انواع دوربین مدار بسته چیست و قیمت انواع دوربین مداربسته خانگی و صنعتی | arya-cctv

دوربین های آنالوگ قدیمی از کیفیت پایین و قابلیت های محدودی برخوردار بودند که با ورود تکنولوژی آنالوگ HD این مشکل رفع شد. در دوربین های آنالوگ برای دریافت و ارسال اطلاعات از امواج آنالوگ استفاده می شود. دستگاه ضبط کننده این دوربین ها DVR نام دارد و از کابل کواکسیال برای اتصال دوربین به دستگاه استفاده می شود. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این دوربین ها باعث شده تا یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته به شمار بیایند.

  • در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند.
  • در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد.
  • به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است.
دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل دید در شب رنگی AHD ریویژن مدل RN560-HD-S2-H1

در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند. اما به مرور زمان این دوربین‌های آنالوگ، پیشرفته‌تر شده و به 1080p نیز ارتقاء یافته‌اند. برخی از دوربین های کیوب دارای میکروفون داخلی و اسپیکر هستند و عموما برای نظارت اتاق ها و محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 مدل P20

مودم وای فای می‌تواند یک مودم تلفن ثابت ای دی اس ال یا مودم جیبی سیمکارتی یا مودم همراه وای فای باشد. زمانی که شما نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم پیدا می کنید این دوربین مدار بسته ضعف بزرگی از خود بروز می دهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان شکل آنالوگ انتقال پیدا کنند باید از بازه فرکانس مجله خبری دوربین مداربسته آریا امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر نویز و تداخل امواج توسط میدان مغناطیسی قرار می گیرد. معمولاً برای اتصال مستقیم تصویر دوربین مداربسته به دستگاه ضبط از کابل کواکسیال RG59 استفاده می شود اگر چه برقراری این ارتباط با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است.

http://66toolkit.irهمچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW 1200TP