ابزار «Designer» مایکروسافت که هنوز اعلام نشده است: جزئیات جدیدی ظاهر می شود

طراح ایجاد

اعتبار: WalkingCat

در دیگر اخبار مربوط به “خالق”، مایکروسافت قیمت ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر وب Clipchamp خود را به روز کرده است، همانطور که در 4 آگوست توسط Windows Central گزارش شده است. رده های پولی خود را فقط به یک بار کاهش داده و قیمت بسیاری از ویژگی های برتر را کاهش داده است. در ابتدا، یادداشت‌های Windows Central، سطوح برتر Clipchamp بین 9 تا 39 دلار بودند. اکنون، یک ردیف 11.99 دلاری با تمام ویژگی های برتر وجود دارد که به نام “ملزوماتهمچنین هنوز یک ردیف رایگان اولیه وجود دارد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/microsofts-still-unannounced-designer-tool-new-details-emerge/#ftag=RSSbaffb68

با توجه به نام رمز Oasis، که من هنگام جستجو در URL create.microsoft.com پیدا کردم، این اولین باری نیست که مایکروسافت از آن به عنوان کد استفاده می کند. زمانی که تیم ویندوز هنوز در حال برنامه ریزی برای ایجاد انواع “شل” برای ویندوز 10 بود، پوسته هولوگرافیک با نام رمز “Oasis” شناخته شد. حدس می‌زنم از آنجایی که این ایده دیگر فعال نیست، مقامات احساس کردند که احیای نام رمز Oasis بی‌خطر است.

صفحه‌ای از پیش‌نمایش طراح ارائه‌شده توسط WalkingCat در این هفته صفحه‌ای با عنوان «بیایید با محتوای خود شروع کنیم» را نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند نوع طراحی را که قصد ایجاد آن را دارند انتخاب کنند و به سؤال «دوست دارید به مخاطبان خود چه بگویید» پاسخ دهند. و یک طرح رنگی را انتخاب کنید. صفحه در بالا می گوید: «ما از محتوا و هوش مصنوعی شما برای ایجاد طرح هایی برای شما استفاده می کنیم.

در اردیبهشت امسال، تصاویر از ابزار مایکروسافت معروف به “Designer” به لطف کاراگاه مایکروسافت “WalkingCat” به وب درز کرد. این هفته، چند نکته دیگر در مورد طراح هنوز اعلام نشده دریافت کردیم – از جمله یک نام رمز مرتبط، که ظاهراً “Oasis” است.

از نظر عنصر هوش مصنوعی در تمام این موارد، شرط می‌بندم که چه زمانی و اگر مایکروسافت ابزار Designer را معرفی کند، مقامات خواهند گفت که توانایی طراح برای ارائه پیشنهادات ایده و تفسیر قصد کاربر از مجموعه IQ Context از فناوری‌های هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده ناشی می‌شود. که این شرکت برای اولین بار در نوامبر گذشته به طور عمومی در مورد آن صحبت کرد.

نمی دانم چه زمانی مایکروسافت قصد دارد با پیش نمایش های Designer and Create عمومی شود. من نظر خواسته ام و منتظر “ما چیزی برای به اشتراک گذاشتن” معمولی خود هستم.

به نظر می‌رسد که طراح ابزاری باشد که به افراد کمک می‌کند پست‌ها و داستان‌های زیبای اینستاگرام و لینکدین، تبلیغات فیسبوک، بروشورها، دعوت‌نامه‌ها و موارد دیگر را ایجاد کنند. کاربران می توانند با یک بوم خالی یا الگوهای ارائه شده برای آثار خود شروع کنند. (پیش نمایش ابزار Designer به طور خلاصه از طریق designer.microsoft.com به کسانی که دارای حساب‌های آموزشی شخصی یا مایکروسافت هستند، اما مایکروسافت از آن زمان محتوای موجود در آن URL را مسدود کرده است، حتی اگر آرم طراح هنوز ظاهر می‌شود.)

برخی از این سوال پرسیده‌اند که آیا مایکروسافت قصد دارد در این زمینه تلاش کند پلت فرم/سرویس طراحی گرافیک Canva با این محصول جدید دیزاینر به عنوان فردی که کمی از مایکروسافت Sway استفاده کرده است، احساس می کنم که Designer می تواند جانشین آن باشد نوسان، که مایکروسافت آن را از سال 2017 به روز نکرده است و به نظر می رسد اساساً در این مرحله رها شده است. همچنین ممکن است بین آنها هم افزایی وجود داشته باشد طراح پاورپوینت و این ابزار طراح جدید، به ویژه در مورد مفهوم تولید ایده های پیشنهادی.

در پایین صفحه طراحی، یادداشتی وجود دارد که می گوید:الگوهای بیشتری را در Microsoft Create مرور کنید“. دیروز، گربه توییت کرد که یک لینک را کشف کرده است، create.microsoft.com، به نظر می رسد جایی که این الگوها در نهایت ممکن است ذخیره شوند. آنهایی از ما که سعی کردیم به آن URL دسترسی پیدا کنیم، پیامی دریافت کردیم که به ما می‌گفت سایت/برنامه هنوز آماده نیست و بعداً باز می‌گردیم.

microsoftdesignertool

اعتبار: گربه متحرک (در توییتر)