بازگشت به مدرسه؟ این معامله 199 دلاری HP Chromebook را در نظر بگیرید

اگر به HP Chromebook علاقه دارید، از Target در زیر دیدن کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/back-to-school-consider-this-199-hp-chromebook-deal/#ftag=RSSbaffb68این مدل که در رنگ نقره ای موجود است، دارای صفحه نمایش 14 اینچی ضد تابش، پردازنده Intel Celeron N4020، گرافیک Intel UHD 600، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC است.

در سال های اخیر، کروم بوک ها به یک گزینه لپ تاپ محبوب برای دانشجویان و کارگران تبدیل شده اند. در حالی که کروم‌بوک‌ها در ابتدا چیزهای زیادی را می‌خواستند (عموماً از عمر باتری ضعیف و رابط کاربری کمتر چشمگیر رنج می‌بردند)، سازندگان اکنون بازی خود را افزایش داده‌اند و این نوع دستگاه را برای بسیاری از ما انتخابی عالی کرده‌اند.

22

هدف

از آنجایی که لپ‌تاپ ChromeOS را اجرا می‌کند، دستیار Google نیز گنجانده شده است. اچ‌پی می‌گوید با یک بار شارژ می‌توانید حدود 13 ساعت عمر باتری داشته باشید.

Target قراردادی با مدت زمان محدود بر روی HP Chromebook ارائه می‌کند که اکنون تنها با قیمت 199.99 دلار در دسترس است — درست به موقع برای دانش‌آموزانی که به مدرسه بازمی‌گردند.

کروم‌بوک‌ها سبک وزن و بسیار قابل حمل هستند — برای کوله‌پشتی یا کیف‌پشتی مناسب هستند. با این حال، آن‌ها با بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر موجود در بازار تفاوت دارند زیرا بر روی ChromeOS کار می‌کنند، سیستم‌عاملی که توسط گوگل توسعه یافته است تا نسبت به سیستم‌عامل‌های مقایسه‌ای مانند Microsoft Windows، کمتر به منابع نیاز داشته باشد.

Target 38٪ تخفیف در قیمت خرده فروشی معمولی Chromebook 319 دلاری ارائه می دهد که بر اساس برچسب قیمت 199 دلاری جدید، 120 دلار صرفه جویی می کند.

با این حال، برای دانش‌آموزان، مرور روزانه وب و کارهای عمومی، Chromebook می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای باشد. این به HP Chromebook که در حال حاضر در Target به فروش می رسد، گسترش می یابد.

این بدان معنی است که کروم بوک ها برنامه ها را از منابعی مانند Google Play اجرا می کنند. اکوسیستم گسترده است، اما اگر به نوع خاصی از نرم افزار شخص ثالث نیاز دارید، ابتدا باید بررسی کنید که آیا نرم افزار با ChromeOS سازگار است یا خیر.