آموزش نحوه نصب دوربین مدار بسته در 6 قدم ایمن کالا

مگر اینکه یک سری کارهای تکراری و مطالب تکراری هر روز بخونه و انجام بده . چرا ؟ چون که هر کسی که حاضر نباشد به اندازه مبلغ یک آداپتور در بازار روی خودش سرمایه گذاری کند ، به فکر رشد و پیشرفت خودش هم نیست و بهتر است همان کارهای سابق خودش رو ادامه بدهد و مانند مردم معمولی هم زندگی کند . به نظر من اگر این سوال ، سوال شما هم هست اصلا به شما پیشنهاد نمی کنم که این محصول را خریداری کنید. ۱- تداخل آی پی بین دوربین IP و دستگاه NVR ، که باید با یکی از آی پی ها را تغییر دهیم . برای اینکه این آموزش کامل تر باشد ما از سوییچ POE هم استفاده می‌کنیم تا در صورتی که در پروژه شما بیش از یک دوربین بود، به مشکل نخورید.

دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های بسته استفاده می شود. دوربین های IP همه دوربین های دیجیتالی هستند که می توانند سیگنال ها را از طریق کابل ها برای ذخیره در شبکه ارسال کنند. امروزه بسیاری از سیستم دوربین های امنیتی سیستم های ترکیبی هستند که از قطعات آنالوگ و دیجیتال استفاده می کنند. برای نصب دوربین آنالوگ، دوربین ها باید به یک دستگاه ضبط ویدئوی دیجیتال متصل شوند که تمام داده ها را ضبط، پردازش و ذخیره می کند. دوربین‌های IP به یک ضبط‌کننده ویدیوی شبکه نیاز دارند که تقریباً به همین منظور عمل می‌کند.

چه تفاوت هایی میان نحوه برق کشی ساختمان با سیم کشی دوربین های مداربسته وجود دارد؟

شیلد یا کابل توری کابل کواکسیال را به قسمت گیره فیش اتصال داده و گیره فیش را توسط ابزار مخصوص یا انبر دست محکم نمایید و در نهایت درب بیرونی فیش BNC را با چرخاندن محکم نمایید . سپس با یک کابل BNC دیگر ، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل می کنیم. 2- زیر سایبان باشد (برای دوربین هایی که در فضای بیرون ساختمان نصب می شوند) تا توسط برف و باران و نور افتاب درامان باشند. 1- بالاترین اریا سی سی تی وی نقطه ساختمان باشد تا دوربین از دسترس سارقان و خرابکاران درامان بوده و منطقه تحت پوشش گسترده تر شود. سعی ما در فروشگاه مگامدار ، عرضه منابع ارزشمند برق و الکترونیک و ایجاد بستری برای فروش قطعات الکترونیک کمیاب و فروش ماژول های الکترونیکی است. امروزه بردهاي مدار چاپی به طور گسترده بکار گرفته مي شوند و می توان ادعا کرد که هر گونه ساخت و مونتاژ تجهيزات برقي و الکترونيکي بدون برد مدار…

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید. IK نیز درجه حفاظت تجهیزات الکترونیکی در برابر ضربات وارد شده به آنهاست. برای نمایش میزان مقاومت دوربین در برابر ضربه در کنار IK از یک عدد بین 0 تا 10 استفاده می‌کنیم.

  • دوربین های IP، داده ها را قبل از انتقال از طریق اینترنت به سرور شما رمزگذاری و فشرده می کنند و از VPN پشتیبانی می کنند و امنیت بیشتری دارند.
  • طریقه نصب دوربین های ip به این صورت است که باید ابتدا یک کابل از تمام دوربین های شبکه به سوئیچ متصل شود.
  • سیستم مداربسته IP بر خلاف نسل قبلی خود یعنی سیستم مداربسته آنالوگ دارای تفاوت هایی در کابل کشی و روش انتقال اطلاعات می باشد.

تشکر فراوان از شما که این محصول آموزشی را خریداری کردید.امیدوارم این آموزش موردپسندشماواقع شود. تمام آموزشهای سایت به صورت صددرصد عملی میباشد هیچ تعوری درکار نیست. 1-بله میشود یک دوربین را مستقیم به تلویزیون وصل کردکه البته دوربین های آنالوگ قدیم را میتوان وصل کرد دوربین های جدید کهhdهستند نمیتوان وصل کرد. برای نصب دوربین بستگی به آن مکانی دارد که قصد اجرای آن را دارید.

اگر مدت زمان ضبط برای شما مهم است .ونیاز به زمان ضبط بیشتری دارید از دستگاهای ضبط کنندهای استفاده کنید که فرمت H265را پشتیبانی نماید. نکته دیگر این که هنگام نصب باید به استاندارد و سالم بودن وسایل نصب را به دقت چک کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید. شما می توانید در صفحه ای که اختصاصی برای این فیلم های آموزشی می باشد ، کامنت بگذارید و من در اولین فرصت به آنها پاسخ خواهم داد . در صفحه جدیدی که باز می‌شود، مشخصات خود را از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و … جهت تهیه نسخه PDF این کتاب بعلاوه ۲۶ فیلم آموزشی روی دکمه زیر کلیک کنید.

یکی از انواع دوربین مدار بسته که کاربرد زیادی نیز دارد، دوربین مدار بسته IP است. ویدئوهای جلسات دوره آنلاین نصب دوربین مدار بسته به شرکت کنندگان داده می شود. علاوه بر بهره بردن از پشتیبانی نامحدود، بعد از اتمام دوره، دو جلسه رفع اشکال بنا به درخواست شما برگزار خواهد شد که می توانید تمام اشکالات خود را به صورت حضوری از استاد بپرسید. خیلی ممنون از شما که این مجموعه آموزشی را تهیه کردیدوانشاالله با این آموزش خواهید توانست که وارد بازار نصب ورا ه اندازی دوربین های مداربسته شوید. مثلا در این مجموعه گفته شده که انتقال تصویر دوربین های مداربسته را یادمیگیرید،یعنی به صورت کاملا تصویری وعملی میبینید که چطور اینکار انجام میشودوشما میتوانید برای هرمکانی که خواستید بدون هیچ مشکلی انتقال تصویر را انجام دهید.

که توسط اساتید با تجربه این حوزه، به مدت ۱۶ ساعت در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار می گردد. برای نصب دوربین مدار بسته وایرلس، نیازی به کابل کشی وجود ندارد. برای نصب این دوربین، پس از قرار دادن دوربین در محل مناسب، آن را به منبع تغذیه وصل کنید. یک دستگاه بی سیم که به دستگاه DVR متصل می شود، تصاویر ارسالی از دوربین را دریافت کرده و وارد دستگاه DVR می کند.

پس پرداخت لینک دانلود کتاب، حداکثر طی 12 ساعت آماده و در اختیار شما قرار می گیرد. در صورتی که کتاب شما به صورت رایگان موجود باشد می توانید بر روی آن کلیک کرده و با استفاده از لینک های ارائه شده، آن را دانلود کنید. کافی است سری به اینترنت بزنید تا بتوانید با تعداد زیادی کتاب های پی دی اف رو به رو شوید. کتاب های پی دی اف عموما در موضوعات مختلفی موجود هستند و شما می توانید در رابطه با هر موضوعی کتاب مورد نظرتان را پیدا، آن را دانلود یا خریداری کنید. ظاهرا نویسنده ی محترم دیواری کوتاه تر از آموزش و پرورش نداشته تا مشکلات را به گردن آن بیندازد.

سرفصل آموزشی دوره نصب دوربین های مداربسته IP

برای نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته شما بایستی با نکات و فوت و فن های نصب انواع دوربین های مدار بسته آشنا باشید که در صورت شرکت در دوره آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته در یک آموزشگاه معتبر می توانید در مدت زمانی کوتاه به این مهارت دست پیدا کنید. برای نصب یک دوربین مداربسته تحت شبکه بولت این 13 قدمی که در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه اورده شد را باید به خاطر سپرد و هر مرحله از آن را با دقت بالا انجام داد. 6 موردی که تا اینجا در مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه گفته شد موارد مهم امنیتی بود که برای حفظ جان و اموال خود باید به آن ها توجه کنید.