بایگانی‌های دوربین مداربسته هایپر دوربین فروش انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

دوربین های مداربسته یکی از اولین راهکارها برای تامین امنیت و پیشگیری از اعمال جرایم هستند. بسیاری از خانه ها و کسب و کارها از دوربین مداربسته برای حفظ امنیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا مکان مورد نظر و محیط اطراف آن استفاده می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا انواع دوربین مدار بسته را بر اساس معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

http://66toolkit.irبرخی می‌توانند چهره را تشخیص دهند و یک فرد را در بین تمامی دوربین‌ها هدف گرفته و حرکت آن را دنبال کنند. دید در شب با نور سفید نیز یکی از ویژگی‌های دوربین‌ها است که امروزه بیشتر مدل‌های جدید این ویژگی را دارند. یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد از دوربین‌های ساده آنالوگ که تنها تصویر را دریافت می‌کند تا دوربین‌های حرفه‌ای اسپیددام که امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند.
  • استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است.
  • هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود.
  • در برخی از صنایع و به ویژه در خطوط تولید بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک برای انسان وجود داشته که امکان حضور نیروی انسانی و کارگر در آن قسمت وجود نخواهد داشت.
انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.

آشنایی با انواع دوربین مدار بستهکمک می کند تا دوربین مداربسته مناسب خانه یا محل کار را به درستی انتخاب کنیم. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند. به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-B220

پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. به دوربین مداربسته ای که قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشند اسپید دام یا ptz گفته می شود. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود. در مواقعی که نیاز است تصاویر دوربین های مدار بسته به صورت همزمان دریافت و مشاهده گردد استفاده از دوربین مدار بسته اسپید دام کاربرد دارد. بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند. دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد.

دوربین مداربسته اسپید دام(indoor)