خرید انواع دوربین مدار بسته دست دو و نو در دیوار تهران دیوار

شرکت ایمن تصویر امرتات با استفاده از رابطه خود با واسطه‌ها و سازندگان حرفه ای دوربین‌های مداربسته، بهترین گزینه برای انتخاب مناسب‌ترین محصول منطبق با نیازهای شما می‌باشد. در کاربردهای حرفه‌ای تجاری (ار قبیل مترو، بانک‌ها، صنایع بزرگ، کارخانجات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، و دانشگاه‌ها)، خرید انواع دوربین مدار بسته حرفه‌ای با قیمت نسبتا بالا پیشنهاد می‌شود. در این بخش به معرفی انواع دوربین‌های مداربسته برای شرایط، موقعیت‌ها و کاربردهای گونان پرداخته شده است و محصولات متنوعی از این تجهیزات به همراه تصویر، مشخصات فنی و قیمت برای خرید اینترنتی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین های آنالوگ تصاویر را به صورت سیگنال های آنالوگ دریافت و ارسال می کنند.

همانوطری که از اسم این خصوصیت مشخص است میزان نسبت سیگنال‌های تصویر و نویز موجد در تصویر تولید شده را نشان می‌دهد. نویز بر روی تصویر ایجاد شده به صورت دانه‌های برفک مشخص خواهد شد و موجب پایین آمدن قابلیت تشخیص در تصویر نمایش داده شده بر روی مانیتور خواهد شد. استاندارد محافظت دستگاه در مقابل آب و گرد و غبار از عبارتی مانند IPXX تشکیل شده است که عدد اول بعد از آی پی مربوط به محافظت در مقابل گرد و غبار و عدد دیگر به معنی مقاومت دستگاه در مقابل آب است. این دوربین به صورت وایرلس به موم وصل میشود و صدا و تصویر را به صورت آنلاین به برنامه مورد نظر ارسال میکند. به فروشگاه ما خوش آمدید هم اکنون می توانید وارد حساب خود شوید و یا حساب جدید باز نمایید.

لیست قیمت دوربین و DVR برند JFTECH

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی اریا سی سی تی وی های لازم را انجام دهید . یکی از دغدغه ها هنگام نصب دوربین های مداربسته خصوصا دوربین های صنعتی ،انتخاب نوع لنز مناسب برای محل و هدف مورد نظر است. اینکه چه لنزی را برای زوم و فوکوس روی بخشی خاص از محیط انتخاب کنیم.

یکی دیگر از موارد لزوم استفاده از دوربین مدار بسته، توانایی این دوربین ها در کشف جرم و شناسایی مجرمان است. شما می توانید چهره‌ ی دزدان احتمالی را با استفاده از این دوربین ها مشخص کرده و از فیلم های ضبط شده استفاده کنید. دوربین های مادون قرمزir، دوربین های دام، دوربین های صنعتی یا بولت دوربین های اسپید دام آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که‌ مورد نظارت قرار می گیرند و موارد دیگر در انتخاب شکل و نوع مؤثر هستند.

فروش چشم با سیم و بیسسم دزدگیر و اعلام سرقت

برخی از انواع IP ها قادرند کیفیتی بسیار بالاتر در حدود 20 مگا پیکسل نیز ارائه دهند. با استفاده از این محصول که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند، می توان جزئیات فراوانی در مورد سوژه را به دست آورد. بهترین دوربین های مداربسته امروزی فیلم هایی با وضوح 720 پیکسل و یا 1080 تولید می کنند. یک دوربین می تواند تصاویری را با وضوح و کیفیت 1 تا 20 مگاپیکسل تولید کند. حداقل فضای لازم برای ذخیره تصاویر در یک روز کامل تقریبا 38 گیگابیت حافظه است.

  • ما برای همکاران شرایط ویژه فروش در نظر گرفته‌ و انواع دوربین و دستگاه ضبط را با قیمت مناسب همکاری ارائه می‌دهیم.
  • دوربین های حرارتی می توانند درجه حرارت اشیاء مورد نظر را کنترل کنند.
  • مورد بعدی رزولوشن مورد نیاز شما است؛ باید در نظر داشته باشید که دوربین را برای استفاده در چه شرایطی نیاز دارید.

با انبوهی از انتخاب‌ها، گاهی اوقات خرید بهترین گزینه برای نیازهای شما می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. انواع دوربین مدار بسته برای اهداف خاصی ساخته می‌شوند و برای دستیابی به بالاترین سطح اثربخشی، استفاده از گزینه مناسب امری ضروری است. به عنوان مثال، استفاده از دوربین برای نظارت در شب که دید در شب ندارد، فایده‌ای نخواهد داشت. نصب دوربین مدار بسته وایرلس بسیار آسان است، چرا که علاوه بر کاهش هزینه های سیم کشی نیازی به سیم کشی طولانی و پیچیده نیست.

این دوربین لامپی دارای میدان دید ۳۶۰ درجه بوده، قابلیت ضبط صدای محیط و مکالمه دوطرفه دارد. نرم افزار ارتباطی آن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios بوده و جهت ضبط تصاویر از حافظه جانبی میکرو SD پشتیبانی می کند. نصب و استفاده آسان از آن از دیگر مزایای دوربین لامپی VSONIC می باشد. برای خرید یکی از انواع دوربین مداربسته متناسب با نیاز خود سعی کنید؛ حتماً قیمت مناسب در کنار سهولت نصب آن را در نظر داشته باشید.

نصب دوربین مدار بستهبرای تأمین امنیت و مدیریت بهتر پرسنل به یکی از نیازهای ضروری این روزهای هر کسب و کاری تبدیل شده است. دوربین مدار بسته لنز ثابت یکی از انواع دوربین مدار بسته است که قابلیت تغییر فاصله کانونی را ندارد. نوع طراحی این دوربین ها باعث شده است که برای نصب در محیط های مسقف مناسب باشند. به همین دلیل گاهی به این دوربین ها دوربین مدار بسته سقفی نیز می گویند. انواع دوربین مدار بسته امروزه در تمامی مجموعه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت آریا هوشمند توجه ویژه‌ای به حقوق کارفرمایان داشته و علاوه بر خدمات ، پشتیبانی‌های خود را به‌موقع ارائه کرده و همچنین فروش کالاها را با ضمانت‌نامه و گواهی اصالت کالا انجام می‌دهد.