برگزاری دوره آموزش شبکه با محوریت دوربین مداربسته در شرکت ایمن تصویر امرتات جلسه ی هفتم مرجع اطلاعات دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

ما دارای سابقه اجرای پروژه های متعدد در ادارات، سازمان ها، کارگاه ها، خانه ها، مغازه ها و… کابل های شبکه توسط کانکتورهای شبکه RG45 به تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، دوربین یا دستگاه NVR وصل می شود . پس از نصب فیزیکی دوربین ها و کابل کشی های مورد نیاز ، عملیات سخت افزاری سیستم مداربسته تمام می شود . برای سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید و بهترین برند و باکیفیت ترین دوربین را انتخاب کنید .

دوره تعمیرات موبایل، آموزش سیم پیچی، آموزش برق ساختمان، آموزش هوشمند سازی، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب اعلام حریق برخی از دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است. آموزش طراحی دوربین مداربسته آموزش دوربین های تحت شبکه آموزش نصب دوربین آموزش دی وی آر / منبع تغذیه آموزش دوربین های اچ دی-اچ دی سی وی آر آموزش انتقال تص… کابل CAT5 و CTA6 نیز از دیگر تجهیزات مهمی است که باید قبل از آموزش نصب دوربین مداربسته با آن آشنا شد.

ادمین سایت

همچنین برقراری امنیت نیز یکی از مباحث مهم جامعه است که پس از وقوع حملات تروریستی اهمیت دوچندان پیدا کرده و ضرورت استفاده از سیستم های ویدئویی حفاظتی بیشتر نمایان شده است. در دنیا بالغ بر 200 شرکت در کشورهای مختلف در زمینه ساخت تجهیزات ویدئویی حفاظتی و چند صد هزار شرکت خدمات سیستم های ویدئویی حفاظتی مشغول به فعالیت هستند. برای ورود به این صنعت پرسود باید آشنایی کامل به مبانی و اصول طراحی سیستم داشت. در این آموزش سعی شده تا از ابتدای شناخت سیستم های تلویزیونی مدار بسته تا طراحی و راه اندازی یک پروژه توضیح داده شود. برای استفاده از این کتاب آشنایی با برخی از اصول مهندسی برق و رایانه لازم است، با این وجود مطالب به گونه ای ارائه شده تا تمامی کارشناسان و تکنسین های مرتبط و همچنین کارآموزان بیشترین بهره را از این مباحث ببرند. در حال حاضر داتیس بزرگترین تولیدکننده‌ی سامانه‌های نظارت تصویری در ایران است.

  • با انتخاب مکان‌های مهم و استراتژیک برای نصب دوربین شما خواهید توانست تعداد دوربین‌ها مورد نیاز برای یک محیط ثابت را کاهش دهید.
  • مثلا هرچه کیفیت دوربین خریداری شده بیشتر باشد، تصاویری که ضبط میکند نیز کیفیت بالایی دارند.
  • اتصال مونتاژ شده محکم بسته شود و مطمئن شوید هیچ شکاف قابل توجهی بین سطوح آب بندی وجود نداشته باشد.
  • آموزش دوربین مدار بسته فنی حرفه ای شامل دو دوره نصب دوربین مدار بسته ip و دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ می‌باشد.

توصیه می شود DVR را درون محفظه قفل شده نگه دارید تا حتی اگر یک متجاوز قصد خدشه دار کردن DVR را کرد، نتواند فیلم های ضبط شده را از بین ببرد. این گامی حیاتی برای اطمینان از یک سیستم دوربین مدار بسته امن برای خانه شما است. هنگام نصب دوربین مدار بسته، برای داشتن دید بهتر، از آنچه در محیط و اطراف آن اتفاق می افتد، بهتر است دوربین در ارتفاع بالاتری ثابت شود.

بسته به حجم سيم كشي و تعداد دوربين ها زمان نصب دوربين مداربسته متفاوت است. به طور معمول براي پروژه هاي 1 تا 4 دوربین با کابل کشي کم و متوسط يک روز کاري و پروژه هاي 4 تا 8 دوربين با کابل کشي کم و متوسط 2 روز کاري را مي توان پيش بيني کر . با توجه به تعداد، کیفیت و تکنولوژی دوربین ها و البته پهنای باند مورد نیاز، باید دستگاه NVR متناسب انتخاب و خریداری شود.

و با استفاده از تخصص متخصصینشرکت الکامپبه آشنایی کامل بادوربین مدار بستهبرسید. نرم‌افزاری برای پیدا کردن آدرس آی پی مثل IP Finder یا نرم افزار ip search دوربین های تحت شبکه، روی کامپیوتر متصل به دستگاه NVR نصب کنید. یکی از قسمت های آموزش نصب دوربین نصب فیش BNC به DVR میباشد لازم به ذکر است در زمان اتصال این فیش فشار خارجی عمودی و افقی نیاورید و تا زمانی که فیش در جایش درگیر نشده است نصب فیش به اتمام نرسیده است. اگر یک پکیج دوربین مداربسته خریداری کنید، معمولاً پکیج شامل دستگاه DVR است.

برگزاری کلاس ها در شرایط نامناسب، کمبود امکانات در آموزشگاه، کنسل شدن کلاس ها و نداشتن نظم، صلاحیت نداشتن اساتید برای انتقال آموزش ها و … از مواردی هستند که می تواند شما را در مسیر راه خسته و دلسرد کند. اگرازدوربین آنالوگ استفاده میکندبایدبرروی سیستم کامپیوترکارتdvrنصب شودتابتوانیدتصاویررابرروی کامپیوتربالا بیاورید. دستگاه dvrاین قابلیت رادارد که،اگرحرکتی دید شروع به ضبط کردن بکند،یعنی درحالتی که جلوی دوربین حرکتی انجام نشود ضبط متوقف میشود.

سوالات مهم برای نصب دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته، نصب دوربین مداربسته، نصاب دوربین مداربسته و موارد پیرامون آن، یکی از این دغدغه‌هاست. در این مقاله‌ی جامع تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بتوانیم اطلاعات شما را در این مسیر بالاتر ببریم. شرکت در دوره مدیریت شبکه های دوربین مدار بسته موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، فرصتی در اختیار دانش پذیران علاقمند میگذارد تا با انواع دوربین های مدار بسته، کارایی و کاربرد و اهمیت شان آشنا شوند. همچنین این موسسه در پایان دوره به همه دانش پذیران و شرکت کننده ها، مدرک مدیریت شبکه های دوربین مدار بسته اعطا میکند که بسیار معتبر بوده و میتوان از آن برای استخدام در مشاغلی که به نوعی به مدیریت دوربین های مدار بسته مرتبط هستند ، مشغول شوند. در دوره آموزش دوربین مداربسته دارالفنون، از بهترین تجهیزات روز برای تمرین عملی استفاده می‌شود. به دنبال افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته بدون شک نیاز به یک نصاب حرفه ای برای نصب اصولی و تنظیمات این وسیله بیش از پیش احساس می شود.

از حسگرهای ICCD برای کاربری شبانه و تحت شرایط روشنایی بسیار کم و از حسگرهای مادون قرمز حرارتی در تاریکی مطلق، مه، گردوغبار استفاده می گردد. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت این امکان فراهم شده تا از فواصل بسیار دور از طریق شبکه تلفن بدون نیاز به حضور فیزیکی کنترل کننده در اریا سی سی تی وی محل، کنترل بصری آسان باشد. نباید کنترل مکان های پرخطر و مضر برای انسان را توسط این سیستم ها از یاد برد. ، شما باید از انواع کابل CAT استفاده کنید تا تصویر را از دوربین به سوئیچ منتقل نمایید. دوربین‌های وای فای برایتون دارای مدل‌های مختلف با کاربرد‌های متفاوت می‌باشند.

حداکثر متراژ کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه NVR و IP Camera

مهمترین چالش در نگهداری و نظارت بر اماکن انحصاری‌ با استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب پاسخ داده شود. برای این منظور انواع دوربین‌های دید در شب، تکنولوژی‌های دید شبانه، قابلیت‌ها و نکات مربوط به این دوربین‌ها شرح داده شده است. در روش نصب دوربین های مداربسته بی سیم دیگر نیازی به کابل کشی نمی باشد وتغییر مکان دوربین به راحتی انجام می گردد. انجام سیم کشی و اتصال تجهیزات دوربین مداربسته و انتقال تصاویر آن به سیستم و تلفن همراه می باشد. ایراداتی که بعد از نصب دوربین مداربسته انالوگ برای افراد مبتدی معمولا پیش می اید موارد زیر میباشد.