان‌ها از جمله ادارات، ساختمان‌های مسکونی، به صورت خرده فروشی، یا زیرساخت‌های حیاتی و امنیت عمومی استفاده می‌شود. شرکت ویوتک معمولا دوربین های مداربسته تحت شبکه با لنز های متفاوت و لوازم وابسته به آن را تولید و عرضه می کند. این دوربین ها را با لنزهای ثابت 2.8 تا 6 میلی متر و یا لنزهای وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متر در بازار دیده می شوند. بیشترین تولیدات این شرکت دوربین مدار بسته شبکه، دستگاه NVR،ویدئو سرور، نرم افزارهای نظارت تصویری و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها می باشند.

  • تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.
  • هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است .
  • دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.
  • درست است که برخی دوربین‌های آنالوگ قیمت کمتری نسبت به دوربین‌های آی‌پی دارند، اما در مقابل کیفیت تصویری کمتری ارایه می‌کنند و تفکیک‌پذیری پایین‌تری نیز دارند.