بررسی Canon EOS Rebel T7: ارزش عالی برای عکاسان جدید و با تجربه

آیا این پر زرق و برق ترین و عجیب ترین دوربین است؟ خیر. آیا این بهترین دوربین موجود در بازار با قیمت کمتر از 1000 دلار است؟ مسلماً بله. و به همین دلیل است که من این دوربین را به افرادی که به دنبال قدم گذاشتن در عرصه عکاسی هستند بسیار توصیه می کنم.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند


منبع: https://www.zdnet.com/article/canon-eos-rebel-t7-review/#ftag=RSSbaffb68

با لنز 75-300 میلی متری عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

علاوه بر بدنه دوربین، بسته پایه EOS Rebel T7 یک لنز 18-55 میلی‌متری EF-S، یک باتری و شارژر و یک بند باکیفیت موجود در جعبه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، کیت های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید خریداری کنید.

ماشین مسابقه ای در پیست

در مورد بقیه دوربین ها، سه دوربینی که در اینجا مقایسه می شوند در کل مشابه هستند. Canon T7 دارای یک دستگیره چرخان در قسمت بالایی است که می توانید از بین 14 حالت مختلف از عکاسی خودکار گرفته تا غذا انتخاب کنید. در بالای دوربین، کلید روشن/خاموش، دکمه فلاش دستی، چرخی که به شما امکان می دهد تنظیمات مختلف را تغییر دهید و مهمتر از همه، دکمه شاتر را خواهید دید.

در جعبه چیست؟

به عنوان یک تولید کننده محتوای مشتاق، می خواستم دوربینم را ارتقا دهم، بنابراین Canon EOS Rebel T7 را خریداری کردم. در بیشتر تعطیلات آخر هفته، می‌توانید من را در یک پیست مسابقه پیدا کنید که از ماشین‌های مدل قدیمی عکس می‌گیرم، بنابراین من به دوربینی نیاز دارم که بتواند ماشین‌های سریع‌السیر را با وضوح عالی بگیرد، و این Canon ناامید نشد.

شما می توانید این دوربین را برای 479 دلار در آمازون همراه با لنز EF18-55mm. همچنین می‌توانید آن را به‌عنوان یک کیت دو لنز، با هر دو لنز EF 18-55mm و EF 75-300mm، تهیه کنید. 599 دلار در آمازون. اگر چه کیت دو لنز فقط 120 دلار گران تر است، اگر آن را بخرید لنز EF 75-300mm بعداً به تنهایی 199 دلار هزینه خواهد داشت.

به‌عنوان چند سال کاربر کانن، متوجه شدم که طراحی این شرکت یکنواخت است و به راحتی قابل پیمایش است، که با این دوربین کاملاً صادق است. وقتی در کنار دوربین Nikon D3400 و Sony Alpha 7 II قرار بگیرید، می‌توانید ببینید که تمام دکمه‌های Canon EOS Rebel T7 به‌خوبی در سمت راست دوربین قرار گرفته‌اند. وجود دکمه‌ها در نزدیکی جای انگشت شست، دسترسی به تنظیمات مختلف دوربین را بسیار ساده‌تر می‌کند.

اندازه صفحه نمایش LCD

اگرچه مدل دوربین در سال 2018 عرضه شد، اما همچنان یک گزینه عالی هم برای کسانی که تازه کار عکاسی می کنند و هم برای پیشکسوتان این صنعت می باشد. Canon EOS Rebel T7 دارای سنسور 24.1 مگاپیکسلی بهبود یافته نسبت به مدل قبلی خود یعنی T6 است، اما در غیر این صورت این دو دوربین یکسان هستند.

تابلویی نقاشی شده که می‌گوید جاده سرعتی شمالی ویلکسبورو

سیستم AF 9 نقطه ای و AI Servo AF

با لنز 75-300 میلی متری عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

طرفداران

  • قیمت پایین برای دوربین DSLR
  • فوکوس خودکار عالی کار می کند
  • کیفیت تصویر خوب است
  • اندازه آن را به راحتی قابل حمل می کند

بعد از اینکه تنظیمات دوربینم را با نور در حال تغییر تنظیم کردم، توانستم عکس های باورنکردنی از ماشین ها بگیرم.

ورقه ای از آب که از دیوار سنگی راه راه می گذرد

آیا این پر زرق و برق ترین و عجیب ترین دوربین است؟ خیر. آیا این بهترین دوربین موجود در بازار با قیمت کمتر از 1000 دلار است؟ مسلماً بله.

منفی

  • فقط در حالت عکاسی پیاپی می تواند با سرعت 3 فریم بر ثانیه عکاسی کند
  • بدون ویدیو 4K

این پیست مسابقه یکی از تاریخی ترین پیست های اتومبیل رانی در مسابقات اتومبیل رانی است، و زمانی که دروازه ها اخیراً باز شدند، می دانستم که باید چند عکس بگیرم. من توانایی این دوربین را برای عکسبرداری از اشیاء سریع در حالی که اتومبیل ها با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت به پیچ ها می دویدند، آزمایش کردم. در حالی که دوربینی که فقط با سرعت 3 فریم در ثانیه در عکاسی پیاپی می‌گیرد تحت تأثیر قرار نگرفتم، هنوز هم می‌توانم عکس‌های عالی زیادی از مسیر ثبت کنم.

در حین آزمایش نحوه عملکرد دوربین با عکس‌های اکشن، همچنین می‌خواستم ببینم دوربین در هنگام استفاده از آن برای ثبت محیط در مسیر چگونه عمل می‌کند. در اینجا دو مورد از موارد مورد علاقه من از میان آن تصاویر وجود دارد.

با لنز EF 75-300mm عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

دوربین‌های بهتر و جدیدتری نسبت به این در بازار وجود دارد، اما اگر در لایت روم یا نرم‌افزارهای ویرایش دیگر مهارت دارید، می‌توانید هر عکسی را خوب جلوه دهید. همچنین، بیشتر این عکس‌ها به حداقل ویرایش نیاز داشتند و من توانستم آنها را مستقیماً از دوربین به درایو فلش خود ببرم. با قیمت های دوربین از چند صد دلار تا چند هزار دلار، داشتن دوربینی که به طور موثر تصاویر و فیلم ها را با قیمت ارزان ثبت می کند ایده آل است. این دوربین DSLR دقیقاً همین را ارائه می دهد.

مقایسه دوربین های کانن، نیکون و سونی از پشت

جاش اسلیت/ZDNet

این دوربین دارای یک پردازشگر تصویر Digic 4 Plus است که با پردازش سریع تصاویر با ISO بالا – 60٪ سریعتر از مدل قبلی خود، کیفیت تصاویر را افزایش می دهد. علاوه بر این، با قابلیت‌های Wi-Fi داخلی T7، می‌توانید آن را به دستگاه تلفن همراه، چاپگر، دروازه تصویر کانن یا حتی دوربین دیگری متصل کنید.

3 اینچ

100-6400

همچنین: 6 بهترین دوربین

طرح

را نیکون D3400 و سونی آلفا 7 IIنزدیک‌ترین معادل‌های Canon T7 از هر برند، به ترتیب دارای وضوح 24.2 مگاپیکسل و 24.3 مگاپیکسل هستند، اما هر دو با سرعت 5 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند، در حالی که Canon T7 با حداکثر سرعت 3 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. اگرچه Canon T7 از نظر فریم در ثانیه و مگاپیکسل در مقایسه با همتایان خود عقب مانده است، اما قیمت آن را جبران می کند.

گرفتن عکس بی نقص به موقعیت مکانی و اینکه چقدر می توانید فوکوس دوربین خود را به خوبی هدایت کنید بستگی دارد. برای عکس بالا می خواستم ببینم که اگر مانعی در دید وجود داشته باشد چقدر سوژه عکس را ثبت کرده است. همانطور که می توانید بگویید، فوکوس روی فواره آبشار و در عین حال محو کردن برگ ها در پیش زمینه کار بسیار خوبی انجام داد.

اگرچه این دوربین قابلیت فیلم‌برداری 4k را ندارد، اما می‌توانید با کیفیت فول اچ‌دی با رزولوشن 1920×1080 با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید. اگر عمدتاً با این دوربین فیلمبرداری می کنید، ممکن است گزینه بهتری باشد Canon Rebel T8i.

همچنین یک دفترچه راهنمای کاربر پیدا خواهید کرد که شامل دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه تنظیم دوربین است.

بیایید آن را آزمایش کنیم

شارلوت شهر زیبایی است و دارای یک پارک عالی در قلب Uptown است. من قبلاً هرگز به عکاسی از طبیعت پرداخته بودم، اما پس از مدت کوتاهی با این دوربین، فکر می‌کنم ممکن است این کار را بیشتر شروع کنم.

برای اینکه بیشترین استفاده را از این دوربین ببرم، به مکانی رفتم که فوق العاده راحت هستم، یک پیست مسابقه. من این شانس را داشتم که در نورث ویلکسبورو اسپیدوی در کارولینای شمالی به عنوان یک رسانه معتبر شناخته شوم — مسیری با تاریخ فراوان و زیبایی شناسی زیبا. علاوه بر پیست مسابقه، از پارک رومار بیردن در شارلوت، کارولینای شمالی بازدید کردم تا در ساعات صبح از خط افق و باغ عکس بگیرم.

با لنز EF 75-300mm عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

دسته ای از شکوفه های آویزان از شاخه، در فوکوس در پس زمینه ای از چمن و درختان

نماهایی که من توانستم از پارک بگیرم نیازی به ویرایش نداشتم و مستقیماً از دوربین گرفته شد. با استفاده از تنظیمات مختلف و فوکوس خودکار 9 نقطه ای، گرفتن این عکس ها به معنای واقعی کلمه پیاده روی در پارک بود.

قبل از خرید دوربین، همیشه مهم است که مشخصات آن را بررسی کنید. این دوربین با سنسور 24.1 مگاپیکسلی بسیار قابل رقابت با همتایان نیکون و سونی خود است.

مگاپیکسل

محدوده ISO

با لنز 18-55 میلی متری عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

خط پایین

سرعت شاتر

یک نفر در یک غرفه برافراشته در مقابل غرفه ها

یک ماشین مسابقه زیر یک نفر در یک غرفه در مقابل غرفه ها

به طور کلی، من تحت تاثیر قرار گرفتم که چگونه این تصاویر بیرون آمدند و برای گرفتن تصاویر بیشتری از فضای باز در آینده نزدیک هیجان زده شدم.

فوکوس خودکار

همچنین: 5 بهترین دوربین DSLR

جاده سرعتی شمالی ویلکسبورو

توجه داشته باشید که من از لنز EF 75-300mm استفاده کردم، نه لنز پایه EF-S 18-55mm، برای همه عکس‌های پارک و بیشتر عکس‌ها از مسیر سرعت. من در عنوان هر عکس از لنز استفاده کرده ام.

پارک رومنس بیردن

اکثر تصاویر به حداقل ویرایش نیاز داشتند. با عکاسی در فضای باز، هر ابری بر تنظیمات مورد نیاز دوربین تأثیر می گذارد. پس از مواجهه با رگبار باران، ابری و آفتاب، توانستم تنظیمات را تنظیم کنم تا عکس هایی از این دست را به راحتی دریافت کنم.

در نهایت، این دوربین با تمام لنزهای Canon EF و EF-S سازگار است و به شما این امکان را می دهد که لنز مناسبی را برای پرتره، عکاسی از طبیعت یا هر چیز دیگری که قلب خلاق شما می خواهد پیدا کنید.

با لنز EF 75-300mm عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

24.1 مگاپیکسل

30-1/4000 ثانیه

تا 3

فریم در ثانیه (fps)

با لنز 75-300 میلی متری عکس گرفته شده است.

جاش اسلیت/ZDNet

در حالی که این دوربین DSLR یکی از گزینه‌های ارزان‌تر در زمینه عکاسی است، من آن را مورد آزمایش قرار دادم تا ببینم چگونه در برابر برخی از دوربین‌های بدون آینه رده بالاتر قرار می‌گیرد.

مشخصات و امکانات